Attendo
Arvostele tämä yritys

Attendo

Yrityksen Attendo työntekijäarvostelu

Työpaikalla hyvä ilmapiiri

Mukava ja ystävällinen henkilökunta, työt sujuu hyvin. Ryhmätyöskentely esiintyy päivittäin.

Plussat

Sopivan pituiset tauot

Arvosanat kategorioittain

Kulttuuri

Samankaltaiset arvostelut

Sama tehtävä

Kehittyvä yritys

Työkaverit on olleet attendolla kahdessa eri yksikössä suurin plussa. Olen saanut enemmän vastuuta ja tilaa kehittyä Attendolla kuin esim kunnalla. Toimintaa kehitetään, yksiköt eivät ole ehtineet kauaa olla pystyssä.

Plussat

Kehittyminen
Sama tehtävä

Joo

Melko stressaavaa, yritys tekee voittoa asiakkaiden kustannuksella ja työntekijöiltä revitään selkänahasta kaikki...
Sama tehtäväSama sijainti

liian johtajakeskeinen ja toisia suosiva eli puolueellinen

Ammattitaitoa ei arvostettu,eikä muutakaan.Työkaverit mukavia,mutta eivät kaikki olleet hoitotyön ammattilaisia. Olen oppinut luottamaan omaan kokemukseen ja näkemykseen vanhustyöstä ja kuuntelemaan heitä sekä arvioimaan tilanteita tarkkailemalla ja tekemällä nopeasti tilannearvioita.Tiimityöskentely oli joskus hankalaa. Nautin vanhusten kanssa juttelemisesta ja auttamisesta mahdolliseen omatoimisuuteen ja onnistumisiin niissä.

Plussat

edullinen lounas

Huonot puolet

kireä ilmapiiri ja joka asiasta joutui puhutteluun

Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?

Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä Attendo. Yhteisömme vastaa.Kysy Kysymys

Yleisarvosana

3.3