Attendo

Löydettiin 23 hakua vastaavaa arvosteluaKatso kaikki 248 arvostelua

Kehittyvä yritys

Indeedin suosittelema

Indeedin suosittelema arvostelu
Työkaverit on olleet attendolla kahdessa eri yksikössä suurin plussa. Olen saanut enemmän vastuuta ja tilaa kehittyä Attendolla kuin esim kunnalla. Toimintaa kehitetään, yksiköt eivät ole ehtineet kauaa olla pystyssä.

Plussat

Kehittyminen

Huono työpaikka

Työntekijästä otettiin kaikki "mehut" irti. En vois suositella paikkaa kellekkään,

Plussat

Ilmainen kahvi, se olikin ainut plussa

Huonot puolet

Erittäin kiire, huono johto, työsopimuksessa johdettiin harhaan. Todella stressaava paikka.

Produktiv och hitta på programm åt dem

Man får tvätta byke och sortera det till klienter. Och diska efter måltiderna.

Plussat

Fick mitt Corona vaccin

Huonot puolet

Måste fixa egen matlåda till jobbet

Hyvä

Työpaikka on mukava, kivat työkaverit, saan hyvää ohjausta ja neuvoja työssäni, työilmapiirissä otetaan kaikki huomioon

Plussat

Vaihteleva työ

Huonot puolet

Ei ilmasta ruokaa

Hyvä

Kivat työkaverit ja mukavat esimienaiset Tarvittavat välineet, selkeä työnkuva

Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi

Jaa kokemuksesi ja auta muita

tuottava ja todella hyvä ilmapiiri

Olen ollut ja edelleen Attendo Hoivakoti minä olen tykännyt kaikki ja hyvä ilmapiiri.

Plussat

ilmaiset liikunta korttia

tällä hetkellä Tampereella kiva työporukka ja hyvä palkka, mukavat asiakkaat

Hammaslääkärin leppoisaa perustyötä, jononpurkua, mukava työyhteisö, hyvät pomot

Plussat

hyvä työyhteisö, saa työvuoroja haluamansa verran

Huonot puolet

on vähän kaukana

Olen viihtynyt

Kivat työkaverit ja asukkaat. Hyvä yhteishenki auttaa jaksamaan.Ei kuppikuntia.

Plussat

Ilmainen kahvi. Mukava esimies!

Huonot puolet

En keksi. No palkka vois olla isompi.

Huono työilmapiiri ja ammattitaidoton johto

Olen työskennellyt Attendolla noin puolivuotta keittiöllä, työpaikan ilmapiiri ja työnjohto on kuin paluu kivikauteen. Laitteet rikkinäisiä, epäsiistiä, epämääräistä johtamista, valtava henkilökunnan vaihtuvuus. Jokin mättää Attendolla ja pahasti.

Plussat

työkaverit

Huonot puolet

Johto, työtilat ja välineet

mukava työryhmä.

työpaikassani on hyvä ilmapiiri hoitajien välillä.

Hyvät työkaverit ja työpaikan sijainti

Tykkään työstäni ja työkavereistani, haluan kokeilla vaihtelua.

Monipuolinen työpaikka.

Antoisa ja vastuullinen työpaikka. Saanut / joutunut tekemään monipuolisia ja vastuullisia tehtäviä, jonka ansiosta oppinut paljon. Lähiesimiehissä petrattavaa, ehkä koulutus ja ohjaus puutteellista. Muut esimiehet etäisiä. Työpaikan kulttuuri pyrkii jatkuvasti parempaan, mutta heikko työnjohto torpeedoi usein kehityksen. Monikulttuurisuus rikkaus ja rasite. Huono Suomenkielentaito aiheuttaa helposti ongelmia. Palkkaus ei kannusta.

Plussat

vakaa työnantaja, tuore infra, monipuolisuus.

Huonot puolet

Johto, palkkaus, kannustavuus.

tehtävän monipuolisuus asiakkaat, työntekijät, ihmisten kanssa toimiminen

Asukkaiden tapaamista, henkilökunnan tapaaminen, verkostojen kanssa työskentely. Vastaaminen talojen käytöstä ja täytöstä. Opin pitämään monet langat yhtäaikaa käsissä. Loistava paikka jossa sai näyttää kykynsä, toimia moniammatillisessa työympäristössä, kehittää ja suunnitella työtä, sekä arkea yhdessä ohjaajien kanssa. Johtajan tuki oli merkittävä, vaikka välimatkaa meillä olikin tiesin että hän oli tukenani.

Plussat

työpäivät sai suunnitella pitkälle itse

Huonot puolet

kiire vei mukanaan

Hyvä työilmapiiri

Innostava työilmapiiri,mukavat esimiehet.kannustetaan puhumaan ongelmista.

Plussat

Mahdollisuudet päivittää osaamistaan

Huonot puolet

Palkkaus

"sekatavarakauppa"

Muutama kuukausi Attendolla, ja näin sekavaa työpaikkaa en ole eläissäni nähnyt. Johto täysin "kujalla" miten asiat hoidetaan, saati sitten asukkaat. Koko ajan henkilökunnassa vajetta sekä vaihtuvuutta, sitten otetaan vielä opiskelijoita siihen remmiin mukaan.

Plussat

Uudet, siistit tilat

Tuottava

Ison yrityksen tuki takana. Arvokasta työtä ikäihmisten parissa.

Plussat

Mukavat työkaverit

Huonot puolet

Ei huonoja puolia

Hyvä

Hyvä työpaikka. Huono palkka. Ei etenemismahdollisuuksia. Saa paljon itse suunnitella ja kehittää. Huonot työajat. Esimiehellä ei kokemusta rivityöstä. Saa työskennellä siinä työssä mitä rakastaa. Oma juttu. Hyvää koulutukset ja lupa opiskella.

Yritteliäs työnantaja

Tykkäsin kovasti olla heillä palveluksessaan, sai käyttää osaamistaan monipuolisesti hyödyksi, eri asia otettiinko sitä vastaan tarpeen vaatimalla vuorovaikutuksella joka erittäin valitettavaa. Kehittämiskirjeisiini ei vastattu, siis työyhteisön osaamispäivitykset ja niiden ehdotukset eivät saaneet minkäänlaista vastakaikua. Tuli epäily osasiko johto katsoa töitä työntekijän kannalta. Työn päivittämättömyys lisäsi turvattomuutta. Ajattelen että yksityis yrityksissä työskentelevät ovat halukkaamipia tekemään työnsä hyvin ja näkyvästi ja tuloksellisesti palkkansa maksajalle.

Plussat

ihanteellinen ruokailumahdollisuus, asiakkaat olivat erittäin tyytyväisiä saamiinsa työpalveluihini.

Huonot puolet

ajan puute töiden suoritukselle oli kriittisillä rajoilla joka vähensi työtyytyväisyyttä, joidenkin taholta työpaikkakiusaamista eikä keskustelulle annettu sijaa, epäterveellinen työpaikka ilmasto (rakenteet ???)

Joustavuutta löytyy johdossa.

Antoisa työpaikka. Asiakkaat päivien suola. Paljon työkavereita ja eri kulttuureista. Joustavuutta työajoissa. Tarvittaessa saa vapaata, jos heittää vaikka kesän keikkaa muualla.

Plussat

Asiakkaat ja työkaverit.

Huonot puolet

Fyysisesti välillä raskasta.

Trevlig arbetsmiljö

Villa Pentby är ett ganska nybyggt service boende för äldre i Karis, Finland. Trevlig plats med trevliga patienter och personal.

Työpaikalla hyvä ilmapiiri

Mukava ja ystävällinen henkilökunta, työt sujuu hyvin. Ryhmätyöskentely esiintyy päivittäin.

Plussat

Sopivan pituiset tauot

Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?

Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä Attendo. Yhteisömme vastaa.Kysy Kysymys

Yleisarvosana

• yritykset
  • Attendo
  • Työntekijäarvostelut
  • Kulttuuri
Kerro, miten voimme parantaa tätä sivua
Mitä lisäisit tai muuttaisit?