Attendo

Löydettiin 12 hakua vastaavaa arvosteluaKatso kaikki 248 arvostelua

Monipuolinen työpaikka.

Indeedin suosittelema

Indeedin suosittelema arvostelu
Antoisa ja vastuullinen työpaikka. Saanut / joutunut tekemään monipuolisia ja vastuullisia tehtäviä, jonka ansiosta oppinut paljon. Lähiesimiehissä petrattavaa, ehkä koulutus ja ohjaus puutteellista. Muut esimiehet etäisiä. Työpaikan kulttuuri pyrkii jatkuvasti parempaan, mutta heikko työnjohto torpeedoi usein kehityksen. Monikulttuurisuus rikkaus ja rasite. Huono Suomenkielentaito aiheuttaa helposti ongelmia. Palkkaus ei kannusta.

Plussat

vakaa työnantaja, tuore infra, monipuolisuus.

Huonot puolet

Johto, palkkaus, kannustavuus.

Huono työpaikka

Työntekijästä otettiin kaikki "mehut" irti. En vois suositella paikkaa kellekkään,

Plussat

Ilmainen kahvi, se olikin ainut plussa

Huonot puolet

Erittäin kiire, huono johto, työsopimuksessa johdettiin harhaan. Todella stressaava paikka.

Hyvä

Työpaikka on mukava, kivat työkaverit, saan hyvää ohjausta ja neuvoja työssäni, työilmapiirissä otetaan kaikki huomioon

Plussat

Vaihteleva työ

Huonot puolet

Ei ilmasta ruokaa

Olen viihtynyt

Kivat työkaverit ja asukkaat. Hyvä yhteishenki auttaa jaksamaan.Ei kuppikuntia.

Plussat

Ilmainen kahvi. Mukava esimies!

Huonot puolet

En keksi. No palkka vois olla isompi.

Huono työilmapiiri ja ammattitaidoton johto

Olen työskennellyt Attendolla noin puolivuotta keittiöllä, työpaikan ilmapiiri ja työnjohto on kuin paluu kivikauteen. Laitteet rikkinäisiä, epäsiistiä, epämääräistä johtamista, valtava henkilökunnan vaihtuvuus. Jokin mättää Attendolla ja pahasti.

Plussat

työkaverit

Huonot puolet

Johto, työtilat ja välineet

Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi

Jaa kokemuksesi ja auta muita

tehtävän monipuolisuus asiakkaat, työntekijät, ihmisten kanssa toimiminen

Asukkaiden tapaamista, henkilökunnan tapaaminen, verkostojen kanssa työskentely. Vastaaminen talojen käytöstä ja täytöstä. Opin pitämään monet langat yhtäaikaa käsissä. Loistava paikka jossa sai näyttää kykynsä, toimia moniammatillisessa työympäristössä, kehittää ja suunnitella työtä, sekä arkea yhdessä ohjaajien kanssa. Johtajan tuki oli merkittävä, vaikka välimatkaa meillä olikin tiesin että hän oli tukenani.

Plussat

työpäivät sai suunnitella pitkälle itse

Huonot puolet

kiire vei mukanaan

Hyvä työilmapiiri

Innostava työilmapiiri,mukavat esimiehet.kannustetaan puhumaan ongelmista.

Plussat

Mahdollisuudet päivittää osaamistaan

Huonot puolet

Palkkaus

"sekatavarakauppa"

Muutama kuukausi Attendolla, ja näin sekavaa työpaikkaa en ole eläissäni nähnyt. Johto täysin "kujalla" miten asiat hoidetaan, saati sitten asukkaat. Koko ajan henkilökunnassa vajetta sekä vaihtuvuutta, sitten otetaan vielä opiskelijoita siihen remmiin mukaan.

Plussat

Uudet, siistit tilat

Yritteliäs työnantaja

Tykkäsin kovasti olla heillä palveluksessaan, sai käyttää osaamistaan monipuolisesti hyödyksi, eri asia otettiinko sitä vastaan tarpeen vaatimalla vuorovaikutuksella joka erittäin valitettavaa. Kehittämiskirjeisiini ei vastattu, siis työyhteisön osaamispäivitykset ja niiden ehdotukset eivät saaneet minkäänlaista vastakaikua. Tuli epäily osasiko johto katsoa töitä työntekijän kannalta. Työn päivittämättömyys lisäsi turvattomuutta. Ajattelen että yksityis yrityksissä työskentelevät ovat halukkaamipia tekemään työnsä hyvin ja näkyvästi ja tuloksellisesti palkkansa maksajalle.

Plussat

ihanteellinen ruokailumahdollisuus, asiakkaat olivat erittäin tyytyväisiä saamiinsa työpalveluihini.

Huonot puolet

ajan puute töiden suoritukselle oli kriittisillä rajoilla joka vähensi työtyytyväisyyttä, joidenkin taholta työpaikkakiusaamista eikä keskustelulle annettu sijaa, epäterveellinen työpaikka ilmasto (rakenteet ???)

Trevlig arbetsmiljö

Villa Pentby är ett ganska nybyggt service boende för äldre i Karis, Finland. Trevlig plats med trevliga patienter och personal.

liian johtajakeskeinen ja toisia suosiva eli puolueellinen

Ammattitaitoa ei arvostettu,eikä muutakaan.Työkaverit mukavia,mutta eivät kaikki olleet hoitotyön ammattilaisia. Olen oppinut luottamaan omaan kokemukseen ja näkemykseen vanhustyöstä ja kuuntelemaan heitä sekä arvioimaan tilanteita tarkkailemalla ja tekemällä nopeasti tilannearvioita.Tiimityöskentely oli joskus hankalaa. Nautin vanhusten kanssa juttelemisesta ja auttamisesta mahdolliseen omatoimisuuteen ja onnistumisiin niissä.

Plussat

edullinen lounas

Huonot puolet

kireä ilmapiiri ja joka asiasta joutui puhutteluun

huono työilmapiiri

Raskas hoitotyö, positiivinen palaute olisi joskus paikallaan, mutta esimies näkee työntekijöissä vain vikoja ja sitä palautetta antaa mielellään.

Plussat

kivat työkaverit

Huonot puolet

negatiivinen esimies

Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?

Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä Attendo. Yhteisömme vastaa.Kysy Kysymys

Yleisarvosana

3.3