Attendo

Löydettiin 11 hakua vastaavaa arvosteluaKatso kaikki 248 arvostelua

Työnkuva

Indeedin suosittelema

Indeedin suosittelema arvostelu
Autan vanhuksia nousemaan sängystä aamulla ensin vaihtamalla vaipat, nousemaan pyörätuoliin nosturilla tai muutoin, syöttämään aamupalan,virikkeitä heille,ulkoilua, lukemista ym, laittamalla päiväunille sänkyyn, antamalla kahvit jne. Työ raskasta joka tavoin, mutta antaa minulle paljon, koska vanhukset ja kaikenikäiset ihmiset lähellä sydäntä.

Plussat

Yhteiset kokoontumiset.

Huonot puolet

Terveydenhuolto

tällä hetkellä Tampereella kiva työporukka ja hyvä palkka, mukavat asiakkaat

Hammaslääkärin leppoisaa perustyötä, jononpurkua, mukava työyhteisö, hyvät pomot

Plussat

hyvä työyhteisö, saa työvuoroja haluamansa verran

Huonot puolet

on vähän kaukana

Olen viihtynyt

Kivat työkaverit ja asukkaat. Hyvä yhteishenki auttaa jaksamaan.Ei kuppikuntia.

Plussat

Ilmainen kahvi. Mukava esimies!

Huonot puolet

En keksi. No palkka vois olla isompi.

Monipuolinen työpaikka.

Antoisa ja vastuullinen työpaikka. Saanut / joutunut tekemään monipuolisia ja vastuullisia tehtäviä, jonka ansiosta oppinut paljon. Lähiesimiehissä petrattavaa, ehkä koulutus ja ohjaus puutteellista. Muut esimiehet etäisiä. Työpaikan kulttuuri pyrkii jatkuvasti parempaan, mutta heikko työnjohto torpeedoi usein kehityksen. Monikulttuurisuus rikkaus ja rasite. Huono Suomenkielentaito aiheuttaa helposti ongelmia. Palkkaus ei kannusta.

Plussat

vakaa työnantaja, tuore infra, monipuolisuus.

Huonot puolet

Johto, palkkaus, kannustavuus.

Hyvä työilmapiiri

Innostava työilmapiiri,mukavat esimiehet.kannustetaan puhumaan ongelmista.

Plussat

Mahdollisuudet päivittää osaamistaan

Huonot puolet

Palkkaus

Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi

Jaa kokemuksesi ja auta muita

Hyvä

Hyvä työpaikka. Huono palkka. Ei etenemismahdollisuuksia. Saa paljon itse suunnitella ja kehittää. Huonot työajat. Esimiehellä ei kokemusta rivityöstä. Saa työskennellä siinä työssä mitä rakastaa. Oma juttu. Hyvää koulutukset ja lupa opiskella.

Yritteliäs työnantaja

Tykkäsin kovasti olla heillä palveluksessaan, sai käyttää osaamistaan monipuolisesti hyödyksi, eri asia otettiinko sitä vastaan tarpeen vaatimalla vuorovaikutuksella joka erittäin valitettavaa. Kehittämiskirjeisiini ei vastattu, siis työyhteisön osaamispäivitykset ja niiden ehdotukset eivät saaneet minkäänlaista vastakaikua. Tuli epäily osasiko johto katsoa töitä työntekijän kannalta. Työn päivittämättömyys lisäsi turvattomuutta. Ajattelen että yksityis yrityksissä työskentelevät ovat halukkaamipia tekemään työnsä hyvin ja näkyvästi ja tuloksellisesti palkkansa maksajalle.

Plussat

ihanteellinen ruokailumahdollisuus, asiakkaat olivat erittäin tyytyväisiä saamiinsa työpalveluihini.

Huonot puolet

ajan puute töiden suoritukselle oli kriittisillä rajoilla joka vähensi työtyytyväisyyttä, joidenkin taholta työpaikkakiusaamista eikä keskustelulle annettu sijaa, epäterveellinen työpaikka ilmasto (rakenteet ???)

Kyllästynyt

Olen kyllästynyt nykyisessä työnantajassani siihen, että hoitajilta vaaditaan koko ajan enemmän eikä tämä näy missään esim. palkkauksessa.

Työpaikalla hyvä ilmapiiri

Mukava ja ystävällinen henkilökunta, työt sujuu hyvin. Ryhmätyöskentely esiintyy päivittäin.

Plussat

Sopivan pituiset tauot

liian johtajakeskeinen ja toisia suosiva eli puolueellinen

Ammattitaitoa ei arvostettu,eikä muutakaan.Työkaverit mukavia,mutta eivät kaikki olleet hoitotyön ammattilaisia. Olen oppinut luottamaan omaan kokemukseen ja näkemykseen vanhustyöstä ja kuuntelemaan heitä sekä arvioimaan tilanteita tarkkailemalla ja tekemällä nopeasti tilannearvioita.Tiimityöskentely oli joskus hankalaa. Nautin vanhusten kanssa juttelemisesta ja auttamisesta mahdolliseen omatoimisuuteen ja onnistumisiin niissä.

Plussat

edullinen lounas

Huonot puolet

kireä ilmapiiri ja joka asiasta joutui puhutteluun

Hyvä työnantaja

Viihtynyt attendon palveluksessa .välinehuoltajana yrityksessä ja sihteerin tuuraus tarvittaessa.kirurkin avustus.

Plussat

Kouluttautumis mahdollisuudet hyvät

Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?

Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä Attendo. Yhteisömme vastaa.Kysy Kysymys

Yleisarvosana

3.3