Esperi Care Oy

Sijainti
Suomi14 arvostelua
Näytetään kaikki 14 arvostelua
Työpaikkakulttuuri
Perehdytys oli hyvää. Ihania asukkaita. Mukavia työkavereita samassa vuorossa ja palveluesimies. Uskon, että voin itse aika paljon vaikuttaa työn ja ohjauksien tekemiseen. Aika uusi yksikkö, joten ymmärrän hyvin, että ei kaikki sujuu vielä niin täydellistä. Hyvin pieni palkka, tämä on huono puole.
Plussat
Sijaisuus
Huonot puolet
Pieni palkka
Työpaikkakulttuuri
Olin k.o. yrityksessä työharjoittelussa ja töissä. Työharjoitteluni ohjaava opettaja sanoi käyntiensä jälkeen, että hän on 20 vuotta tehnyt omaa työtänsä opiskelijoiden kanssa, mutta koskaan ei ole noin "erikoiseen" ilmapiiriin palavereissa törmännyt.

Perehdytys harjoitteluun ja työskentelyyn oli ok, mutta oli esim. tilanne, jossa paikan vakituinen työntekijä haukkui minut kirjaimellisesti pystyyn muiden työntekijöiden kuullen ja nähden. Samoin ylemmän tason työntekijä kohteli mm. raporteilla minua kuin ilmaa: keskusteluissa hänen katseensa järjestelmällisesti pomppasi minun ylitseni ikään kuin en olisi edes paikalla, ym. ym. Se harjoittelu päättyi (yllättäen...) kyyneliin, enkä takuuvarmasti tule koskaan astumaan k.o. laitokseen sisälle jos ei pakolla viedä. En voi tosiaankaan suositella.

Asiakkaat ihania, siinä kaikki positiivisuus.

Työskentelyn/harjoittelun aloitus- ja päättymisvuosia en tarkoituksellisesti halua tuoda julki.
4,0
Työpaikkakulttuuri
Myönteinen kehitys näkyy. Asioista keskustellaan, voi vaikuttaa asioihin. Tekemisen meininki.
Plussat
Asukkaat kontaktiin kykeneneviä, osallistuvia.
Huonot puolet
Lähijohtajuuden puute.
Työpaikkakulttuuri
Jatkuvaa yksintyöskentelyä n. 20 asiakkaan yksikössä. Keittiöhommat, pykkihuoltoa, ja välillä esimies antaa muitakin tehtäviä. Hoidolliset työt pitää ehtiä tehdä kaiken muun lomassa. Kun et viriketoimintaa yksinollessa ehdi järjestää, olet huono ja laiska. Pitäisi kai olla tyytyväinen kun päällikkö käynyt (omien sanojensa mukaan) pitkän valintaprosessin läpi, ja todettu hyväksi, vai oliko sitten ainoa hakija kun hakuaikaa jatkettiin.Jos tarvitset väliaikaisen työtodistuksen hakeaksesi uutta paikkaa/lisätöitä, pomo sen viitsii antaa ehkä 4-5 vko:n päästä. Hoitajien pitää venyä ja joustaa samaan aikaan kun pomo ei saa mitään muuta aikaiseksi kun syyllistää hoitajia asioista joihin he eivät voi vaikuttaa. Itse onnellinen kun sain tänään tiedon, että saan paremman paikan. Odotan innolla maanantaita, jolloin irtisanoudun esperiltä.
Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi
Jaa kokemuksesi ja auta muita
Työpaikkakulttuuri
Työ ok, asiakkaat ok. Muuten toimi hyvin, muttei tunti-laisena työvrojen järjestely. Mitään ei otettu huomioon kun minulle todettiin, että ensi sijalla on kk. palkkaiset.Ihmettelin tätä toimintaa, koska minulla oli mm. peräkkäin 9vkon.loppua töissä.... mikä kuitatiin esimiehen taholta, juuri edellämainitusti... ja että onhan minulla vkolla vapaat. Jhl. luottamusmies on mm. siellä töissä, joka asioihin ei ota kantaa. Olen itese samassa liitossa, joten melko turhauttava tunne.Liekö sitten itse niin Taloon Päin.
Huonot puolet
Työ ajoista sopiminen, tessii ei noudateta. Työvroista ei neuvotella.
Työpaikkakulttuuri
Helsingissä mukamas "arvostettu" paikka, ihana rakennus, mutta talon sisältö kaikkea muuta. Henkilökuntaa liian vähän, vuodepotilaita suurin osa, jokaisella joku apuväline käytössä, asukkaat useimmiten saatu klo 13 kaikki aamupalalle, jolloin ei tiedä antaisiko jo lounaan, omaiset kysyivät viedäänkö vanhuksia ulos kesäisin, ympäripyöreitä vastauksia etten vaan valehtele..Hirveä työpaikka sekä asumismuoto vanhalle ihmiselle. Esimies ravasi enemmän tupakalla kuin työntekijät vessassa, siinä sitä savutonta esimerkkiä!
Plussat
omaiset
Huonot puolet
ei jaksa luetella
Työpaikkakulttuuri
Tämä on 10 vuoden hoitotyön urallani ehkä kummallisin paikka. Työtä olisi paljon mutta tunteja nipistetään jopa vakkareilta. Sijaisilta ja opiskelijoilta otetaan -10% palkasta vaikka tämä on laitonta. Vain joko todella nuoria tai hyvin iäkkäitä työntekijöitä. Johto ja organisaatio pahasti pielessä. Tavoittelevat vain voittoa eikä työntekijöitä arvosteta lainkaan. 12 kk aikana 10 vakituista lopettaneet ja 3 vuoden aikana esimies vaihtunut 4 kertaa. En voi suositella kenellekään.
Plussat
Asiakkaat mahtavia
Huonot puolet
Huono palkka, liian vähän tunteja, huonosti johdettu, puutteellinen kommunikaatio yms
Työpaikkakulttuuri
Esperin johto ei arvosta millään tasolla työntekijöitään. Johdon Ainoa päämäärä on voiton tavoittelu. Välineet aataminaikaisia ja sopimattomia työhön,ei uusita koska aluevastaava ei anna lupaa. Useassa talossa 1 yökkö hoitaa 2 hoitajan tarvitsevia asukkaita. Viikonloppuna nipistetään tunnit minimiin vakkareiltakin, ettei tarvi maksaa hoitajille lisiä. Lähin esimies ei voi asioille yhtään mitään. Palkkoja täytyy kytätä, usein väärin maksettu.
Plussat
Työkaverit
Huonot puolet
Palkka, itse yrityksen johto.
Työpaikkakulttuuri
Annan sillä yhden tähden, koska siellä ei toimi mikään.
Plussat
hyvät työkaverit
Huonot puolet
ei ehdi pitää taukoja ja liian vähä hoitajia
2,0
Työpaikkakulttuuri
Johtaminen huonoa. Sairauslomalle ei aina tekijää. Keittiötä ja pyykkihuoltoa likaa.Asukkaille liian vähän aikaa.
Plussat
Lyhyt työmatka.
Huonot puolet
Palkkaus kehno.
Työpaikkakulttuuri
Parhaimmillaan monipuolinen, kannustava ilmapiiri, pahimmillaan ahdistava, piittaamaton ilmapiiri.
Plussat
hyvä työterveyshuolto
Huonot puolet
joustamattomuus
Työpaikkakulttuuri
En viihtynyt. Kummallinen työilmapiiri ja huono johtoporraskin.
5,0
Työpaikkakulttuuri
Tyypillinen päivä töissä on avustaa asukkaita päivittäisissä toiminnoissa ja hyödyntää kuntouttavaa työotetta. Päivät voivat tottakai vaihdella asukkaiden toimintakyvyn mukaisesti. Työssäni olen oppinut kärsivällisyyttä, pitkäjänteisyyttä ja arvomaailman näkemystä ikäihmisten kohdalla. Hyvä työilmapiiri on tärkeää työyhteisön hyvinvoinnille ja työssä jaksamiselle. Työn nautinnollisin puoli on saada kiitosta hyvästä hoidosta ja nähdä onnistumisen tulos asukkaiden puolelta kun ovat tyytyväisiä hyvään, ihmisläheiseen ja ammattitaitoiseen hoitoon. Minulle on tärkeää työssäni saada hoidettavalleni mahdollisemman hyvän olon.
2,0
Työpaikkakulttuuri
The communication lacked between workers and management. A lot of employees were changing rapidly. Best part of the job was to see happy residents even though the work environment must have been stressful especially for them.
Huonot puolet
Rapid change of employees