Esperi Care Oy työntekijäarvostelua

Lajitteluperuste: Hyödyllisyys | Luokitus | Päivämäärä
4,0
Edistyvä
Sairaanhoitaja (Entinen työntekijä) –  Keski-Suomi6. lokakuutata 2019
Myönteinen kehitys näkyy. Asioista keskustellaan, voi vaikuttaa asioihin. Tekemisen meininki.
Plussat
Asukkaat kontaktiin kykeneneviä, osallistuvia.
Huonot puolet
Lähijohtajuuden puute.
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?Kyllä 1EiIlmianna
Riistofirma
Hoitaja (Entinen työntekijä) –  Riihimäki5. toukokuutata 2019
Jatkuvaa yksintyöskentelyä n. 20 asiakkaan yksikössä. Keittiöhommat, pykkihuoltoa, ja välillä esimies antaa muitakin tehtäviä. Hoidolliset työt pitää ehtiä tehdä kaiken muun lomassa. Kun et viriketoimintaa yksinollessa ehdi järjestää, olet huono ja laiska. Pitäisi kai olla tyytyväinen kun päällikkö käynyt (omien sanojensa mukaan) pitkän valintaprosessin läpi, ja todettu hyväksi, vai oliko sitten ainoa hakija kun hakuaikaa jatkettiin.Jos tarvitset väliaikaisen työtodistuksen hakeaksesi uutta paikkaa/lisätöitä, pomo sen viitsii antaa ehkä 4-5 vko:n päästä. Hoitajien pitää venyä ja joustaa samaan aikaan kun pomo ei saa mitään muuta aikaiseksi kun syyllistää hoitajia asioista joihin he eivät voi vaikuttaa. Itse onnellinen kun sain tänään tiedon, että saan paremman paikan. Odotan innolla maanantaita, jolloin irtisanoudun esperiltä.
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?Kyllä 16Ei 1Ilmianna
3,0
Työpaikkakulttuuri
Ok. muutoin. Sai melko vapaasti suunnitella virikkeitä asukkaille.
Ohjaaja (Entinen työntekijä) –  Lahti Lähde20. helmikuutata 2019
Työ ok, asiakkaat ok. Muuten toimi hyvin, muttei tunti-laisena työvrojen järjestely. Mitään ei otettu huomioon kun minulle todettiin, että ensi sijalla on kk. palkkaiset.Ihmettelin tätä toimintaa, koska minulla oli mm. peräkkäin 9vkon.loppua töissä.... mikä kuitatiin esimiehen taholta, juuri edellämainitusti... ja että onhan minulla vkolla vapaat. Jhl. luottamusmies on mm. siellä töissä, joka asioihin ei ota kantaa. Olen itese samassa liitossa, joten melko turhauttava tunne.Liekö sitten itse niin Taloon Päin.
Huonot puolet
Työ ajoista sopiminen, tessii ei noudateta. Työvroista ei neuvotella.
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?Kyllä 17EiIlmianna
Valvonnan alle vanhustenpaikat
hoitaja (Entinen työntekijä) –  helsinki27. joulukuutata 2018
Helsingissä mukamas "arvostettu" paikka, ihana rakennus, mutta talon sisältö kaikkea muuta. Henkilökuntaa liian vähän, vuodepotilaita suurin osa, jokaisella joku apuväline käytössä, asukkaat useimmiten saatu klo 13 kaikki aamupalalle, jolloin ei tiedä antaisiko jo lounaan, omaiset kysyivät viedäänkö vanhuksia ulos kesäisin, ympäripyöreitä vastauksia etten vaan valehtele..Hirveä työpaikka sekä asumismuoto vanhalle ihmiselle. Esimies ravasi enemmän tupakalla kuin työntekijät vessassa, siinä sitä savutonta esimerkkiä!
Plussat
omaiset
Huonot puolet
ei jaksa luetella
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?Kyllä 52EiIlmianna
Eriskummallinen paikka
Sijainen (Entinen työntekijä) –  Hollola21. lokakuutata 2018
Tämä on 10 vuoden hoitotyön urallani ehkä kummallisin paikka. Työtä olisi paljon mutta tunteja nipistetään jopa vakkareilta. Sijaisilta ja opiskelijoilta otetaan -10% palkasta vaikka tämä on laitonta. Vain joko todella nuoria tai hyvin iäkkäitä työntekijöitä. Johto ja organisaatio pahasti pielessä. Tavoittelevat vain voittoa eikä työntekijöitä arvosteta lainkaan. 12 kk aikana 10 vakituista lopettaneet ja 3 vuoden aikana esimies vaihtunut 4 kertaa. En voi suositella kenellekään.
Plussat
Asiakkaat mahtavia
Huonot puolet
Huono palkka, liian vähän tunteja, huonosti johdettu, puutteellinen kommunikaatio yms
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?Kyllä 61EiIlmianna
Voittoa tavoitteleva yritys
Lähihoitaja (Entinen työntekijä) –  Kanta-Häme30. syyskuutata 2018
Esperin johto ei arvosta millään tasolla työntekijöitään. Johdon Ainoa päämäärä on voiton tavoittelu. Välineet aataminaikaisia ja sopimattomia työhön,ei uusita koska aluevastaava ei anna lupaa. Useassa talossa 1 yökkö hoitaa 2 hoitajan tarvitsevia asukkaita. Viikonloppuna nipistetään tunnit minimiin vakkareiltakin, ettei tarvi maksaa hoitajille lisiä. Lähin esimies ei voi asioille yhtään mitään. Palkkoja täytyy kytätä, usein väärin maksettu.
Plussat
Työkaverit
Huonot puolet
Palkka, itse yrityksen johto.
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?Kyllä 76Ei 1Ilmianna
paikka,jossa mikään ei toimi
Lähihoitaja (Nykyinen työntekijä) –  Ulvila27. elokuutata 2018
Annan sillä yhden tähden, koska siellä ei toimi mikään.
Plussat
hyvät työkaverit
Huonot puolet
ei ehdi pitää taukoja ja liian vähä hoitajia
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?Kyllä 72EiIlmianna
2,0
Työpaikkakulttuuri
Asukkaat ihania. Johtaminen huonoa.
Lähihoitaja (Nykyinen työntekijä) –  Ylöjärvi10. maaliskuutata 2018
Johtaminen huonoa. Sairauslomalle ei aina tekijää. Keittiötä ja pyykkihuoltoa likaa.Asukkaille liian vähän aikaa.
Plussat
Lyhyt työmatka.
Huonot puolet
Palkkaus kehno.
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?Kyllä 94Ei 1Ilmianna
3,0
mukava, iloinen, joustava
ohjaaja (Nykyinen työntekijä) –  vantaa tikkutila7. helmikuutata 2018
Parhaimmillaan monipuolinen, kannustava ilmapiiri, pahimmillaan ahdistava, piittaamaton ilmapiiri.
Plussat
hyvä työterveyshuolto
Huonot puolet
joustamattomuus
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?Kyllä 52Ei 15Ilmianna
Erikoinen ilmapiiri
Lähihoitaja (Entinen työntekijä) –  Nokia15. joulukuutata 2017
En viihtynyt. Kummallinen työilmapiiri ja huono johtoporraskin.
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?Kyllä 104Ei 3Ilmianna
5,0
Viihtyisä ja kodinomainen työympäristö
Hoitaja (Nykyinen työntekijä) –  Uusikaupunki24. marraskuutata 2016
Tyypillinen päivä töissä on avustaa asukkaita päivittäisissä toiminnoissa ja hyödyntää kuntouttavaa työotetta. Päivät voivat tottakai vaihdella asukkaiden toimintakyvyn mukaisesti. Työssäni olen oppinut kärsivällisyyttä, pitkäjänteisyyttä ja arvomaailman näkemystä ikäihmisten kohdalla. Hyvä työilmapiiri on tärkeää työyhteisön hyvinvoinnille ja työssä jaksamiselle. Työn nautinnollisin puoli on saada kiitosta hyvästä hoidosta ja nähdä onnistumisen tulos asukkaiden puolelta kun ovat tyytyväisiä hyvään, ihmisläheiseen ja ammattitaitoiseen hoitoon. Minulle on tärkeää työssäni saada hoidettavalleni mahdollisemman hyvän olon.
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?Kyllä 27Ei 59Ilmianna
2,0
Insightful summer job
Care Assistant (Entinen työntekijä) –  Kerava, F1926. lokakuutata 2015
The communication lacked between workers and management. A lot of employees were changing rapidly. Best part of the job was to see happy residents even though the work environment must have been stressful especially for them.
Huonot puolet
Rapid change of employees
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?Kyllä 49Ei 16Ilmianna
Ota tämä yrityssivu omaksesi

Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?

Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä Esperi Care Oy. Yhteisömme vastaa.

Kysy Kysymys

Yleisarvosana