Esperi Care Oy
Yrityksen Esperi Care Oy työntekijäarvostelu

Eriskummallinen paikka

21. lokakuutata 2018
Tämä on 10 vuoden hoitotyön urallani ehkä kummallisin paikka. Työtä olisi paljon mutta tunteja nipistetään jopa vakkareilta. Sijaisilta ja opiskelijoilta otetaan -10% palkasta vaikka tämä on laitonta. Vain joko todella nuoria tai hyvin iäkkäitä työntekijöitä. Johto ja organisaatio pahasti pielessä. Tavoittelevat vain voittoa eikä työntekijöitä arvosteta lainkaan. 12 kk aikana 10 vakituista lopettaneet ja 3 vuoden aikana esimies vaihtunut 4 kertaa. En voi suositella kenellekään.
Arvosanat kategorioittain
Kulttuuri
Plussat
Asiakkaat mahtavia
Huonot puolet
Huono palkka, liian vähän tunteja, huonosti johdettu, puutteellinen kommunikaatio yms
Samankaltaiset arvostelut
2. tammikuutata 2020
työharjoittelija/keikkalainen (Entinen työntekijä) - Mikkeli, Majakka
Olin k.o. yrityksessä työharjoittelussa ja töissä. Työharjoitteluni ohjaava opettaja sanoi käyntiensä jälkeen, että hän on 20 vuotta tehnyt omaa työtänsä opiskelijoiden kanssa, mutta koskaan ei ole noin "erikoiseen" ilmapiiriin palavereissa törmännyt.

Perehdytys harjoitteluun ja työskentelyyn oli ok, mutta oli esim. tilanne, jossa paikan vakituinen työntekijä haukkui minut kirjaimellisesti pystyyn muiden työntekijöiden kuullen ja nähden. Samoin ylemmän tason työntekijä kohteli mm. raporteilla minua kuin ilmaa: keskusteluissa hänen katseensa järjestelmällisesti pomppasi minun ylitseni ikään kuin en olisi edes paikalla, ym. ym. Se harjoittelu päättyi (yllättäen...) kyyneliin, enkä takuuvarmasti tule koskaan astumaan k.o. laitokseen sisälle jos ei pakolla viedä. En voi tosiaankaan suositella.

Asiakkaat ihania, siinä kaikki positiivisuus.

Työskentelyn/harjoittelun aloitus- ja päättymisvuosia en tarkoituksellisesti halua tuoda julki.
4,0
6. lokakuutata 2019
Sairaanhoitaja (Entinen työntekijä) - Keski-Suomi
Myönteinen kehitys näkyy. Asioista keskustellaan, voi vaikuttaa asioihin. Tekemisen meininki.
Plussat
Asukkaat kontaktiin kykeneneviä, osallistuvia.
Huonot puolet
Lähijohtajuuden puute.
5. toukokuutata 2019
Hoitaja (Entinen työntekijä) - Riihimäki
Jatkuvaa yksintyöskentelyä n. 20 asiakkaan yksikössä. Keittiöhommat, pykkihuoltoa, ja välillä esimies antaa muitakin tehtäviä. Hoidolliset työt pitää ehtiä tehdä kaiken muun lomassa. Kun et viriketoimintaa yksinollessa ehdi järjestää, olet huono ja laiska. Pitäisi kai olla tyytyväinen kun päällikkö käynyt (omien sanojensa mukaan) pitkän valintaprosessin läpi, ja todettu hyväksi, vai oliko sitten ainoa hakija kun hakuaikaa jatkettiin.Jos tarvitset väliaikaisen työtodistuksen hakeaksesi uutta paikkaa/lisätöitä, pomo sen viitsii antaa ehkä 4-5 vko:n päästä. Hoitajien pitää venyä ja joustaa samaan aikaan kun pomo ei saa mitään muuta aikaiseksi kun syyllistää hoitajia asioista joihin he eivät voi vaikuttaa. Itse onnellinen kun sain tänään tiedon, että saan paremman paikan. Odotan innolla maanantaita, jolloin irtisanoudun esperiltä.