Esperi Care Oy
Yrityksen Esperi Care Oy työntekijäarvostelu

Ok. muutoin. Sai melko vapaasti suunnitella virikkeitä asukkaille.

3,0
20. helmikuutata 2019
Työ ok, asiakkaat ok. Muuten toimi hyvin, muttei tunti-laisena työvrojen järjestely. Mitään ei otettu huomioon kun minulle todettiin, että ensi sijalla on kk. palkkaiset.Ihmettelin tätä toimintaa, koska minulla oli mm. peräkkäin 9vkon.loppua töissä.... mikä kuitatiin esimiehen taholta, juuri edellämainitusti... ja että onhan minulla vkolla vapaat. Jhl. luottamusmies on mm. siellä töissä, joka asioihin ei ota kantaa. Olen itese samassa liitossa, joten melko turhauttava tunne.Liekö sitten itse niin Taloon Päin.
Arvosanat kategorioittain
2,0
2,0
Kulttuuri
Huonot puolet
Työ ajoista sopiminen, tessii ei noudateta. Työvroista ei neuvotella.
Samankaltaiset arvostelut
3,0
7. helmikuutata 2018
Sama tehtävä
ohjaaja (Nykyinen työntekijä) - vantaa tikkutila
Parhaimmillaan monipuolinen, kannustava ilmapiiri, pahimmillaan ahdistava, piittaamaton ilmapiiri.
Plussat
hyvä työterveyshuolto
Huonot puolet
joustamattomuus
2. tammikuutata 2020
työharjoittelija/keikkalainen (Entinen työntekijä) - Mikkeli, Majakka
Olin k.o. yrityksessä työharjoittelussa ja töissä. Työharjoitteluni ohjaava opettaja sanoi käyntiensä jälkeen, että hän on 20 vuotta tehnyt omaa työtänsä opiskelijoiden kanssa, mutta koskaan ei ole noin "erikoiseen" ilmapiiriin palavereissa törmännyt.

Perehdytys harjoitteluun ja työskentelyyn oli ok, mutta oli esim. tilanne, jossa paikan vakituinen työntekijä haukkui minut kirjaimellisesti pystyyn muiden työntekijöiden kuullen ja nähden. Samoin ylemmän tason työntekijä kohteli mm. raporteilla minua kuin ilmaa: keskusteluissa hänen katseensa järjestelmällisesti pomppasi minun ylitseni ikään kuin en olisi edes paikalla, ym. ym. Se harjoittelu päättyi (yllättäen...) kyyneliin, enkä takuuvarmasti tule koskaan astumaan k.o. laitokseen sisälle jos ei pakolla viedä. En voi tosiaankaan suositella.

Asiakkaat ihania, siinä kaikki positiivisuus.

Työskentelyn/harjoittelun aloitus- ja päättymisvuosia en tarkoituksellisesti halua tuoda julki.
4,0
6. lokakuutata 2019
Sairaanhoitaja (Entinen työntekijä) - Keski-Suomi
Myönteinen kehitys näkyy. Asioista keskustellaan, voi vaikuttaa asioihin. Tekemisen meininki.
Plussat
Asukkaat kontaktiin kykeneneviä, osallistuvia.
Huonot puolet
Lähijohtajuuden puute.