Esperi Care Oy
Yrityksen Esperi Care Oy työntekijäarvostelu

Perehdytys

24. maaliskuutata 2019
Perehdytys oli hyvää. Ihania asukkaita. Mukavia työkavereita samassa vuorossa ja palveluesimies. Uskon, että voin itse aika paljon vaikuttaa työn ja ohjauksien tekemiseen. Aika uusi yksikkö, joten ymmärrän hyvin, että ei kaikki sujuu vielä niin täydellistä. Hyvin pieni palkka, tämä on huono puole.
Arvosanat kategorioittain
2,0
4,0
Kulttuuri
Plussat
Sijaisuus
Huonot puolet
Pieni palkka
Samankaltaiset arvostelut
1,0
27. joulukuutata 2018
Sama sijainti
hoitaja (Entinen työntekijä) - helsinki
Helsingissä mukamas "arvostettu" paikka, ihana rakennus, mutta talon sisältö kaikkea muuta. Henkilökuntaa liian vähän, vuodepotilaita suurin osa, jokaisella joku apuväline käytössä, asukkaat useimmiten saatu klo 13 kaikki aamupalalle, jolloin ei tiedä antaisiko jo lounaan, omaiset kysyivät viedäänkö vanhuksia ulos kesäisin, ympäripyöreitä vastauksia etten vaan valehtele..Hirveä työpaikka sekä asumismuoto vanhalle ihmiselle. Esimies ravasi enemmän tupakalla kuin työntekijät vessassa, siinä sitä savutonta esimerkkiä!
Plussat
omaiset
Huonot puolet
ei jaksa luetella
1,0
2. tammikuutata 2020
työharjoittelija/keikkalainen (Entinen työntekijä) - Mikkeli, Majakka
Olin k.o. yrityksessä työharjoittelussa ja töissä. Työharjoitteluni ohjaava opettaja sanoi käyntiensä jälkeen, että hän on 20 vuotta tehnyt omaa työtänsä opiskelijoiden kanssa, mutta koskaan ei ole noin "erikoiseen" ilmapiiriin palavereissa törmännyt.

Perehdytys harjoitteluun ja työskentelyyn oli ok, mutta oli esim. tilanne, jossa paikan vakituinen työntekijä haukkui minut kirjaimellisesti pystyyn muiden työntekijöiden kuullen ja nähden. Samoin ylemmän tason työntekijä kohteli mm. raporteilla minua kuin ilmaa: keskusteluissa hänen katseensa järjestelmällisesti pomppasi minun ylitseni ikään kuin en olisi edes paikalla, ym. ym. Se harjoittelu päättyi (yllättäen...) kyyneliin, enkä takuuvarmasti tule koskaan astumaan k.o. laitokseen sisälle jos ei pakolla viedä. En voi tosiaankaan suositella.

Asiakkaat ihania, siinä kaikki positiivisuus.

Työskentelyn/harjoittelun aloitus- ja päättymisvuosia en tarkoituksellisesti halua tuoda julki.
4,0
6. lokakuutata 2019
Sairaanhoitaja (Entinen työntekijä) - Keski-Suomi
Myönteinen kehitys näkyy. Asioista keskustellaan, voi vaikuttaa asioihin. Tekemisen meininki.
Plussat
Asukkaat kontaktiin kykeneneviä, osallistuvia.
Huonot puolet
Lähijohtajuuden puute.