Esperi Care Oy
Yrityksen Esperi Care Oy työntekijäarvostelu

Riistofirma

5. toukokuutata 2019
Jatkuvaa yksintyöskentelyä n. 20 asiakkaan yksikössä. Keittiöhommat, pykkihuoltoa, ja välillä esimies antaa muitakin tehtäviä. Hoidolliset työt pitää ehtiä tehdä kaiken muun lomassa. Kun et viriketoimintaa yksinollessa ehdi järjestää, olet huono ja laiska. Pitäisi kai olla tyytyväinen kun päällikkö käynyt (omien sanojensa mukaan) pitkän valintaprosessin läpi, ja todettu hyväksi, vai oliko sitten ainoa hakija kun hakuaikaa jatkettiin.Jos tarvitset väliaikaisen työtodistuksen hakeaksesi uutta paikkaa/lisätöitä, pomo sen viitsii antaa ehkä 4-5 vko:n päästä. Hoitajien pitää venyä ja joustaa samaan aikaan kun pomo ei saa mitään muuta aikaiseksi kun syyllistää hoitajia asioista joihin he eivät voi vaikuttaa. Itse onnellinen kun sain tänään tiedon, että saan paremman paikan. Odotan innolla maanantaita, jolloin irtisanoudun esperiltä.
Arvosanat kategorioittain
2,0
Kulttuuri
Samankaltaiset arvostelut
27. joulukuutata 2018
Sama tehtävä
hoitaja (Entinen työntekijä) - helsinki
Helsingissä mukamas "arvostettu" paikka, ihana rakennus, mutta talon sisältö kaikkea muuta. Henkilökuntaa liian vähän, vuodepotilaita suurin osa, jokaisella joku apuväline käytössä, asukkaat useimmiten saatu klo 13 kaikki aamupalalle, jolloin ei tiedä antaisiko jo lounaan, omaiset kysyivät viedäänkö vanhuksia ulos kesäisin, ympäripyöreitä vastauksia etten vaan valehtele..Hirveä työpaikka sekä asumismuoto vanhalle ihmiselle. Esimies ravasi enemmän tupakalla kuin työntekijät vessassa, siinä sitä savutonta esimerkkiä!
Plussat
omaiset
Huonot puolet
ei jaksa luetella
5,0
24. marraskuutata 2016
Sama tehtävä
Hoitaja (Nykyinen työntekijä) - Uusikaupunki
Tyypillinen päivä töissä on avustaa asukkaita päivittäisissä toiminnoissa ja hyödyntää kuntouttavaa työotetta. Päivät voivat tottakai vaihdella asukkaiden toimintakyvyn mukaisesti. Työssäni olen oppinut kärsivällisyyttä, pitkäjänteisyyttä ja arvomaailman näkemystä ikäihmisten kohdalla. Hyvä työilmapiiri on tärkeää työyhteisön hyvinvoinnille ja työssä jaksamiselle. Työn nautinnollisin puoli on saada kiitosta hyvästä hoidosta ja nähdä onnistumisen tulos asukkaiden puolelta kun ovat tyytyväisiä hyvään, ihmisläheiseen ja ammattitaitoiseen hoitoon. Minulle on tärkeää työssäni saada hoidettavalleni mahdollisemman hyvän olon.
2. tammikuutata 2020
työharjoittelija/keikkalainen (Entinen työntekijä) - Mikkeli, Majakka
Olin k.o. yrityksessä työharjoittelussa ja töissä. Työharjoitteluni ohjaava opettaja sanoi käyntiensä jälkeen, että hän on 20 vuotta tehnyt omaa työtänsä opiskelijoiden kanssa, mutta koskaan ei ole noin "erikoiseen" ilmapiiriin palavereissa törmännyt.

Perehdytys harjoitteluun ja työskentelyyn oli ok, mutta oli esim. tilanne, jossa paikan vakituinen työntekijä haukkui minut kirjaimellisesti pystyyn muiden työntekijöiden kuullen ja nähden. Samoin ylemmän tason työntekijä kohteli mm. raporteilla minua kuin ilmaa: keskusteluissa hänen katseensa järjestelmällisesti pomppasi minun ylitseni ikään kuin en olisi edes paikalla, ym. ym. Se harjoittelu päättyi (yllättäen...) kyyneliin, enkä takuuvarmasti tule koskaan astumaan k.o. laitokseen sisälle jos ei pakolla viedä. En voi tosiaankaan suositella.

Asiakkaat ihania, siinä kaikki positiivisuus.

Työskentelyn/harjoittelun aloitus- ja päättymisvuosia en tarkoituksellisesti halua tuoda julki.