Esperi Care Oy

Löydettiin 3 hakua vastaavaa arvostelua
Katso kaikki 14 arvostelua
1,0
Työpaikkakulttuuri
Jatkuvaa yksintyöskentelyä n. 20 asiakkaan yksikössä. Keittiöhommat, pykkihuoltoa, ja välillä esimies antaa muitakin tehtäviä. Hoidolliset työt pitää ehtiä tehdä kaiken muun lomassa. Kun et viriketoimintaa yksinollessa ehdi järjestää, olet huono ja laiska. Pitäisi kai olla tyytyväinen kun päällikkö käynyt (omien sanojensa mukaan) pitkän valintaprosessin läpi, ja todettu hyväksi, vai oliko sitten ainoa hakija kun hakuaikaa jatkettiin.Jos tarvitset väliaikaisen työtodistuksen hakeaksesi uutta paikkaa/lisätöitä, pomo sen viitsii antaa ehkä 4-5 vko:n päästä. Hoitajien pitää venyä ja joustaa samaan aikaan kun pomo ei saa mitään muuta aikaiseksi kun syyllistää hoitajia asioista joihin he eivät voi vaikuttaa. Itse onnellinen kun sain tänään tiedon, että saan paremman paikan. Odotan innolla maanantaita, jolloin irtisanoudun esperiltä.
1,0
Työpaikkakulttuuri
Helsingissä mukamas "arvostettu" paikka, ihana rakennus, mutta talon sisältö kaikkea muuta. Henkilökuntaa liian vähän, vuodepotilaita suurin osa, jokaisella joku apuväline käytössä, asukkaat useimmiten saatu klo 13 kaikki aamupalalle, jolloin ei tiedä antaisiko jo lounaan, omaiset kysyivät viedäänkö vanhuksia ulos kesäisin, ympäripyöreitä vastauksia etten vaan valehtele..Hirveä työpaikka sekä asumismuoto vanhalle ihmiselle. Esimies ravasi enemmän tupakalla kuin työntekijät vessassa, siinä sitä savutonta esimerkkiä!
Plussat
omaiset
Huonot puolet
ei jaksa luetella
5,0
Työpaikkakulttuuri
Tyypillinen päivä töissä on avustaa asukkaita päivittäisissä toiminnoissa ja hyödyntää kuntouttavaa työotetta. Päivät voivat tottakai vaihdella asukkaiden toimintakyvyn mukaisesti. Työssäni olen oppinut kärsivällisyyttä, pitkäjänteisyyttä ja arvomaailman näkemystä ikäihmisten kohdalla. Hyvä työilmapiiri on tärkeää työyhteisön hyvinvoinnille ja työssä jaksamiselle. Työn nautinnollisin puoli on saada kiitosta hyvästä hoidosta ja nähdä onnistumisen tulos asukkaiden puolelta kun ovat tyytyväisiä hyvään, ihmisläheiseen ja ammattitaitoiseen hoitoon. Minulle on tärkeää työssäni saada hoidettavalleni mahdollisemman hyvän olon.
Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi
Jaa kokemuksesi ja auta muita