Gom

Näytetään kaikki 56 arvostelua

These are good people.

Indeedin suosittelema

Indeedin suosittelema arvostelu
For the most part this is a pretty relaxed atmosphere to work in. Everyone willing to work with you to help you get up to speed on how they do things here. They don't pay the best, but money isn't everything.

Fijne sfeer

Vele jaar gewerkt bij GOM in de avonduren. Erg goed te combineren met andere bezigheden en een fijne werksfeer en flexibele leidinggevende. Gestopt toen we werden overgenomen door CSU waar ze totaal niet flexibel waren.
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?

niet mijn manier van werken

te weinig controle op poetspersoneel men mag niet zelfstandig werken!

Verschillende werkomgevingen

De planningen zijn niet altijd correct. Er treden veel fouten op. Zoals bijvoorbeeld foute uur regeling en verkeerde locaties worden doorgegeven.
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?

Slechte communicatie met management.

Zeer goede sfeer onder de bedienden, aangename en leerzame gesprekken.
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?

Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi

Jaa kokemuksesi ja auta muita

elk voor zen eigen en bemoeizucht

ik lag er van de eerste dagen onder de sloef van die die mij die job aangesmeerd hadt
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?

Stressvol, viel mee, tot er klachten of controles waren...

Geen idee hoe andere supervisors zijn, maar de mijne viel de een keer mee dan 20 keer niet, dan weer wel als het om andere dingen dan het werk ging.

Plussat

Huonot puolet

Geen pauze, weinig uren, ze beloven extra uren en er komt niks bij, al heb je een auto en rijbewijs, opmerkingen naar zwangerschap of gewicht toe

La vie chez GOM

J'ai travaillé deux fois pour GOM. Je n'ai jamais eu de problème avec la société. Très bonne société

Productieve en gezellige werkomgeving

Toffe collega’s, goede sfeer, zeer afwisselend werk.

Be

Slecht ambiance. Roddelen . Stiekem controleren. Gevaarlijk . Veel stof' niet eerlijk personeel

Plussat

Goed salaris

Huonot puolet

Heel vroeg
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?

Travail a fond impeccable et un peu mal organisé dans la gestion du personnel.

Manager le personnel, Pointer exactement les heures de travail sans les diminuer

Plussat

Les primes

Huonot puolet

diminue les heures de travail
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?

L environnement de travail agreable

Nettyage de sols ,mobilier sanitaire ,locaux de travail

Plussat

Repas gratuits

Huonot puolet

pas d'avantage requis

Een hele toffe job

Ik werk zeer graag voor deze firma zoek alleen nog een bijverdienste

Plussat

Goed loon

Huonot puolet

Twee schiften

leuke collega's

werk was aangenaam. Eigen verantwoordelijkheden, en positieve feedback van de klanten.

Plussat

goede uren

gemiddeld goed en slecht

Toffe collega's. Management laat te wensen over. Word teveel verwacht met te weinig personeel, (bv: met 2 personen alle produktiehallen van Nike schoonmaken),en daar bedoel ik mee o.a trappen, vloeren,transportbanden,deuren,waterkoelers,brandblussers en nog veel meer.

Huonot puolet

geen maaltijdcheques, geen overuren

travaille chronométrer

Il faut travaille vite pour que les taches demandées soient fini à temps.

Huonot puolet

Pas assez de temps

technicienne de surface

bonne acquisition de l apprentissage , entreprise sans parole

trés mauvaise expérience

vraiment , mais vraiment la pire expérience que j'ai connu de ma vie, salaire pas a la hauteur du travail effectuer, des erreurs dans les paiements ,et le temps de travail catastrophique, payer deux heures , travail 4 voir 5 heures , une véritable horreur , de plus un très mauvais environnement de travail avec une chef d’équipe qui prend les employer de haut et passe la plupart du temps a les ridiculiser, UNE SOCIÉTÉ A FUIR IMPÉRATIVEMENT !!!!!!!

Plussat

rien

Huonot puolet

tout

Trabajos muy bueno

Todo bien los compañeros súper bien conmigo me gustaba era de limpieza y me gustaría volver a trabajar allí mismo o en otra que sea de limpieza de hotel o oficinas me da igual.

Bon patron

Trop de chomage technique ou sinon tous se passer bien

Demanding

Never happy, always being aggressive. Loved to talk on both sides of their mouth. Most people there were from other platforms and had been moved back in positions and treated like they were not worthy

Plussat

Good people to work around

Huonot puolet

not enough employees for the work needed
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?

Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?

Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä Gom. Yhteisömme vastaa.Kysy Kysymys

Yleisarvosana

3.5