Helsingin kaupunki
Yrityksen Helsingin kaupunki työntekijäarvostelu

Normaali iso yritys

15. joulukuutata 2017
Iso talo melko jäykähkö . Lastenkotisiivousta. Olen oppinut itsestäni että pystyn monipuolisiin tehtäviin laitoksessa. Johto ammatillisesti vaihtelevaa tasoltaan. Työpaikkakulttuuri monikansallinen, mikä hyvä asia. Työssä ei mielestäni ollut sinällään hankalia puolia ja nautinnollisin puoli ehdottomasti kun tunsi tekevänsä merkillistä työtä.
Arvosanat kategorioittain
2,0
2,0
Kulttuuri
Plussat
Lomaedut
Huonot puolet
Työpaikkahäirintä
Samankaltaiset arvostelut
14. maaliskuutata 2017
Sama tehtävä
Laitoshuoltaja (Nykyinen työntekijä) - Laakson Sairaala
Pidän asiakaspalvelua sisältävästä työstä, sillä tykkään auttaa ihmisiä niin paljon kuin pystyn tarvittaessa ja tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Työhöni kuuluu isona osana asiakkaiden auttaminen erilaisissa tilanteissa. Palvelutyö on iso osa laitoshuoltajan työnkuvaa, tällä hetkellä vuodeosastolla työskennellessä olen osana vastuussa asiakkaiden ympäristöstä ja hyvinvoinnista, henkisesti ajoittain todella raskasta, mutta myös kasvattavaa. Siisteys ja vastuuntuntoisuus on vain kasvanut työvuosien myötä.
Plussat
Henkilöstokortti (alennukset), työmatkasetelit
Huonot puolet
Muutokset (työtuntien pidennys, lomarahojen leikkaus, laitoshuollon yksityistäminen), työterveyshuolto
4,0
21. toukokuutata 2020
Sama sijainti
Lähihoitaja (Nykyinen työntekijä) - Helsinki
Ei valitettavaa. Asiallinen, mukava työpaikka lähihoitajalle.
4,0
27. huhtikuutata 2020
Sama sijainti
Lähihoitaja (Nykyinen työntekijä) - Helsinki
Helsingin kaupunki vaikuttaa monipuoliselle ja hyvälle.