Helsingin kaupunki

Työnimike
Sijainti
Näytetään kaikki 32 arvostelua
Työpaikkakulttuuri
Ei valitettavaa. Asiallinen, mukava työpaikka lähihoitajalle.
Työpaikkakulttuuri
Olen ollut töissä, ja kaikki oli hyvin, vaikka on kilpailuhenki joka puolella ja paljon huono työkaverit ja huonot työnantajat, mutta viimeinen työpaikka syytetiin minua ja oli epäoikein, sen jälkeen sairastui masennus ja ahdistus, olen ollut jo vuosi kotona ja olen itkenut paljon. Yritän mennä eteenpäin ja saada parempi työpaikka, minulla oli toivon että sain väkituinen työsopimus ja en ole saanut. Olen hyvä työntekijä vaikka helsinki kaupunki ei halua minua, ihan sama.
Työpaikkakulttuuri
Työ on mukavaa mutta henkilökuntaa usein liian vähän.
Työpaikkakulttuuri
Rento ja mukava ilmapiiri. Liiallinen jäykkyys organisaatiossa vähensi työn innostavuutta.
Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi
Jaa kokemuksesi ja auta muita
Työpaikkakulttuuri
Helsingin kaupunki vaikuttaa monipuoliselle ja hyvälle.
Työpaikkakulttuuri
Konepaja tilat kahdessa ei osassa koneet materiaalin sahaus,reieitys,taivutus putkille ja toinen kokoaminen ja hitsaus Mig:llä. Pintakäsittely hionta,tärppäitillä lika pois ja maalaus.
Työpaikkakulttuuri
Iso organisaatio, jossa työntekijänä sai tuoda omia ideoita ja toteuttaa niitä melko vapaasti
Työpaikkakulttuuri
Helsingin Kaupungilla on mukava työskennellä, siellä on mukavia kolleegoja ja hyvä ilmapiiri.
Plussat
Ilmainen lounas
Huonot puolet
Lyhyet tauot
Työpaikkakulttuuri
Kokouspaikkoja ei ole ja siksi matkustettava joskus pitkiäkin matkoja
Plussat
Itsenäinen työskentely
Huonot puolet
ei näe työkavereita
Työpaikkakulttuuri
Hyvä kanava löytää oikea työpaikka ja helpottaa työnhakua
Työpaikkakulttuuri
Yksi antoisimmista työpakoista, lasten kanssa työskentely on todella antoisaa ja opettavaista.
Työpaikkakulttuuri
Minut perehdetyttiin hyvin, työkaverit olivat mukavia ja homma pelasi.
Työpaikkakulttuuri
Pidin työstä koska se oli osittain fyysistä että henkistä työtä, ainoa miinus oli työ ajan kesto.
Plussat
Arkirytmi
Huonot puolet
Työ ajan kesto
Työpaikkakulttuuri
Helsingin kaupunki on urani ollut merkittävä työnantaja. Olen päässyt Helsingin kaupungin kautta työllistymään koulutusta vastaavaan työhön. Kaupunki on tarjonnut hyviä etuuksia, esimerkiksi työmatkasetelit ja säännölliset vuosilomat.
Plussat
hyvä johto, työntekijöistä huolehditaan, osaamiseen kannustetaan. Vuosiloma-sairasloma järjestelyt toimivat hyvin.
Huonot puolet
palkka voisi olla suurempi työn vaativuuteen nähden
Työpaikkakulttuuri
Tämä paikka on paras mistä voi hakea töitä, kerron tästä mun kaverille että ne hakeee
Työpaikkakulttuuri
Minua on Stadi aina kohdellut hyvin. Ongelmiini olen saanut apua ja tukea ja toiveisiini on suhtauduttu kuunnellen ja myönteisesti. Lomat olen saanut pitää omien toiveiden mukaan ja työtehtävät ovat olleet kiinnostavia. Kun lapset olivat pieniä ja sairastuivat, en koskaan kokenut, että esimieheni olisi kyseenalaistanut oikeuteni hoitaa omia lapsia kotona. Kun olen syystä tai toisesta tarvinnut palkatonta lomaa, siihenkin on aina suhtauduttu myönteisesti. Eli en voi kuvitella tekeväni töitä muualla kuin Stadissa!
Työpaikkakulttuuri
hyvä henki palkka pieni, mutta turvallinen työnohjaus omatoimista ( kansiot ) palaverit hyviä ja avoimia kaikessa mielessä
Plussat
ruokaetu
Työpaikkakulttuuri
Työpäivä alkoi 8 ja kotiin pääsi 14. Tiimin kanssa oli hauska tehdä töitä ja opin paljon itsenäisestä työskentelystä.
Plussat
ihmiset ja ilmapiiri
Työpaikkakulttuuri
Iso talo melko jäykähkö . Lastenkotisiivousta. Olen oppinut itsestäni että pystyn monipuolisiin tehtäviin laitoksessa. Johto ammatillisesti vaihtelevaa tasoltaan. Työpaikkakulttuuri monikansallinen, mikä hyvä asia. Työssä ei mielestäni ollut sinällään hankalia puolia ja nautinnollisin puoli ehdottomasti kun tunsi tekevänsä merkillistä työtä.
Plussat
Lomaedut
Huonot puolet
Työpaikkahäirintä
Työpaikkakulttuuri
olen erittäin tyytyäinen nykyisen työpaikkani, Läntisen psykiatria- ja päihdekeskuksen johdon tapaan suhtautua suopeasti työntekijän kokemiin tarpeisiin ja keinoihin ylläpitää kokonaisvaltaista työkykyä, työssäjaksamista ja -viihtymistä.
Työpaikkakulttuuri
Parhaimmillaan innostava ja innovatiivinen työyhteisö. Etenemismahdollisuudet rajallisia. Palkkaukseen lähes mahdoton vaikuttaa.
Huonot puolet
palkka