Helsingin kaupunki

Helsinki19 arvostelua
Löydettiin 19 hakua vastaavaa arvostelua
Katso kaikki 32 arvostelua
Työpaikkakulttuuri
Ei valitettavaa. Asiallinen, mukava työpaikka lähihoitajalle.
Työpaikkakulttuuri
Helsingin kaupunki vaikuttaa monipuoliselle ja hyvälle.
Työpaikkakulttuuri
Helsingin Kaupungilla on mukava työskennellä, siellä on mukavia kolleegoja ja hyvä ilmapiiri.
Plussat
Ilmainen lounas
Huonot puolet
Lyhyet tauot
Työpaikkakulttuuri
Kokouspaikkoja ei ole ja siksi matkustettava joskus pitkiäkin matkoja
Plussat
Itsenäinen työskentely
Huonot puolet
ei näe työkavereita
Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi
Jaa kokemuksesi ja auta muita
Työpaikkakulttuuri
Yksi antoisimmista työpakoista, lasten kanssa työskentely on todella antoisaa ja opettavaista.
Työpaikkakulttuuri
Minut perehdetyttiin hyvin, työkaverit olivat mukavia ja homma pelasi.
Työpaikkakulttuuri
Tämä paikka on paras mistä voi hakea töitä, kerron tästä mun kaverille että ne hakeee
Työpaikkakulttuuri
Minua on Stadi aina kohdellut hyvin. Ongelmiini olen saanut apua ja tukea ja toiveisiini on suhtauduttu kuunnellen ja myönteisesti. Lomat olen saanut pitää omien toiveiden mukaan ja työtehtävät ovat olleet kiinnostavia. Kun lapset olivat pieniä ja sairastuivat, en koskaan kokenut, että esimieheni olisi kyseenalaistanut oikeuteni hoitaa omia lapsia kotona. Kun olen syystä tai toisesta tarvinnut palkatonta lomaa, siihenkin on aina suhtauduttu myönteisesti. Eli en voi kuvitella tekeväni töitä muualla kuin Stadissa!
Työpaikkakulttuuri
Työpäivä alkoi 8 ja kotiin pääsi 14. Tiimin kanssa oli hauska tehdä töitä ja opin paljon itsenäisestä työskentelystä.
Plussat
ihmiset ja ilmapiiri
Työpaikkakulttuuri
Iso talo melko jäykähkö . Lastenkotisiivousta. Olen oppinut itsestäni että pystyn monipuolisiin tehtäviin laitoksessa. Johto ammatillisesti vaihtelevaa tasoltaan. Työpaikkakulttuuri monikansallinen, mikä hyvä asia. Työssä ei mielestäni ollut sinällään hankalia puolia ja nautinnollisin puoli ehdottomasti kun tunsi tekevänsä merkillistä työtä.
Plussat
Lomaedut
Huonot puolet
Työpaikkahäirintä
Työpaikkakulttuuri
Parhaimmillaan innostava ja innovatiivinen työyhteisö. Etenemismahdollisuudet rajallisia. Palkkaukseen lähes mahdoton vaikuttaa.
Huonot puolet
palkka
Työpaikkakulttuuri
Kiva mennä töihin,oppinut paljon asioita.Johto asiallinen ja kannustavakin.Työkaverit yleensä ystävällisiä,poikkeuksia lukuunottamatta.Hankalinta oli saada tietoa tarpeeksi ja oikeaa sellaista.
Asiat sujuivat moneltaosin sujuvasti.Asukkaat parasta.
Plussat
Ruoka hyvää ja asukkaiden kanssa sai syödä yhdessä talon ruokaa valvonta ateriana.
Huonot puolet
työn jatkuminen
Työpaikkakulttuuri
Sain olle luova jokapäivä ja tehdä mistä tykkäsi kun projekti oli valmis niin toinen tuli tilalle.

Tekemään taidetta.

Hyvä.

Parhaat.

Ei ole.

Sai tehdä mistä tykkäsi
Työpaikkakulttuuri
En anna arvostelua tällä hetkellä. Työnteko Helsingin kaupungin kotihoidossa on kuitenkin hyvin raskasta mielestäni. Haenkin ryhmäkoti-tyyppiseen työhön, tai palvelutaloon. Ryhmäkoti-tyyppisestä työstä minulla onkin enemmän kokemusta.
Työpaikkakulttuuri
muutoin hyvä ja kiinnostava työ, palkassa toivomisen varaa
Plussat
työympäristö
Huonot puolet
palkkaua
Työpaikkakulttuuri
Sopiva tasapaino tietsikkahommiin ja verstastöihin. Liksa tosin olisi saanut olla isompikin.
Työpaikkakulttuuri
Hoitohenkilökunta useimmissa mukavaa, osaavaa. Tosin keikkalaisia aina paljon, jolloin ohjattavaa riitti ja se vie energiat. Palkkaus työn vaativuuteen ala-arvoinen, lisää töitä ja vastuuta, mutta palkassa ei juuri mitään muutosta eikä etenemismahdollisuuksia ole. Joustavuutta kylläkin pitää löytyä, vaikka aina ei jaksa. Hankalaa myös 3 vuorotyön sovittaminen omaan vapaa-ajan suhteen. Iltavuorosta aamuun, jonka seurauksena ne yöt meni aika lailla valvomisessa. Yövuoron jälkeen ei riittävästi aikaa palautua. Mitään ns. kannustimia ei ollut.
Huonot puolet
Aina kiire, useimmin sai syödä eväät seisten, kun oli joku muu asia hoidettavana. Yövuorossa lääkkeenjako työn ohella, joka ei mielestäni sovi yöaikaan tehtäväksi asiaksi.
Työpaikkakulttuuri
Työ Helsingin Kaupungilla on joustavaa esim. työvuorojen ja lomien suhteen.
Tyypillinen päivä lastentarhanopettajana Helsingin kaupungilla pitää sisällään paljon ulkoilua, musiikkia ja muita taide, tieto-taito tai liikutahetkiä.
Plussat
hyvät loma-ajat, edullinen ruokailu
Huonot puolet
meteli
Työpaikkakulttuuri
Hyvä yhteistyöhenki. Kuntosalilla kun käyn muutenkin...niin kaupunki tarjoaa siihen mahdollisuuden myös työpaikalla. Työmatka etu 10€/kk. Se vaan, että haluan työskennellä avustajana tms kehitysvammaisten parissa. Kehitysvamma-alan ammattitutkinto kesken...ei löytynyt ns näytönantopaikkaa.
Plussat
lippu etu 10€/kk, kuntosali
Huonot puolet
l