Helsingin kaupunki

Katso kaikki 31 arvostelua
3,0
Työpaikkakulttuuri
Normaali iso yritys
Iso talo melko jäykähkö . Lastenkotisiivousta. Olen oppinut itsestäni että pystyn monipuolisiin tehtäviin laitoksessa. Johto ammatillisesti vaihtelevaa tasoltaan. Työpaikkakulttuuri monikansallinen, mikä hyvä asia. Työssä ei mielestäni ollut sinällään hankalia puolia ja nautinnollisin puoli ehdottomasti kun tunsi tekevänsä merkillistä työtä.
Plussat
Lomaedut
Huonot puolet
Työpaikkahäirintä
3,0
Työpaikkakulttuuri
Ahkera työporukka, mutta henkisesti raskas työpaikka
Pidän asiakaspalvelua sisältävästä työstä, sillä tykkään auttaa ihmisiä niin paljon kuin pystyn tarvittaessa ja tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Työhöni kuuluu isona osana asiakkaiden auttaminen erilaisissa tilanteissa. Palvelutyö on iso osa laitoshuoltajan työnkuvaa, tällä hetkellä vuodeosastolla työskennellessä olen osana vastuussa asiakkaiden ympäristöstä ja hyvinvoinnista, henkisesti ajoittain todella raskasta, mutta myös kasvattavaa. Siisteys ja vastuuntuntoisuus on vain kasvanut työvuosien myötä.
Plussat
Henkilöstokortti (alennukset), työmatkasetelit
Huonot puolet
Muutokset (työtuntien pidennys, lomarahojen leikkaus, laitoshuollon yksityistäminen), työterveyshuolto
Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi
Jaa kokemuksesi ja auta muita
Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?
Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä Helsingin kaupunki. Yhteisömme vastaa.
Yleisarvosana
3,1
3,5
3,8
Kulttuuri
Helsingin kaupunki arvostelua sijainnin mukaan