Helsingin kaupunki

Suomi30 arvostelua
Löydettiin 8 hakua vastaavaa arvostelua
Katso kaikki 32 arvostelua
Työpaikkakulttuuri
Iso organisaatio, jossa työntekijänä sai tuoda omia ideoita ja toteuttaa niitä melko vapaasti
1,0
Työpaikkakulttuuri
Olen ollut töissä, ja kaikki oli hyvin, vaikka on kilpailuhenki joka puolella ja paljon huono työkaverit ja huonot työnantajat, mutta viimeinen työpaikka syytetiin minua ja oli epäoikein, sen jälkeen sairastui masennus ja ahdistus, olen ollut jo vuosi kotona ja olen itkenut paljon. Yritän mennä eteenpäin ja saada parempi työpaikka, minulla oli toivon että sain väkituinen työsopimus ja en ole saanut. Olen hyvä työntekijä vaikka helsinki kaupunki ei halua minua, ihan sama.
hyvä henki

palkka pieni, mutta turvallinen

työnohjaus omatoimista ( kansiot )

palaverit hyviä ja avoimia kaikessa mielessä
Plussat
ruokaetu
3,0
Työpaikkakulttuuri
Iso talo melko jäykähkö . Lastenkotisiivousta. Olen oppinut itsestäni että pystyn monipuolisiin tehtäviin laitoksessa. Johto ammatillisesti vaihtelevaa tasoltaan. Työpaikkakulttuuri monikansallinen, mikä hyvä asia. Työssä ei mielestäni ollut sinällään hankalia puolia ja nautinnollisin puoli ehdottomasti kun tunsi tekevänsä merkillistä työtä.
Plussat
Lomaedut
Huonot puolet
Työpaikkahäirintä
Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi
Jaa kokemuksesi ja auta muita
Työpaikkakulttuuri
olen erittäin tyytyäinen nykyisen työpaikkani, Läntisen psykiatria- ja päihdekeskuksen johdon tapaan suhtautua suopeasti työntekijän kokemiin tarpeisiin ja keinoihin ylläpitää kokonaisvaltaista työkykyä, työssäjaksamista ja -viihtymistä.
Työpaikkakulttuuri
Kiva mennä töihin,oppinut paljon asioita.Johto asiallinen ja kannustavakin.Työkaverit yleensä ystävällisiä,poikkeuksia lukuunottamatta.Hankalinta oli saada tietoa tarpeeksi ja oikeaa sellaista.
Asiat sujuivat moneltaosin sujuvasti.Asukkaat parasta.
Plussat
Ruoka hyvää ja asukkaiden kanssa sai syödä yhdessä talon ruokaa valvonta ateriana.
Huonot puolet
työn jatkuminen
3,0
Työpaikkakulttuuri
Pidän asiakaspalvelua sisältävästä työstä, sillä tykkään auttaa ihmisiä niin paljon kuin pystyn tarvittaessa ja tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Työhöni kuuluu isona osana asiakkaiden auttaminen erilaisissa tilanteissa. Palvelutyö on iso osa laitoshuoltajan työnkuvaa, tällä hetkellä vuodeosastolla työskennellessä olen osana vastuussa asiakkaiden ympäristöstä ja hyvinvoinnista, henkisesti ajoittain todella raskasta, mutta myös kasvattavaa. Siisteys ja vastuuntuntoisuus on vain kasvanut työvuosien myötä.
Plussat
Henkilöstokortti (alennukset), työmatkasetelit
Huonot puolet
Muutokset (työtuntien pidennys, lomarahojen leikkaus, laitoshuollon yksityistäminen), työterveyshuolto
Työpaikkakulttuuri
Helsingin kaupunki tarjoaa työntekijälle vakaan työsysteemin, jossa palkka-asiat ja käytännön toimet hoituvat luotettavasti ja sujuvasti. Työskentelen helsinkiläisissä kouluissa, joista kokemukset pääasiassa pelkästään positiivisia. Kokemukseni mukaan informaatio kouluissa kulkee hyvin ja olen aina kokenut olevani toivottu lisä työporukkaan.
Näytä lisää arvosteluja yrityksestä Helsingin kaupunki
Sinun kannattaa ehkä kokeilla: