Yrityksen Hesburger työntekijäarvostelu

Katso kaikki Hesburger arvostelua

Työpaikkakulttuuri
Ketjun johdolla on paljon parannettavaa..
Shift Manager (Entinen työntekijä) –  Helsinki1. helmikuutata 2019
Hesburger on antanut minulle erittäin vahvan pohjan esimies sekä kouluttaja tehtäviin, mutta sen verran minun on pakko sanoa että tässä kyseisessä firmassa on paljon sisäisiä asioita joita ei ikinä voisi uskoa mm. Koulutuksen kokonaisuus on erittäin huonoa verrattuna itse siihen työtehtävään varsinkin, jos tämä on jollekin heidän ensimmäinen työpaikka kun sitä kehittymisen tukea ei aina välttämättä saa tai löydä omasta yksiköstään.
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?Kyllä 4EiIlmianna

Muut yrityksen Hesburger työntekijäarvostelut

Good
Shift Leader (Entinen työntekijä) –  Finland30. syyskuutata 2019
Typical day at work was busy and hectic. There might come bus full of customers without any warning. I learned to be very patient and take more responsibility from employees and our work place.
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?KylläEiIlmianna
Opettavainen kokemus
Vuoropäällikkö, hampurilaistyöntekijä (Entinen työntekijä) –  Suomi19. elokuutata 2019
Ravintolapäälliköt vaihtuivat koko ajan. Palkkaus on surkea varsinkin suhteutettuna työn määrään. Kaikesta yritetään säästää ja jatkuvasti tehdään töitä alimiehityksellä. Työ on yllättävän raskasta ja ala ei saa minkäänlaista arvostusta.
Plussat
Työkaverit, vaihtelevat työtehtävät
Huonot puolet
Palkka, vaihtuvat pomot
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?KylläEiIlmianna
Ota tämä yrityssivu omaksesi

Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?

Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä Hesburger. Yhteisömme vastaa.

Kysy Kysymys

Yleisarvosana