HUS työntekijäarvostelua

Suomi9 arvostelua
Löydettiin 9 hakua vastaavaa arvostelua
Katso kaikki 14 arvostelua
Hyvä paikka
Perushyvä ja turvallinen työpaikka ollut pitkään. Saanut kehittyä.
Organisation full of opportunities
Organisation full of opportunities, whether you are wanting to gain experience or establishing a long term career. Endless possibilities for hard working students and professionals.
Työpaikkakulttuuri
Haastava työpaikka haasteista nauttivalle, raskas organisaatio
Työtehtävissä mielekästä haastetta sisällöllisesti, mutta työn kohtuuton määrä ja jatkuvat työn organisoinnin nopeatempiset ja välillä harkitsemattomat muutokset tekevät siitä tarpeettoman kuormittavaa. Päättävät tahot sen verran kaukana konkreettisesta työstä, että ylempi johtaminen ja viestintäkulttuuri usein byrokraattista ja turhauttavaa. Tietojärjestelmät kankeita ja aikaavieviä sekä potilastyön että henkilöstön asioiden hoidossa. Pääsääntöisesti työkavereina erittäin osaavaa hoitohenkilökuntaa, lääkärien vaihtuvuus ja kokemustaso ajoittain suurestikin haasteellista. Vahva perehdytys- ja opiskelijoiden ohjauspanostus.
Plussat
Hyvä kollegiaalinen ilmapiiri.
Huonot puolet
Muutosjohtamisen osaamishaasteet päättävillä johtotasoilla.
Hyvä tiimityö
Haastava ja minulle vallan sopiva. Valitettavasti sijaistamani hoitaja palaa takaisin.
5,0
Ammattitaitoa arvostava organisaatio
Työpäivä on vaihteleva ja pystyt itse aika pitkälle itse suunnittelemaan työpäiväsi. Esimieheni on paras koskaan. Työpaikalla arvostetaan ammattitaitosuutta, ja se palkitaan. Koulutusmahdollisuudet ovat todella hyvät. Kun saa asiakkaan hankalan tilanteen purettua ja annettua ratkaisuja ja asiakas on tyytyvänen,; se on palkitsevaa.
Plussat
Esimiehisyys, ammattitaitoiset kollegat
Huonot puolet
Palkkaus
Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi
Jaa kokemuksesi ja auta muita
1,0
Heikko palkkaus
Kankea ja monimutkainen hallinnon organisaatio, ei mahdollisuuksia urakehitykseen, heikko palkkaus. Toimintakulttuurin olisi muututtava.
Plussat
Huonot puolet
Kankea ja monimutkainen hallinnon organisaatio, ei mahdollisuuksi urakehitykseen, heikko palkkaus
Työntäyteinen
Hyvä työpaikka.
Töitä on paljon ja tekemistä riittää.

Työkaverit, ainakin suurin osa on kivoja ja heidän kanssa on mukava työskennellä.
Työpaikkakulttuuri
Hieno työpaikka ja upeat ihmiset/työkaverit, jos tutkimustyö olisi organisoitu.
Pidän hyvin paljon työstäni ja viihdyn työpaikassani. Määräaikaisten työsopimusten jatkuminen ei ole tasaista, tulee taukoja. Palkkaus on hyväksyttävä jos tutkimuksia on tarpeeksi. Etenemismahdollisuuksia ei ole ja määräaikaiset työsopimukset ja palkkaneuvottelut luovat turvattomuutta. Tutkimusten johtaminen on moniportaista ja hajautettua, se hidastaa tutkimuksen etenemistä kailla prosessin tasoilla. Tutkimustyöhön osallistuminen kiinnostaa tutkijoita, mutta se vie paljon aikaa kliinisen työn ohessa, koska sponsoroitujen tutkimusten potilaita ei voi ottaa vastaan virka-aikana. Tutkimuksien johtamisessa puuttuvat fasiliteetit ( vastaanottotilojen puute ja tutkimushoitajan työpiste kaukana toisessa rakennuksessa) ja systeemi. Tutkijat ovat vastuutuntoisia, tekevät korkeatasoista ja luotettavaa työtä huonosti organisoidussa järjestelmässä. Tutkimustyöpaikkakulttuuri on korkeatasoista, tutkijat ammattilaisia, kiinnostuneita, loistavia esimiehiä ja mahtavia työkavereita.
Plussat
Ihmiset
Huonot puolet
tutkimusten organisointi
As I describe below.
The Helsinki and Uusimaa Health District includes or is in fact the expanded Helsinki University Hospital, which is in the top
of each medical and surgical field. The last few years ,though, I have

worked in a smaller hospital, the Peijas hospital, which is part of

the above.

My days are very busy with all normal anesthetist duties, in this

hospital the patients are of the urologic, abdominal, orthopedic and

general surgery specialies.

The work in itself is in my mind very enjoyable, although it is very busy and actually quite hard at times.

My coworkers are professionals, well educated, and quite pleasant as human beings.
Plussat
As above
Huonot puolet
The computer programs are "unripe" as of yet.
Näytä lisää arvosteluja yrityksestä HUS
Sinun kannattaa ehkä kokeilla:
Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?
Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä HUS. Yhteisömme vastaa.
Yleisarvosana
3,5