Yrityksen HUS työntekijäarvostelu

Haastava työpaikka haasteista nauttivalle, raskas organisaatio

2. marraskuutata 2019
Työtehtävissä mielekästä haastetta sisällöllisesti, mutta työn kohtuuton määrä ja jatkuvat työn organisoinnin nopeatempiset ja välillä harkitsemattomat muutokset tekevät siitä tarpeettoman kuormittavaa. Päättävät tahot sen verran kaukana konkreettisesta työstä, että ylempi johtaminen ja viestintäkulttuuri usein byrokraattista ja turhauttavaa. Tietojärjestelmät kankeita ja aikaavieviä sekä potilastyön että henkilöstön asioiden hoidossa. Pääsääntöisesti työkavereina erittäin osaavaa hoitohenkilökuntaa, lääkärien vaihtuvuus ja kokemustaso ajoittain suurestikin haasteellista. Vahva perehdytys- ja opiskelijoiden ohjauspanostus.
Arvosanat kategorioittain
1,0
1,0
Kulttuuri
Plussat
Hyvä kollegiaalinen ilmapiiri.
Huonot puolet
Muutosjohtamisen osaamishaasteet päättävillä johtotasoilla.
Samankaltaiset arvostelut
5,0
10. marraskuutata 2018
Sama sijainti
Social worker (Nykyinen työntekijä) - Espoo
Työpäivä on vaihteleva ja pystyt itse aika pitkälle itse suunnittelemaan työpäiväsi. Esimieheni on paras koskaan. Työpaikalla arvostetaan ammattitaitosuutta, ja se palkitaan. Koulutusmahdollisuudet ovat todella hyvät. Kun saa asiakkaan hankalan tilanteen purettua ja annettua ratkaisuja ja asiakas on tyytyvänen,; se on palkitsevaa.
Plussat
Esimiehisyys, ammattitaitoiset kollegat
Huonot puolet
Palkkaus
4,0
11. maaliskuutata 2020
Mielenterveyshoitaja (Entinen työntekijä) - Lohja
Perushyvä ja turvallinen työpaikka ollut pitkään. Saanut kehittyä.
4,0
30. tammikuutata 2020
Hospital ward secretary (Nykyinen työntekijä) - Uusimaa
Organisation full of opportunities, whether you are wanting to gain experience or establishing a long term career. Endless possibilities for hard working students and professionals.