Yrityksen HUS työntekijäarvostelut sijainnissa Espoo

Palkkaus/Edut
Työllisyysturva/eteneminen
Johto
Työpaikkakulttuuri
Työtehtävissä mielekästä haastetta sisällöllisesti, mutta työn kohtuuton määrä ja jatkuvat työn organisoinnin nopeatempiset ja välillä harkitsemattomat muutokset tekevät siitä tarpeettoman kuormittavaa. Päättävät tahot sen verran kaukana konkreettisesta työstä, että ylempi johtaminen ja viestintäkulttuuri usein byrokraattista ja turhauttavaa. Tietojärjestelmät kankeita ja aikaavieviä sekä potilastyön että henkilöstön asioiden hoidossa. Pääsääntöisesti työkavereina erittäin osaavaa hoitohenkilökuntaa, lääkärien vaihtuvuus ja kokemustaso ajoittain suurestikin haasteellista. Vahva perehdytys- ja opiskelijoiden ohjauspanostus.
Plussat
Hyvä kollegiaalinen ilmapiiri.
Huonot puolet
Muutosjohtamisen osaamishaasteet päättävillä johtotasoilla.
5,0
Työn/vapaa-ajan tasapaino
Palkkaus/Edut
Työllisyysturva/eteneminen
Johto
Työpaikkakulttuuri
Työpäivä on vaihteleva ja pystyt itse aika pitkälle itse suunnittelemaan työpäiväsi. Esimieheni on paras koskaan. Työpaikalla arvostetaan ammattitaitosuutta, ja se palkitaan. Koulutusmahdollisuudet ovat todella hyvät. Kun saa asiakkaan hankalan tilanteen purettua ja annettua ratkaisuja ja asiakas on tyytyvänen,; se on palkitsevaa.
Plussat
Esimiehisyys, ammattitaitoiset kollegat
Huonot puolet
Palkkaus
Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi
Jaa kokemuksesi ja auta muita
Näytä lisää arvosteluja yrityksestä HUS
Sinun kannattaa ehkä kokeilla: