IKEA työntekijäarvostelua

Löydettiin 12 hakua vastaavaa arvostelua
Katso kaikki 7 743 arvostelua
3,0
Työpaikkakulttuuri
Ei ehkä niin ruusuinen työpaikka kuin julkisuuskuva antaa ymmärtää
Työtahti on todella kova. Johtajat pääsääntöisesti ulkomailta joten monet eivät ymmärrä suomalaista työkulttuuria. Paljon sairaslomia joita pyydetään paikkaamaan jatkuvasti. Jonkin verran "systeemin hyäksikäyttäjiä" töissä eli henkilöitä jotka ovat jatkuvasti sairaslomalla, eikä työnantaja pysty tekemään mitään
Plussat
85% työntekijöistä mukavia ja työtöpelkäämättömiä
Huonot puolet
15% porukasta mielenterveysdiagnoosilla tai muuten vaan epämiellyttäviä/epäpäteviä
1,0
Vacancy favourism
Such a rotten institution. No professionalism at all. Promotion is given on the basis of I KNOW YOU, YOU KNOW ME AND YOU WILL GIVE ME GOOD VOICE MARKS.
2,0
Työpaikkakulttuuri
Ok työpaikkana, mutta puutteita paljon markkinoidun imagon takana.
Mukava ympäristö tehdä töitä, kohtuuhyvät edut tarjolla. Palkka huono verrattuna työn vaativuuteen ja monipuolisuuteen käytännössä. Joustavuus huono. Työ seuraa kotiin tiettyjen käytäntöjen takia. Yleisesti käytännöt sekavia itse käytännössä ja teoreettisesti taas annetaan niistä täysin eri kuva.
Hauska ja rento
Monikansallinen työpaikka, jossa on hyvä osata englantia. Hauska ja rento. Avoin toimisto ei ehkä ole kaikkien mieleen (äänekäs). Tavaratalot tehokkaita ja innovatiivisia.
hyvää ilmapiiri
mahtava työpaikat
hyvä timii

hienoa tyoaikataulu
Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi
Jaa kokemuksesi ja auta muita
Productive and family
Working at Ikea is fun and interesting sometimes that is when the work load is high and the manning is less. The fun aspect is when there is full house and in high spirit.

There is always room to do more and things( processes and information) should be kept simple

Leadership by example which manager are always ready to roll their sleeves.

Work time is serious business and target are to be met during those periods. work is done diligently.

Not being able to accomplish a days task due circumstances beyond ones control such as inbound delivery arriving late.

Colleagues
Plussat
inexpensive meals
Huonot puolet
short working times
Työpaikkakulttuuri
IKEA- A Swedish furnishing retailer puts its customer at the heart of its products/ services delivery
IKEA undoubtedly is a unique retailer that sells functional, ready to assemble furniture operating in major cities around the globe. The company brings Swedish inclusiveness in its work atmosphere. A friendly, warm, easy to get to the manager and motivating characters puts IKEA as Number 1 "Great Place to Work".
Plussat
Handsome pay, wide responsibilities.
Huonot puolet
Sometime a big company has lot of paper to deal with for small thing
Arvosteluni
Pidän Ikeasta, sillä yritys on tarjonnut minulle kaikki tarvittavat asiat ja teiltä saa edullista ja hyvää ruokaa.

Tulisin mielelläni teille töihin ja olen valmis ottamaan uusia haasteita vastaan.

Kaverini suositteli tätä työpaikkaa minulle.
Plussat
Hyvät lounaat
Huonot puolet
Ei ole huonoja puolia
2,0
Työpaikkakulttuuri
Nice jobs for young people during studies or for people who only want a career
If you want a life, stick to co-worker level assigments. As a manager you are expected to do overtime (the more the better). Overtime is not compensated in any way. Also, the budgets for hours are arranged so that you really have to. Co-workers on the other hand are declined overtime since it has to be compensated. Many of them would gladly work more since most contracts are part-time. If you want to succeed at Ikea you have to be really sneaky & clever: do only "big things" and make a huge fuss about them. Be good looking, smile a lot and remember to ask how your boss is doing.
Plussat
Pay comes monthly, most people are nice
Huonot puolet
If you manage to retire from Ikea you are a superhero
Työpaikkakulttuuri
Minä olen opiskella varasto alalla.
Minä Olen kiinnostunut ja vieläkin opiskelen.minä Haen kesä työ, mutta minulla EI OLE työkokemus, mutta Olen opinut varasto alalla, minä Osan ajaminen trukki ja Tiedän tehdä Jotain varastossa
Plussat
Sosiaalinen
3,0
Rankka työ vaatii omansa
Vaikka työ onkin mukava, mutta silti vie mehut pois. Yksikään päivä ei ole samanlainen.
Hauska tyopaikka
Hauska tyopaikka ja ihmisia ja oppinut uusia tyopaikassa.
Näytä lisää arvosteluja yrityksestä IKEA
Sinun kannattaa ehkä kokeilla:
Haltuun otettu profiili
Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?
Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä IKEA. Yhteisömme vastaa.
Yleisarvosana
Perustuu 7 743 arvosteluun