Invalidiliiton Asumispalvelut Oy

Suomi4 arvostelua
Näytetään kaikki 4 arvostelua
4,0
Työpaikkakulttuuri
tyypillinen päivä töissä oli pitkälti avustamista, ruokailussa, asennon korjaamista pyörätuolissa istuvan henkilön ja astiahuoltoa sekä asukkaiden pyykkien pesua.

Olen oppinut kunnioittamaan vammaisia, työskennellässäni paikassa huomasin että he ovat melko samanlaisia kun muutkin ihmiset, paitsi että he ovat liikuntakyvyltään rajoittuneita,joten heiltä ei onnistu kaikki asiat, jotka ovat itsestään selviä,meille jotka liikkuvat omin voimin, omilla jaloilla.

paikan johto: mahtavaa

työkaverit olivat erittäin mukavia.

työn hankalin osa oli se kun näki että joku asukkaista oli masentuneen ja tyytymättömän oloisia, tuli itsellekin paha mieli.

työn nautinnollisin puoli se kun tutustuin mukaviin työkavereihin ja erilaisin ihmisiin,sekä opin vaikka mitä uutta siellä työskennellässäni.
Plussat
hyvä työympäristö ja työkaverit, sekä työssä tapaamani paikan asukkaat.
Huonot puolet
lyhyet tauot, välillä liian vähän työntekijöitä töissä
1,0
Työpaikkakulttuuri
Työnohjausta ei ole. Henkisesti raskasta ja fyysisesti. Kaikki asukkaat invaliideja.
5,0
Työpaikkakulttuuri
Hyvin kiva paikka, ystävällinen henkilökunta ja hieno palveluesimies. Todella kivoja asukkaita, erilaista hoitotyötä. Olen oppinut siellä hyvin paljon. Keikkatyötä mahdollista. Ruoka laitetaan joka päivä itse. Säännöllisesti pidetään asukkaille erlilaista kerhoa. Erilaisia kommunikaatiomahdollisuuksia.Esim käytetään Bliss merkit. Mielenkiintoinenen paikka lähihoittajille.
5,0
Työpaikkakulttuuri
3-vuorotyö. Aamulla autetaan palvelutalon asukkaat sängystä ylös. Koko päivän aikana autetaan heitä heidän tarpeiden mukaan.
Tässä työpaikassa olen oppinut paljon suomalaisista ja suomen kieltä.

Työn hankalin on se, että usein ei ole riittävästi henkilökunta.

Nautinollisin puoli on se, että voi olla avuksi ja tästä maksetaan vielä palkkaa.
Plussat
Kulttuuriseteleit
Huonot puolet
Usein ei ole riittävästi henkilökunta
Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi
Jaa kokemuksesi ja auta muita
Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?
Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä Invalidiliiton Asumispalvelut Oy. Yhteisömme vastaa.
Yleisarvosana
3,8