ISS Facility Services

3,5Työn ja vapaa-ajan tasapaino

Lajitteluperuste

HyödyllisyysLuokitusPäivämäärä
Löydettiin 52 hakua vastaavaa arvosteluaKatso kaikki 7 168 arvostelua

Työntekijöiden Huijausta vuodesta kivi ja kirves.

Indeedin suosittelema

Indeedin suosittelema arvostelu
Huono palkka, todella inhottavat esimiehet. Siivousta pyörittää ja johtaa esimiehet jotka eivät ammattitaidolla ole asemaansa ansainneet. Töitä teetetään surutta, niin kauan kuin ihminen on käytetty loppuun. Etenemismahdollisuuksia ei ole, ellet osaa edetä mielistelemällä. Ammattitaitoa ja motivoituneita työntekijöitä ei arvosteta. Onneksi on sentään mukavia työkavereita. Etsin koko ajan uutta työpaikkaa.

Plussat

Ei ole

Huonot puolet

Surkea palkka

Huonoin työnantaja jonka kohdannut.

Kiertäkää kaukaa.Nuoret johtajat pilanneet yrityksen savustamalla vanhempia pois.

En suosittele

Ei perehdytetä työntekijää alueeseen kunnolla, esimiehet eivät kerro missä mennään ja mitä pitäisi tehdä milloinkin. Työtä valtavasti suhteutettuna siihen milloin sen pitäisi olla valmis. Liian vähän työntekijöitä ja joudut tekemään kahden ihmisen hommat. Jos istut minuutin pidempään tauolla kuin saisit niin saat kyllä kuulla siitä jälkikäteen takuuvarmasti sillä joku on ehtinyt sen jo juoruta esimiehille. Osa työntekijöistä puhuu selän takana pahaa kun astut ovesta ulos. Esimiestaholta kehoitetaan "kyttäämään" toisia ja raportoimaan asioista eteenpäin, esimerkiksi monelta joku lähtee töistä, onko alue siisti ja niin edelleen..

Plussat

Oman työnjäljen näkeminen

Huonot puolet

Työilmapiiri, Työn määrä, Kello kaulassa tauoilla istuminen

Paremman puutteessa tämä

Työstä maksetasn liian pientä palkkaa. Työvarusteet hoidetaan moitteettomasti. Pyydetyt työvälineet toimitetaan pikaisesti.Työturvallisuudesta huolehditaan.

Plussat

Työnyekijää kuunnellaan

Huonot puolet

Liian pieni palkka

Suunta huono

Firmalta rahat vähissä ja työmäärät kohtuuttomia. Positiivisia arvosteluja kirjoittaa firma itse.

Plussat

Ei ole

Huonot puolet

Lähes kaikki mahdollinen

Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi

Jaa kokemuksesi ja auta muita

Huijareita

Huijaajvat ihmisiä ja ovat kouluttamattomia johtoa myöten. Pintaa yritetään kiillottaa huh..

Plussat

Itsenäisyys

Huonot puolet

Ei työterveyshuoltoa, työpaikka kiusaamista esi-palveluesimiehistä lähtien. Osaamattomuutta

Hauska työpaikka

Hauskat työkaverit ja mukava työaika. Hieno terveyspalvelu.

Työ ohjaaja hyvin ilkeä

Ohjaaja tiuskii ja ilmaisee mielipidettään hyvin ilkeällä tavalla, puhuu hyvin alentavasti.

Plussat

Saa työskennellä yksin

Huonot puolet

Johto

Esimiehet todella hankalia ja työkaverit ilkeitä

Älä mene tähän yritykseen töihin!! Ylimitoitettu kaikki tehtävät

Plussat

Saa tehdä yksin töitä

Huonot puolet

Ylimitoitukset, joutuu juoksemaan että ehtii

Luulen että iss: llä hyvä palkka

Olen oli töissä iss: llä yli 6 vuotta sain hyvä neuvoa ja hyvä lomakorvaus

Huonot puolet

Ei ole

Valehtelijat. Worst cleaning company in oulu

The supervisors are LIAR, DECEITFUL - They are covering each other(their anomalies). They don't care about the wellbeing of their clients at all. -Bad orientation -Co workers are bullies, liars. -They prefer dumb workers so that they can fool them and so that their company won't be in danger for complaints. They fire you if you complain and not dumb.

Plussat

No Pros at all

Huonot puolet

LIAR and fake supervisors

Rasistista suhtautumista?

Ei palkata, vaikka selkeät edellytykset työn saamisee. Laitetaan vaan paikka uudestaan ja uudestaan hakuun!

Friendly and Conducive working environment

Investigative Conventional days, always ensuring we are taking on new challenges.I enjoy a collaborative environment, I really like an environment that values problem solving, creativity, and effort because I feel I bring those three things to my job each day.

Plussat

Long breaks

Huonot puolet

parking in the premises

en suosittele

En suosittele tätä työpaikkaa. Ilkeät työkaverit sekä pomo

Minä

Mikään ei toiminut,palkka tuli milloin tuli ja väärin laskettuna...liian vähän työntekijöitä,ei taukoja ehtinyt pitämään...johto lisäsi vain töitä muttei työntekijöitä... noin 6800 neliöö siivottavaa ja työntekijöitä vain kaksi ja puoli...palkkaa luvattiin nostaa,mitä ei koskaan tapahtunut. Sopii sellaiselle jolla ei ole muuta elämää kuin työ,sillä muuhun ei jää aikaa ja jos aikaa jää niin ei jaksa .

ISS palvelut työpaikkana

Kun olet ISS palveluilla töissä, saat tarkistaa jokaisen palkan ylitöiden, lisien ja työtuntien osalta. Ne eivät todennäköisesti ole koskaan oikein. Niistä kysyessäsi saat lähinnä vittuilua vastauksesi. Esimiehiä et saa puhelimella koskaan kiinni, ainoastaan tekstiviestillä.

Turvallinen ja luotettava työpaikka.

Olen viihtynyt ISS Palveluiden työntekijänä erittäin hyvin.

Unfair treatment

I was working as a supervisor but I was not given a contract to that effect. Many years after working a new manager came and terminated my contact unlawfully

Plussat

Part-time work

Huonot puolet

If can't give a good future.

Mukavaa ja monipuolista ulko ja sisätyötä

Erittäin hyvä työpaikka mielenkiintoisissa ja hienoissa kohteissa

Työntekijää ei arvosteta. Esimies ylimielinen, ei osaa eikä halua hoitaa töitään. Itse saat selvittää palkkasi jne.... ei vastaa viesteihin, ei puheluihin

Plussat

Ei ole plussia

Huonot puolet

Huono palkka, ja siinäkin aina virheitä

Johtaminen huonoa, ei puututa työpaikka kiusaamiseen, ei perehdytystä ja työvuoro listoja ei saanut ikinä.

Johtajat eivät pitäneet työntekijöitä ihmisinä, järkyttävää käytöstä ja valehtelua jatkuvasti, tessiä rikotaan joka asiassa jos mahdollista ja sitä ei noudateta monessakaan asiassa. Ei mitään positiivista jäänyt käteen. En suosittele kenellekään ainakaan tätä kohdetta.

Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?

Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä ISS Facility Services. Yhteisömme vastaa.Kysy Kysymys

Yleisarvosana

Perustuu 7 168 arvosteluun