ISS Facility Services
Arvostele tämä yritys

ISS Facility Services

Yrityksen ISS Facility Services työntekijäarvostelu

Perustyöpaikka

Perustyöpaikka, jossa panostetaan työn fyysisyyteen ja itsenäisyyteen.

Huonot puolet

työaika, työnjohto, uramahdollisuudet

Samankaltaiset arvostelut

Sama tehtävä

En suosittele

Ei perehdytetä työntekijää alueeseen kunnolla, esimiehet eivät kerro missä mennään ja mitä pitäisi tehdä milloinkin. Työtä valtavasti suhteutettuna siihen milloin sen pitäisi olla valmis. Liian vähän työntekijöitä ja joudut tekemään kahden ihmisen hommat. Jos istut minuutin pidempään tauolla kuin saisit niin saat kyllä kuulla siitä jälkikäteen takuuvarmasti sillä joku on ehtinyt sen jo juoruta esimiehille. Osa työntekijöistä puhuu selän takana pahaa kun astut ovesta ulos. Esimiestaholta kehoitetaan "kyttäämään" toisia ja raportoimaan asioista eteenpäin, esimerkiksi monelta joku lähtee töistä, onko alue siisti ja niin edelleen..

Plussat

Oman työnjäljen näkeminen

Huonot puolet

Työilmapiiri, Työn määrä, Kello kaulassa tauoilla istuminen
Sama tehtävä

Paremman puutteessa tämä

Työstä maksetasn liian pientä palkkaa. Työvarusteet hoidetaan moitteettomasti. Pyydetyt työvälineet toimitetaan pikaisesti.Työturvallisuudesta huolehditaan.

Plussat

Työnyekijää kuunnellaan

Huonot puolet

Liian pieni palkka
Sama sijainti

ei mitään arvostusta työntekijään

- johto täysin kouluttamaton ainakin siinä pisteessä missä itse olin - palkatta teetetään työtä , jos et tee niin lopputili - johto ei noudata iss :n arvoja - työn kuormitus aivan liikaa - palkka , ei makseta ikälisiä - ei kiitoksen sanaa , - ammattitaidotonta työväkeä valtaosin

Plussat

ei mitään plussaa

Huonot puolet

kaikki miinusta työhönotosta työn päättymiseen

Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?

Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä ISS Facility Services. Yhteisömme vastaa.Kysy Kysymys

Yleisarvosana

3.6