ISS Facility Services

Työnimike
Sijainti
Näytetään kaikki 6 581 arvostelua
Työpaikkakulttuuri
I was working as a supervisor but I was not given a contract to that effect. Many years after working a new manager came and terminated my contact unlawfully
Plussat
Part-time work
Huonot puolet
If can't give a good future.
Työpaikkakulttuuri
i loved working with iss they were always so nice and polite . the job was super easy to do. only 6 days a week 50 hours per pay check at 11 an hour. that is good money for anybody.
Plussat
great pay great schedule hours
Huonot puolet
no sick pay no leave pay
Työpaikkakulttuuri
Ich freue ihn iss alles gute Mitarbeiter sehr gut schef
Työpaikkakulttuuri
Razoável, precisa melhorar a gestão da empresa. A empresa não se preocupa com plano de carreiras, salários, promoções. Os benefícios são baixos comparados ao mercado.
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?
Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi
Jaa kokemuksesi ja auta muita
Työpaikkakulttuuri
De 2018 à aujourd'hui, cette entreprise n'a pas changé, il faut toujours leur courir après pour récupérer nôtre dû, que ce soit en heures supplémentaires ou en remboursements de frais.Bref, en CDD jusqu'à la fin décembre, puis j'aviserais si je poursuis ou pas.
Työpaikkakulttuuri
Nej nej inteéeeeeeeeeeeee braaaaaaaaAaaaaaaaaa alllllsssssssssssssssss
Plussat
Ett jobb
Huonot puolet
Stress klädkoder
Työpaikkakulttuuri
They are a great group of people to work with. The work ethic is first class and everyone works as a team, so an improvement standard is maintained. A very good work/life balance is pivotal to the workplace.
Plussat
Variety in the workplace.
Huonot puolet
A bit repetitive in down periods.
Työpaikkakulttuuri
I wouldn't even bother working for them absolutely horrible company to work for.Wages are always wrong .when it comes to them owing you over a years with off wages. An them say they dont owe me anything. So stay away. Worst ever
Plussat
Nothing
Huonot puolet
Nothing
Työpaikkakulttuuri
Great place to work with great people from different backgrounds and countries good supervisors and management team that would help you if you needed any assistance
Työpaikkakulttuuri
Cuando cerró la empresa para cuya limpieza yo estaba contratada, no me ofrecieron otro puesto, simplemente me rescindieron el contrato, tras cuatro años de colaboración impecable. Fueron muy desconsiderados conmigo, supongo que molesté a la persona equivocada.
Huonot puolet
Nepotismo, mala gestión, incompetencia de supervisores.
Työpaikkakulttuuri
Worst company I’ve ever worked for, they do not pay you properly, always taking money out of pay checks saying that you owe them money. Nobody in the higher management seems to know what is going on, only pro of this job was the people that I worked with other than that it’s terrible pay, terrible management and a awful company to work for.
Plussat
School holidays off
Huonot puolet
Rubbish pay, terrible management and an awful company to work for
Työpaikkakulttuuri
Une très bonne équipe de laveur de vitre, travail en équipe tout dans le respect
Pernah menempatan di ho ISS Indonesia. Mall Margo city. arkadia
Plussat
Ada jenjang karir nya
Huonot puolet
Tidak ada
Työpaikkakulttuuri
Worse company I work for no respect for employees and pay was always getting wrong. . Management was awful no communication what so ever all they think about is there selfs.
Plussat
Nothink
Huonot puolet
No
Työpaikkakulttuuri
İş tanımınız ve verdiğiniz iş birbirinden ap ayrı. Vale olarak girenler otopark görevlisi oldu
Työpaikkakulttuuri
Jar har jobbat 16 år med Iss, jag var mycket trivs bra. Tack Ann Adelfsson du var värdens bästa chef.
Työpaikkakulttuuri
Romlott és alkalmatlan középvezetők vannak sajnos .A munkavállalót semmibe nem nézik. pl.szokolai roland és hajdú csaba .X
Plussat
Nincsenek.
Huonot puolet
Nem állnak ki a dolgozóik mellett.
Työpaikkakulttuuri
Uma empresa excelente.Pena que não época tive que colocar na justiça uma outra empresa que prestava serviço na área de produção e o advogado infelizmente colocou todas empresas que trabalhei sendo que era pra colocar só a Multiparceria.Por esse motivo acho que a política da empresa não me pega mais para trabalhar.
Plussat
Refeição na empresa, uniforme lavado na empresa, vale alimentação, condução e plr.
Huonot puolet
Nada a reclamar
Työpaikkakulttuuri
Zelf werk ik bijna 17 jaar voor Iss ..begonnen als poetsdame , dan verantwoordelijk en erna werfleiding .Door familiale problemen terug poetsdame ...en nooit heeft iemand moeilijk gedaan erover .Als men goed werk levert krijgt men de kans😊
Työpaikkakulttuuri
peu de formation , pas de trace des precedent , pas de formation
Plussat
un restaurant d'entreprise
Huonot puolet
le manque d'espace dans les locaux
Työpaikkakulttuuri
Après plusieurs périodes de travail sans avoir reçu de contrat, j’ai demandé un CDI et toujours aucune réponse.Les responsables sur le site, un homme et une femme sont très proches et entretiennent une relation ambiguë sur le chantier et ne sont jamais présents pour nous aider ou voir ce qui ne va pas. Pas de matériel, pas d’heures supplémentaires payées, beaucoup de discrimination et une répartition des tâches en fonction que qui on est. Les amis des responsables ne font rien, ne sont même pas présents mais sont payés. Les autres collaborateurs au siège n’ont pas idée de quel foutoir c’est.