ISS Facility Services
3.6 tähteä viidestä tähdestä

Yrityksen ISS Facility Services työntekijäarvostelut työnimikkeelle Siivooja sijainnissa Turku

Arvostele tämä yritys

Löydettiin 1 hakua vastaava arvosteluKatso kaikki 7,001 arvostelua

Huono osa-aikatyö Turussa

Indeedin suosittelema

Indeedin suosittelema arvostelu
Esimiestyöskentely ja perehdytys heikkoa. Työskentely hyvin itsenäistä ja hyvin tiukat aikarajat siivoustyössä. Tieto kulki heikosti työnjohdolta työntekijöille. Vakkarityöntekijät vain haukkuivat toisiaan selän takana, joten työpaikan yhteisöllisyydessä voisi olla parannettavaa. Ylempi esimies vaihtui, kun olin työsuhteessa ja siitä ilmoitettiin tekstarilla kuten kaikki muukin kommunikaatio työpaikalla. Moni työntekijä varmasti halusikin työskennellä mahdollisimman yksin, mutta voisi yhteisöllisyydelle jotain merkitystä silti antaa. En väitä, että huono ilmapiiri johtuu työntekijöistä vaan ennemminkin työoloista.

Plussat

siivoustyötä on helppo saada

Huonot puolet

Ei mahdollisuutta taukoihin, huonot työolot, huono ilmapiiri, huono esimiestyöskentely

Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi

Jaa kokemuksesi ja auta muita

Lisää arvosteluja (Siivooja)

Katso kaikki 21 arvostelua

Lisää arvosteluja (Turku)

Katso kaikki 2 arvostelua

Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?

Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä ISS Facility Services. Yhteisömme vastaa.Kysy Kysymys

Yleisarvosana

3.6