ISS Facility Services

Löydettiin 25 hakua vastaavaa arvosteluaKatso kaikki 6,886 arvostelua

Iso firma,palkka tulee ajallaan

Indeedin suosittelema

Indeedin suosittelema arvostelu
Aamulla neukkareiden siivous ,itseoppinut siivooja, johto suurelta osin ok en vaan ymmärrä jos kohde loppuu kaikki työntekijät irtisanotaan "varmuuden vuoksi ( monella puolen vuoden irtisanomisaika ) työkaverit parhaita monen vuoden takaa,, kiire,, edut ruokala, kuntosali, talon väki mukavaa

En suosittele

Ei perehdytetä työntekijää alueeseen kunnolla, esimiehet eivät kerro missä mennään ja mitä pitäisi tehdä milloinkin. Työtä valtavasti suhteutettuna siihen milloin sen pitäisi olla valmis. Liian vähän työntekijöitä ja joudut tekemään kahden ihmisen hommat. Jos istut minuutin pidempään tauolla kuin saisit niin saat kyllä kuulla siitä jälkikäteen takuuvarmasti sillä joku on ehtinyt sen jo juoruta esimiehille. Osa työntekijöistä puhuu selän takana pahaa kun astut ovesta ulos. Esimiestaholta kehoitetaan "kyttäämään" toisia ja raportoimaan asioista eteenpäin, esimerkiksi monelta joku lähtee töistä, onko alue siisti ja niin edelleen..

Plussat

Oman työnjäljen näkeminen

Huonot puolet

Työilmapiiri, Työn määrä, Kello kaulassa tauoilla istuminen

Huijareita

Huijaajvat ihmisiä ja ovat kouluttamattomia johtoa myöten. Pintaa yritetään kiillottaa huh..

Plussat

Itsenäisyys

Huonot puolet

Ei työterveyshuoltoa, työpaikka kiusaamista esi-palveluesimiehistä lähtien. Osaamattomuutta

Hauska työpaikka

Hauskat työkaverit ja mukava työaika. Hieno terveyspalvelu.

Työ ohjaaja hyvin ilkeä

Ohjaaja tiuskii ja ilmaisee mielipidettään hyvin ilkeällä tavalla, puhuu hyvin alentavasti.

Plussat

Saa työskennellä yksin

Huonot puolet

Johto

Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi

Jaa kokemuksesi ja auta muita

Työpaikkakulttuuri

Esimiehet todella hankalia ja työkaverit ilkeitä

Älä mene tähän yritykseen töihin!! Ylimitoitettu kaikki tehtävät

Plussat

Saa tehdä yksin töitä

Huonot puolet

Ylimitoitukset, joutuu juoksemaan että ehtii

en suosittele

En suosittele tätä työpaikkaa. Ilkeät työkaverit sekä pomo

Minä

Mikään ei toiminut,palkka tuli milloin tuli ja väärin laskettuna...liian vähän työntekijöitä,ei taukoja ehtinyt pitämään...johto lisäsi vain töitä muttei työntekijöitä... noin 6800 neliöö siivottavaa ja työntekijöitä vain kaksi ja puoli...palkkaa luvattiin nostaa,mitä ei koskaan tapahtunut. Sopii sellaiselle jolla ei ole muuta elämää kuin työ,sillä muuhun ei jää aikaa ja jos aikaa jää niin ei jaksa .
Työpaikkakulttuuri

Johtaminen huonoa, ei puututa työpaikka kiusaamiseen, ei perehdytystä ja työvuoro listoja ei saanut ikinä.

Johtajat eivät pitäneet työntekijöitä ihmisinä, järkyttävää käytöstä ja valehtelua jatkuvasti, tessiä rikotaan joka asiassa jos mahdollista ja sitä ei noudateta monessakaan asiassa. Ei mitään positiivista jäänyt käteen. En suosittele kenellekään ainakaan tätä kohdetta.

Kehno

Huono työilmapiiri, työkaverit mukavia johto hukassa

Työpaikat kohteessa ISS Facility Services

Näytä lisää työpaikkoja

En Suosittele,,

Huono Työilmapiiri - työnjohto säätää minkä kerkiää Työntekijöillä Ammattitaidon puute lomia ei voi pitää ajoissa aina puuttuu tuuraaja lian vähän porukkaa töissä yksi äijä saa tehdä liikaa silloin palaa loppuu,

Plussat

hyvät kohteet.

Huonot puolet

palkat väärin maksettu. tai myöhässä

Huono osa-aikatyö Turussa

Esimiestyöskentely ja perehdytys heikkoa. Työskentely hyvin itsenäistä ja hyvin tiukat aikarajat siivoustyössä. Tieto kulki heikosti työnjohdolta työntekijöille. Vakkarityöntekijät vain haukkuivat toisiaan selän takana, joten työpaikan yhteisöllisyydessä voisi olla parannettavaa. Ylempi esimies vaihtui, kun olin työsuhteessa ja siitä ilmoitettiin tekstarilla kuten kaikki muukin kommunikaatio työpaikalla. Moni työntekijä varmasti halusikin työskennellä mahdollisimman yksin, mutta voisi yhteisöllisyydelle jotain merkitystä silti antaa. En väitä, että huono ilmapiiri johtuu työntekijöistä vaan ennemminkin työoloista.

Plussat

siivoustyötä on helppo saada

Huonot puolet

Ei mahdollisuutta taukoihin, huonot työolot, huono ilmapiiri, huono esimiestyöskentely
Työpaikkakulttuuri

Huono palkkaus ja liian vähän töitä.

- palkkaus on huonoa - töitä oli usein liian vähän - toistavaa työtä - työtä kohtaan ei arvostusta - työnjohto kehnoa, esim. unohteli aikasin ilmoitetut poissa-olot + liukuva aika

eventful

Typical - 6.00-9.00 very, very busy for opening hours of department store, after that normal. In ISS i learned all my cleaning skills and the use of cleaning machines, also i got chance to fill in my boss in summer vacations for one month, because in morning shift, i was the guy who can speak - english, finnish, estonian and russian. For me it was the workplace where i met people from all over the world Australia to Brasil! Culture for everyone would be chaotical, sometimes funny, sometimes weird.

Plussat

bonus from Stockmann department store

Huonot puolet

economic downturn

Perustyöpaikka

Perustyöpaikka, jossa panostetaan työn fyysisyyteen ja itsenäisyyteen.

Huonot puolet

työaika, työnjohto, uramahdollisuudet

Työpaikka

Pahin työpaikka mitä voi löytyä. Johto on pätemätön ja ei osaa omaan työnsä tehdään. Esimiehet ovat valehtelijat, epäkunnioittavaa käytös työntekijöiden kohtaan. Työ kiusaamista on jatkuvaa ja asialle ei tehdään mitään, kohdellaan kun oria työntekijöitä. EN SUOSITTELE ISS TYÖPSIKAKSI! Valehtelijat ja kierot ovat johdossa!

Mukava työpaikka

Hyvä ilmapiiri ja mukavia työntekijöitä. Työvuorot sovittavissa

ei mitään arvostusta työntekijään

- johto täysin kouluttamaton ainakin siinä pisteessä missä itse olin - palkatta teetetään työtä , jos et tee niin lopputili - johto ei noudata iss :n arvoja - työn kuormitus aivan liikaa - palkka , ei makseta ikälisiä - ei kiitoksen sanaa , - ammattitaidotonta työväkeä valtaosin

Plussat

ei mitään plussaa

Huonot puolet

kaikki miinusta työhönotosta työn päättymiseen

Fun working environment

Good place to work with good working ethics. Employee safety is a priority and the hardest part of the work is getting your team members to deliver clients job on time.

Mukava työnantaja

Hyvät etenemismahdollisuudet, ison talon edut. Ilmainen työterveyshuolto.
Työpaikkakulttuuri

Safe and sound work place

Friendly environment with great team. Workers were treated with respect and proper induction training and work safety training were given to make sure that the workers were safe at work and had proper understanding of what needs to be done.

Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?

Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä ISS Facility Services. Yhteisömme vastaa.Kysy Kysymys

Yleisarvosana

• yritykset
  • ISS Facility Services
  • Työntekijäarvostelut
  • Culture
Kerro, miten voimme parantaa tätä sivua
Mitä lisäisit tai muuttaisit?