ISS Facility Services

Löydettiin 20 hakua vastaavaa arvosteluaKatso kaikki 6,886 arvostelua

Iso firma,palkka tulee ajallaan

Indeedin suosittelema

Indeedin suosittelema arvostelu
Aamulla neukkareiden siivous ,itseoppinut siivooja, johto suurelta osin ok en vaan ymmärrä jos kohde loppuu kaikki työntekijät irtisanotaan "varmuuden vuoksi ( monella puolen vuoden irtisanomisaika ) työkaverit parhaita monen vuoden takaa,, kiire,, edut ruokala, kuntosali, talon väki mukavaa

En suosittele

Ei perehdytetä työntekijää alueeseen kunnolla, esimiehet eivät kerro missä mennään ja mitä pitäisi tehdä milloinkin. Työtä valtavasti suhteutettuna siihen milloin sen pitäisi olla valmis. Liian vähän työntekijöitä ja joudut tekemään kahden ihmisen hommat. Jos istut minuutin pidempään tauolla kuin saisit niin saat kyllä kuulla siitä jälkikäteen takuuvarmasti sillä joku on ehtinyt sen jo juoruta esimiehille. Osa työntekijöistä puhuu selän takana pahaa kun astut ovesta ulos. Esimiestaholta kehoitetaan "kyttäämään" toisia ja raportoimaan asioista eteenpäin, esimerkiksi monelta joku lähtee töistä, onko alue siisti ja niin edelleen..

Plussat

Oman työnjäljen näkeminen

Huonot puolet

Työilmapiiri, Työn määrä, Kello kaulassa tauoilla istuminen

Huijareita

Huijaajvat ihmisiä ja ovat kouluttamattomia johtoa myöten. Pintaa yritetään kiillottaa huh..

Plussat

Itsenäisyys

Huonot puolet

Ei työterveyshuoltoa, työpaikka kiusaamista esi-palveluesimiehistä lähtien. Osaamattomuutta

Työ ohjaaja hyvin ilkeä

Ohjaaja tiuskii ja ilmaisee mielipidettään hyvin ilkeällä tavalla, puhuu hyvin alentavasti.

Plussat

Saa työskennellä yksin

Huonot puolet

Johto
Työpaikkakulttuuri

Esimiehet todella hankalia ja työkaverit ilkeitä

Älä mene tähän yritykseen töihin!! Ylimitoitettu kaikki tehtävät

Plussat

Saa tehdä yksin töitä

Huonot puolet

Ylimitoitukset, joutuu juoksemaan että ehtii

Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi

Jaa kokemuksesi ja auta muita

Työpaikkakulttuuri

Valehtelijat. Worst cleaning company in oulu

The supervisors are LIAR, DECEITFUL - They are covering each other(their anomalies). They don't care about the wellbeing of their clients at all. -Bad orientation -Co workers are bullies, liars. -They prefer dumb workers so that they can fool them and so that their company won't be in danger for complaints. They fire you if you complain and not dumb.

Plussat

No Pros at all

Huonot puolet

LIAR and fake supervisors

Minä

Mikään ei toiminut,palkka tuli milloin tuli ja väärin laskettuna...liian vähän työntekijöitä,ei taukoja ehtinyt pitämään...johto lisäsi vain töitä muttei työntekijöitä... noin 6800 neliöö siivottavaa ja työntekijöitä vain kaksi ja puoli...palkkaa luvattiin nostaa,mitä ei koskaan tapahtunut. Sopii sellaiselle jolla ei ole muuta elämää kuin työ,sillä muuhun ei jää aikaa ja jos aikaa jää niin ei jaksa .
Työpaikkakulttuuri

Turvallinen ja luotettava työpaikka.

Olen viihtynyt ISS Palveluiden työntekijänä erittäin hyvin.
Työpaikkakulttuuri

Työntekijää ei arvosteta. Esimies ylimielinen, ei osaa eikä halua hoitaa töitään. Itse saat selvittää palkkasi jne.... ei vastaa viesteihin, ei puheluihin

Plussat

Ei ole plussia

Huonot puolet

Huono palkka, ja siinäkin aina virheitä
Työpaikkakulttuuri

Johtaminen huonoa, ei puututa työpaikka kiusaamiseen, ei perehdytystä ja työvuoro listoja ei saanut ikinä.

Johtajat eivät pitäneet työntekijöitä ihmisinä, järkyttävää käytöstä ja valehtelua jatkuvasti, tessiä rikotaan joka asiassa jos mahdollista ja sitä ei noudateta monessakaan asiassa. Ei mitään positiivista jäänyt käteen. En suosittele kenellekään ainakaan tätä kohdetta.

Työpaikat kohteessa ISS Facility Services

Näytä lisää työpaikkoja

Kehno

Huono työilmapiiri, työkaverit mukavia johto hukassa

En Suosittele,,

Huono Työilmapiiri - työnjohto säätää minkä kerkiää Työntekijöillä Ammattitaidon puute lomia ei voi pitää ajoissa aina puuttuu tuuraaja lian vähän porukkaa töissä yksi äijä saa tehdä liikaa silloin palaa loppuu,

Plussat

hyvät kohteet.

Huonot puolet

palkat väärin maksettu. tai myöhässä

Huono osa-aikatyö Turussa

Esimiestyöskentely ja perehdytys heikkoa. Työskentely hyvin itsenäistä ja hyvin tiukat aikarajat siivoustyössä. Tieto kulki heikosti työnjohdolta työntekijöille. Vakkarityöntekijät vain haukkuivat toisiaan selän takana, joten työpaikan yhteisöllisyydessä voisi olla parannettavaa. Ylempi esimies vaihtui, kun olin työsuhteessa ja siitä ilmoitettiin tekstarilla kuten kaikki muukin kommunikaatio työpaikalla. Moni työntekijä varmasti halusikin työskennellä mahdollisimman yksin, mutta voisi yhteisöllisyydelle jotain merkitystä silti antaa. En väitä, että huono ilmapiiri johtuu työntekijöistä vaan ennemminkin työoloista.

Plussat

siivoustyötä on helppo saada

Huonot puolet

Ei mahdollisuutta taukoihin, huonot työolot, huono ilmapiiri, huono esimiestyöskentely

Varma työpaikka

Hyvä paikka työskennellä, johtajat reiluja ja käytännönläheisiä.
Työpaikkakulttuuri

Huono palkkaus ja liian vähän töitä.

- palkkaus on huonoa - töitä oli usein liian vähän - toistavaa työtä - työtä kohtaan ei arvostusta - työnjohto kehnoa, esim. unohteli aikasin ilmoitetut poissa-olot + liukuva aika

Perustyöpaikka

Perustyöpaikka, jossa panostetaan työn fyysisyyteen ja itsenäisyyteen.

Huonot puolet

työaika, työnjohto, uramahdollisuudet

Työpaikka

Pahin työpaikka mitä voi löytyä. Johto on pätemätön ja ei osaa omaan työnsä tehdään. Esimiehet ovat valehtelijat, epäkunnioittavaa käytös työntekijöiden kohtaan. Työ kiusaamista on jatkuvaa ja asialle ei tehdään mitään, kohdellaan kun oria työntekijöitä. EN SUOSITTELE ISS TYÖPSIKAKSI! Valehtelijat ja kierot ovat johdossa!

ei mitään arvostusta työntekijään

- johto täysin kouluttamaton ainakin siinä pisteessä missä itse olin - palkatta teetetään työtä , jos et tee niin lopputili - johto ei noudata iss :n arvoja - työn kuormitus aivan liikaa - palkka , ei makseta ikälisiä - ei kiitoksen sanaa , - ammattitaidotonta työväkeä valtaosin

Plussat

ei mitään plussaa

Huonot puolet

kaikki miinusta työhönotosta työn päättymiseen
Työpaikkakulttuuri

Nice place to earn a living

Good working enviroment, well put together team. Clear insturctions, no unnecessary hassle, just get the work done. Compassionate management, fair shift planning

Plussat

Good working team

Huonot puolet

Working hours
Työpaikkakulttuuri

täydellinen yhteis henki ja on ilo aina mennä töihin iss.lle

Työkaverit on mukavia ja esimiehet on ollut aina yhteydessä ja saannut aina hyviä neuvoja,,No hankalin puoli on et nykyisin kokoajan kysellään mitä sinä seuraavaksi teet,,Ylensä teen aina siivousta, Työn nautillisin puoli on et näkee työn laatu on Hyvä ja saa rauhassa tehdä,Kun ei olla kokajan seläntakana,

Plussat

On saanut leffalippuja, 2kertaa

Huonot puolet

On yli 40v, den kokemus siivouksesta ja käynnyt työnohella opiskelutkin, Se tuottaa pahanmielen kun 60v, tiaalta kysytään tiedätkö sinä mitä teet
Näytä lisää arvosteluja yrityksestä ISS Facility Services
Sinun kannattaa ehkä kokeilla:

Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?

Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä ISS Facility Services. Yhteisömme vastaa.Kysy Kysymys

Yleisarvosana

3.6