ISS Palvelut Oy

Sijainti
Suomi19 arvostelua
Näytetään kaikki 19 arvostelua
Unfair treatment
I was working as a supervisor but I was not given a contract to that effect. Many years after working a new manager came and terminated my contact unlawfully
Plussat
Part-time work
Huonot puolet
If can't give a good future.
en suosittele
En suosittele tätä työpaikkaa. Ilkeät työkaverit sekä pomo
Minä
Mikään ei toiminut,palkka tuli milloin tuli ja väärin laskettuna...liian vähän työntekijöitä,ei taukoja ehtinyt pitämään...johto lisäsi vain töitä muttei työntekijöitä... noin 6800 neliöö siivottavaa ja työntekijöitä vain kaksi ja puoli...palkkaa luvattiin nostaa,mitä ei koskaan tapahtunut. Sopii sellaiselle jolla ei ole muuta elämää kuin työ,sillä muuhun ei jää aikaa ja jos aikaa jää niin ei jaksa .
ISS palvelut työpaikkana
Kun olet ISS palveluilla töissä, saat tarkistaa jokaisen palkan ylitöiden, lisien ja työtuntien osalta. Ne eivät todennäköisesti ole koskaan oikein. Niistä kysyessäsi saat lähinnä vittuilua vastauksesi. Esimiehiä et saa puhelimella koskaan kiinni, ainoastaan tekstiviestillä.
Työpaikkakulttuuri
Turvallinen ja luotettava työpaikka.
Olen viihtynyt ISS Palveluiden työntekijänä erittäin hyvin.
Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi
Jaa kokemuksesi ja auta muita
Työpaikkakulttuuri
Mukavaa ja monipuolista ulko ja sisätyötä
Erittäin hyvä työpaikka mielenkiintoisissa ja hienoissa kohteissa
Työpaikkakulttuuri
Työntekijää ei arvosteta. Esimies ylimielinen, ei osaa eikä halua hoitaa töitään. Itse saat selvittää palkkasi jne.... ei vastaa viesteihin, ei puheluihin
Plussat
Ei ole plussia
Huonot puolet
Huono palkka, ja siinäkin aina virheitä
Työpaikkakulttuuri
Johtaminen huonoa, ei puututa työpaikka kiusaamiseen, ei perehdytystä ja työvuoro listoja ei saanut ikinä.
Johtajat eivät pitäneet työntekijöitä ihmisinä, järkyttävää käytöstä ja valehtelua jatkuvasti, tessiä rikotaan joka asiassa jos mahdollista ja sitä ei noudateta monessakaan asiassa. Ei mitään positiivista jäänyt käteen. En suosittele kenellekään ainakaan tätä kohdetta.
Iso firma,palkka tulee ajallaan
Aamulla neukkareiden siivous ,itseoppinut siivooja, johto suurelta osin ok en vaan ymmärrä jos kohde loppuu kaikki työntekijät irtisanotaan "varmuuden vuoksi ( monella puolen vuoden irtisanomisaika ) työkaverit parhaita monen vuoden takaa,, kiire,, edut ruokala, kuntosali, talon väki mukavaa
En Suosittele,,
Huono Työilmapiiri - työnjohto säätää minkä kerkiää
Työntekijöillä Ammattitaidon puute

lomia ei voi pitää ajoissa aina puuttuu tuuraaja

lian vähän porukkaa töissä yksi äijä saa tehdä liikaa

silloin palaa loppuu,
Plussat
hyvät kohteet.
Huonot puolet
palkat väärin maksettu. tai myöhässä
Huono osa-aikatyö Turussa
Esimiestyöskentely ja perehdytys heikkoa. Työskentely hyvin itsenäistä ja hyvin tiukat aikarajat siivoustyössä. Tieto kulki heikosti työnjohdolta työntekijöille. Vakkarityöntekijät vain haukkuivat toisiaan selän takana, joten työpaikan yhteisöllisyydessä voisi olla parannettavaa. Ylempi esimies vaihtui, kun olin työsuhteessa ja siitä ilmoitettiin tekstarilla kuten kaikki muukin kommunikaatio työpaikalla. Moni työntekijä varmasti halusikin työskennellä mahdollisimman yksin, mutta voisi yhteisöllisyydelle jotain merkitystä silti antaa. En väitä, että huono ilmapiiri johtuu työntekijöistä vaan ennemminkin työoloista.
Plussat
siivoustyötä on helppo saada
Huonot puolet
Ei mahdollisuutta taukoihin, huonot työolot, huono ilmapiiri, huono esimiestyöskentely
4,0
Varma työpaikka
Hyvä paikka työskennellä, johtajat reiluja ja käytännönläheisiä.
Siivousta
Mitä siivousfirmalta voi odottaa? Ei kai mitään? Sen tämä työ tarjoaa oikein hyvin
heikko
liian vähän töitä harjottelijalle, oli monia päiviä pelkkää istumista
Perustyöpaikka
Perustyöpaikka, jossa panostetaan työn fyysisyyteen ja itsenäisyyteen.
Huonot puolet
työaika, työnjohto, uramahdollisuudet
Työpaikka
Pahin työpaikka mitä voi löytyä. Johto on pätemätön ja ei osaa omaan työnsä tehdään. Esimiehet ovat valehtelijat, epäkunnioittavaa käytös työntekijöiden kohtaan. Työ kiusaamista on jatkuvaa ja asialle ei tehdään mitään, kohdellaan kun oria työntekijöitä. EN SUOSITTELE ISS TYÖPSIKAKSI! Valehtelijat ja kierot ovat johdossa!
Mukava työnantaja
Hyvät etenemismahdollisuudet, ison talon edut. Ilmainen työterveyshuolto.
Maailmanlaajuinen yritys
Iso yritys jossa huonot etenemismahdollisuudet. Johdon ja duunarien välinen kommunikointi todella vaikeaa.
Job satisfaction
I had thorough job satisfaction while at ISS Palvelut Oy. The job helped me to be bold and courageous ever in the face of challenges situation.

I had opportunities to supervise and assess lots of paperwork such as dispatch note, bill of lading in some cases, invoices and labels and report directly to the warehouse manager. I was deeply involved in much of decision-making that affects warehousing. This is because the warehouse manager was quick to identify my potential in the advanced stage of my working history with the company.
Plussat
Challenges
Huonot puolet
Nothing
Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?
Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä ISS Palvelut Oy. Yhteisömme vastaa.
Yleisarvosana
Perustuu 19 arvosteluun