Joensuun kaupunki

Suomi3 arvostelua
Arvosanat kategorioittain
Näytetään kaikki 3 arvostelua
Työpaikkakulttuuri
Vaihteleva työympäristö erilaisine työtehtävineen pidin työstä kun joka työpäivä oli erilainen. Tehtävät oli suurin osa sellaisia että ei tarvinnut enää paljoa uutta opiskella eikä opetella. Oma osaaminen helpotti tehtävien tekemistä. Sen verran oli ajoittain ongelmia kun ei työkoneet tai laitteet olleet kunnossa eikä ollu mahollisuutta itse korjata niitä vaan oli aina kuljetettava huoltoon. Eikä työtä voinut aina heti tehdä ennekuin laitteen sai kuntoon.
Työpaikkakulttuuri
Jokainen päivä erillainen.kohteet olivat mukavia.työ kohteet olivat sopivan väli matkojen päässä kotoani oli helppo kulkea niihin
Plussat
Mukavat kohteet
Huonot puolet
Ei jäänyt huonoja puolia mieleen.
Työpaikkakulttuuri
Tyypillinen päivä töissä on kiireinen, mukava ja joka päivä oppii ja oivaltaa aina uutta. Olen oppinut joustavuutta. Johto on asiantunteva ja ottanut aina lämpimästi vastaan uudet työntekijät. Työkaverini ovat olleet kivoja ja perehdyttäneet hyvin uudet työntekijät uuteen paikkaan. Mielestäni työssä ei ole sellaista hankalaa osaa, mistä ei selviäsi, puhumalla ja kysymällä apua asiat aina ratkeavat. Työn nautinnollisin puoli on se, että pystyy auttamaan ja tukemaan apua tarvitsevia ihmisiä. Ihmisten kiitollisuus ja se, että näkee kehityksen parempaan auttaa jaksamaan ja motivoi jatkamaan tärkeää työtä.
Plussat
Hyvä ja lämmin ilmapiiri työyhteisössä
Huonot puolet
Välillä on liian vähän työntekijöitä.
Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi
Jaa kokemuksesi ja auta muita