Jyväskylän kaupunki

Sijainti
Löydettiin 9 hakua vastaavaa arvostelua
Katso kaikki 10 arvostelua
Työpaikkakulttuuri
Kenttien hoito ja kenttien alueiden siivous, tavaroiden roudaaminen...
Plussat
Rento työ aika taulu
Huonot puolet
Pieni palkka
Työpaikkakulttuuri
Laitoshuollon palkkaus ala arvoista. Raha menee laskuihin, elämiseen ei jää &kitkutat kuukaudesta toiseen ja sairastat paljon koska työ raskasta.
Työpaikkakulttuuri
Terveydenhoitopuolella hoitajat pitkään olleet samoilla osastoilla ,heillä on suora putki mihin katsovat,eivät uskalla lähteä työkiertoon omalta osastolta. Joillakin osastoilla tosi töykeää käytöstä sijaisia kohtaan,olisivat mielissään kun heillä olisi sama sijainen aina. Osaston hoitajien pitäisi pikkusen paremmin panosta,ja kysellä sijaisia jos uskaltavat puhua. Itse oli yli 6 vuotta sijaisena ja minut haukuttiin ulos, minulle sanottiin :taasko sinä tänne tulet sijaiseksi etkö voisi jostakin muualta etsiä paikkaa olet täällä ollut jo tarpeeksi kauan.Tosi ärsyttäviä oli osa hoitajista. Ja sitten se kuppikunta siellä työpaikalla porukkaan kuuluu 5-6 mitkä ovat pikkujohtajia ja jos kuppikuntaan et kuulu olet huono ja jos avaat suusi olet huono tyhmä työntekijä.
Työpaikkakulttuuri
Työtilat modernit mutta työajan mitoitus puutteellinen,esim. Ruokatauolle pääseminen hankala. Johto ja työkaverit ihan mukavia.
Huonot puolet
Tauko puuttui joinakin päivinä kokonaan.
Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi
Jaa kokemuksesi ja auta muita
Työpaikkakulttuuri
pidin työstäni.Monipuolista työtä .ERi-ikäisten lasten ja nuorten kanssa työskentely on palkitsevaa ja mielekästä.Pidin välituntiaktivoinnista.Pidin vaikeitten asioitten esille ottamisesta ja puhum,isesta kannustamisesta.
Plussat
monipuolisuus
Huonot puolet
ei niitä ollutkaan
Työpaikkakulttuuri
Työnantajana Jyväskylän kaupunki on reilu ja turvallinen.
Plussat
Autonominen työvuorosuunnittelu
Huonot puolet
Sijaisten huono saatavuus
Työpaikkakulttuuri
Vaajakosken terveysasemalla oli hyvä työilmapiiri ja ihanat työkaverit. Muutoin jokapaikassa huono henki ja heikko johto. Jylläsivät "todelliset johtajat" jotka ovat todellisuudessa epävarmoja omasta asemastaan. Ihaninta työssä oli nähdä potilaiden toipuvan ja oppivan huolehtimaan itsestään.
Plussat
muutamat mukavat työkaverit
Huonot puolet
heikko johto ja huono työilmapiiri, lama-ajastakin johtuen
Työpaikkakulttuuri
Arvostan lastensuojelutyötä. Olen annatillinen hoitaja. Työ on tarkkaa ja työtä valvotaan.
Plussat
Hyvä yhteistyö
Työpaikkakulttuuri
Työntekijäin henki on todella hyvä, mutta osaston johdossa olisi toivomisen varaa. tällä tarkoitan sitä, että koska osastoilla on osastonhoitaja, annetaan heille siihen kuuluva vastuu ja päätäntävalta. Nyt jokunen osastonhoitajista, ei uskalla tehdä mitään, ennen kuin on saanut esimiehen siunauksen.
Näytä lisää arvosteluja yrityksestä Jyväskylän kaupunki
Sinun kannattaa ehkä kokeilla:
  1. Työntekijäarvostelut