Yrityksen Jyväskylän kaupunki työntekijäarvostelu

Katso kaikki Jyväskylän kaupunki arvostelua

Työpaikkakulttuuri
työ ja potilaat/asiakkaat motivoivia, työ kiinnostavaa
sairaanhoitaja (Entinen työntekijä) –  Jyväskylä6. helmikuutata 2017
Vaajakosken terveysasemalla oli hyvä työilmapiiri ja ihanat työkaverit. Muutoin jokapaikassa huono henki ja heikko johto. Jylläsivät "todelliset johtajat" jotka ovat todellisuudessa epävarmoja omasta asemastaan.
Ihaninta työssä oli nähdä potilaiden toipuvan ja oppivan huolehtimaan itsestään.
Plussat
muutamat mukavat työkaverit
Huonot puolet
heikko johto ja huono työilmapiiri, lama-ajastakin johtuen
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?Kyllä 5Ei 1Ilmianna

Muut yrityksen Jyväskylän kaupunki työntekijäarvostelut

Juu
Lähihoitaja (Entinen työntekijä) –  Kyllö8. syyskuutata 2019
Terveydenhoitopuolella hoitajat pitkään olleet samoilla osastoilla ,heillä on suora putki mihin katsovat,eivät uskalla lähteä työkiertoon omalta osastolta.
Joillakin osastoilla tosi töykeää käytöstä sijaisia kohtaan,olisivat mielissään kun heillä olisi sama sijainen aina.
Osaston hoitajien pitäisi pikkusen paremmin panosta,ja kysellä sijaisia jos uskaltavat puhua.
Itse oli yli 6 vuotta sijaisena ja minut haukuttiin ulos, minulle sanottiin :taasko sinä tänne tulet sijaiseksi etkö voisi jostakin muualta etsiä paikkaa olet täällä ollut jo tarpeeksi kauan.Tosi ärsyttäviä oli osa hoitajista.
Ja sitten se kuppikunta siellä työpaikalla porukkaan kuuluu 5-6 mitkä ovat pikkujohtajia ja jos kuppikuntaan et kuulu olet huono ja jos avaat suusi olet huono tyhmä työntekijä.
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?KylläEiIlmianna
Työn hankalin osa
Erityisavustaja, päivähoito (Entinen työntekijä) –  Keltinmäki7. tammikuutata 2018
Työtilat modernit mutta työajan mitoitus puutteellinen,esim. Ruokatauolle pääseminen hankala.
Johto ja työkaverit ihan mukavia.
Huonot puolet
Tauko puuttui joinakin päivinä kokonaan.
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?Kyllä 1EiIlmianna
Ota tämä yrityssivu omaksesi

Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?

Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä Jyväskylän kaupunki. Yhteisömme vastaa.

Kysy Kysymys

3,6Palkkaus/Edut
3,1Työllisyysturva/eteneminen
3,4Johto
3,3Kulttuuri

Jyväskylän kaupunki arvostelua sijainnin mukaan