Kesko Oyj

tuottava

Indeedin suosittelema

Indeedin suosittelema arvostelu
-Vaikea päästä kehittymään - Heikko työpaikkakulttuuri

Plussat

joustava työpaikka

Huonot puolet

Työntekijoiden huomiointi

OK työpaikka, voi toteuttaa itseään.

Itsenäinen työ.Mukavat työkaverit.Voi toteuttaa vapaasti omaa työtapaansa.

Älkää hakeko!!!! Varastolle

keskon varasto oli ennen 5 tähden täydelline työpaikka kunnes tuli joku uus varasto päälikkö ra¥skaa koko paika maan tasalle mut hei ny ku firma saa enemmä ja työntekijät vähemmä nii kaikki o ilosii eks näi? jos rekka kuski rikkoo su rullako nii arvaa kene piikki se menee KYLLÄ iha sun omaa piikkii eli saat virheitä ja se kuzee palkan EN KUzeta! - etenemis mahdollisuudet 🤣 vuode läppä oot alint pazkaa aina - raha ton hermojasyövän pask## nähen ja fyysisentyön nähe palkka o iha perzeestä - esimiehet ja työilmapiiri iha an££lista -kuulokkeet ei kuule mitää ja jauhaa iha hel<etisti turhaa pazkaa joka syö hermot nopee - kaikenkaikkiaan iha s\öpä paikka et etene mihinkää palkka pazkaa työssä pitää juosta hiluje etee nii et hiki lentää siis iha vit#n pazka paikka tekee mieli joka pv sanoo itteni irti.

Plussat

ymmärrät miks porukka alkaa dokaa

Huonot puolet

vitt# kaikki

Hyvä

Minusta k ryhmän työskentely on mukavaa ,rentoa ja kivaa

Plussat

Hyvä ilmapiiri

Huonot puolet

Jos ei ole tuotetta saatavilla

Asiat ja asenne itsellä kunnossa niin pärjää

Arki nopeaa työrytmi nopeaa jos väsyy jää jalkoihin.

Plussat

Kova asenne

Huonot puolet

Nopea rytmi ja palautuminen vaikuttaa omaan arkeen

Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi

Jaa kokemuksesi ja auta muita

Johtamistaidoton esinainen/teamleader

Kokematon esinainen jolla ei ole yhtään johtamistaitoja, ei näe työkuormitusta ja henk. ahdistusta. Ei kykene ottamaan vastaan ansaittua kritiikkiä työstä tai parannusehdotuksista, osoittaa mieltänsä ja valittaa ylöspäin että ollaan epäreiluja! Myyntireskontrassa on vaihtuvuutta niin paljon hänen takia

Kesko

Töitä tehdään kovassa tahdissa. Fysiikan täytyy olla kunnossa. Paljon jalkojen päällä ja käsin nostotyötä. Fyysisesti todella raskasta. Myös vaatii tressinsietokykyä kiireen keskellä. Kylmä työ joka myös vaikuttaa työskentelyyn.

Awful boss and colleagues

Everyone at this job made me feel stupid for being new at the job and no one helped me with things they were supposed to. I was just thrown into work not knowing what or how to do things and when I did what I thought was right, got told off for doing it wrong.

Plussat

Money

Huonot puolet

awful management and horrible customers

Luotettava ja vakaa yritys. Ajan hengessä.

Alan vuorotyö sopii minulle hyvin. Olen oppinut paljon uutta: kassajärjestelmän, symppiksen, SAP:in, ketjunetin ym ym. Työkaverit ovat tärkeä osa päivän onnistumista, kunhan on selvä työjako, homma toimii. Huono puoli on yksintyöskentely, mutta siihen oppii ja jopa kaipaa.... Joskus kaipisi työntekijöiden kesken jotain muutakin yvteistä tekemistä, irti työasioista.

Plussat

Turvallinen vakaa työnantaja, pesuainekorvaus.

Huonot puolet

Yksintyöskentely

Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?

Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä Kesko Oyj. Yhteisömme vastaa.Kysy Kysymys

Yleisarvosana

3.2