Kesko Oyj

Näytetään kaikki 8 arvostelua
3,0
-Vaikea päästä kehittymään
- Heikko työpaikkakulttuuri
Plussat
joustava työpaikka
Huonot puolet
Työntekijoiden huomiointi
1,0
Työpaikkakulttuuri
keskon varasto oli ennen 5 tähden täydelline työpaikka kunnes tuli joku uus varasto päälikkö ra¥skaa koko paika maan tasalle mut hei ny ku firma saa enemmä ja työntekijät vähemmä nii kaikki o ilosii eks näi? jos rekka kuski rikkoo su rullako nii arvaa kene piikki se menee KYLLÄ iha sun omaa piikkii eli saat virheitä ja se kuzee palkan EN KUzeta!

etenemis mahdollisuudet 🤣 vuode läppä oot alint pazkaa aina

- raha ton hermojasyövän pask## nähen ja fyysisentyön nähe palkka o iha perzeestä

- esimiehet ja työilmapiiri iha an££lista

-kuulokkeet ei kuule mitää ja jauhaa iha hel<etisti turhaa pazkaa joka syö hermot nopee -

kaikenkaikkiaan iha s\öpä paikka et etene mihinkää palkka pazkaa työssä pitää juosta hiluje etee nii et hiki lentää siis iha vit#n pazka paikka tekee mieli joka pv sanoo itteni irti.
Plussat
ymmärrät miks porukka alkaa dokaa
Huonot puolet
vitt# kaikki
5,0
Työpaikkakulttuuri
Minusta k ryhmän työskentely on mukavaa ,rentoa ja kivaa
Plussat
Hyvä ilmapiiri
Huonot puolet
Jos ei ole tuotetta saatavilla
4,0
Työpaikkakulttuuri
Arki nopeaa työrytmi nopeaa jos väsyy jää jalkoihin.
Plussat
Kova asenne
Huonot puolet
Nopea rytmi ja palautuminen vaikuttaa omaan arkeen
Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi
Jaa kokemuksesi ja auta muita
1,0
Työpaikkakulttuuri
Kokematon esinainen jolla ei ole yhtään johtamistaitoja, ei näe työkuormitusta ja henk. ahdistusta. Ei kykene ottamaan vastaan ansaittua kritiikkiä työstä tai parannusehdotuksista, osoittaa mieltänsä ja valittaa ylöspäin että ollaan epäreiluja! Myyntireskontrassa on vaihtuvuutta niin paljon hänen takia
3,0
Työpaikkakulttuuri
Töitä tehdään kovassa tahdissa. Fysiikan täytyy olla kunnossa. Paljon jalkojen päällä ja käsin nostotyötä. Fyysisesti todella raskasta. Myös vaatii tressinsietokykyä kiireen keskellä. Kylmä työ joka myös vaikuttaa työskentelyyn.
2,0
Työpaikkakulttuuri
Everyone at this job made me feel stupid for being new at the job and no one helped me with things they were supposed to. I was just thrown into work not knowing what or how to do things and when I did what I thought was right, got told off for doing it wrong.
Plussat
Money
Huonot puolet
awful management and horrible customers
5,0
Työpaikkakulttuuri
Alan vuorotyö sopii minulle hyvin.
Olen oppinut paljon uutta: kassajärjestelmän, symppiksen, SAP:in, ketjunetin ym ym.

Työkaverit ovat tärkeä osa päivän onnistumista, kunhan on selvä työjako, homma toimii.

Huono puoli on yksintyöskentely, mutta siihen oppii ja jopa kaipaa....

Joskus kaipisi työntekijöiden kesken jotain muutakin yvteistä tekemistä, irti työasioista.
Plussat
Turvallinen vakaa työnantaja, pesuainekorvaus.
Huonot puolet
Yksintyöskentely