Lidl työntekijäarvostelua

Suomi26 arvostelua
Löydettiin 26 hakua vastaavaa arvostelua
Katso kaikki 6 524 arvostelua
Työpaikkakulttuuri
Olin kiireapulaisena ja oli ensimmäinen oikea työpaikkani koskaan. Työ oli mukavaa ja vaihtelevaa, näki erilaisia ihmisiä ja asiakkaita sekä oppi tuntemaan parin sesonkiajan kiireet. Työntekijät eivät oikein välittäneet minusta koska olin vain kolmisen kuukautta työsuhteessa heillä. Silloiset myymälä- ja aluepäällikkö olivat mukavia, mutta muut alemman työnjohdon edustajat olisivat voineet olla ammattimaisempia.
Työpaikkakulttuuri
I loved my days at lidl. It was actually nice experience and had to chance to develop myself. Team work was always great. I improved myself while there.
2,0
Työpaikkakulttuuri
Töissä on aina kiire ja pitäisi pystyä tekemään kahden ihmisen työt yhdessä vuorossa. Asiakkaat yleensä hankalia ja suurin osa asiakaspalautteista negatiivisia, vaikka asia olisi työntekijöistä riippumaton. Vaihtuvuus työpaikalla suuri ja tasa-arvon ylläpitäminen työntekijöiden välillä tästä johtuen vaikeaa. Lidl tarjoaa monipuolista työtä ja hieman parempaa palkkaa yleisesti muihin kauppoihin nähden, mutta töitä joutuu myös tekemään tuplasti mitä muualla. Hyvällä tekijällä mahdollisuudet edetä ja oppia paljon, mutta haittapuolena näkyy usein loppuunpalamisia sekä kiireen keskellä ergonomia yms jäävät usein taka-alalle.
Työpaikkakulttuuri
Työpaikka oli tarpeeksi haastava ja työtahti juuri sopivan kiireinen.
Plussat
Työkaverit
Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi
Jaa kokemuksesi ja auta muita
Työpaikkakulttuuri
Tekemistä jokaiselle päivälle. Paljon erilaisia tehtäviä. Auttava työyhteisö. Myymälöiden väleillä vain pieniä eroavaisuuksia tehtävässä työssä. Helppo omaksua myyjän työt, ei rakettitiedettä. Perehdytyksessä aina vastuuhenkilö.
Huonot puolet
Kiire
2,0
Työpaikkakulttuuri
Täällä saat varmasti paljon työtunteja,jatkuvasti saikkuja ja töitä tehdään alimiehityksellä,joten työpäivät ei oo tylsiä kun saat hiki hatus juosta ees taas koko vuoron.Ei tarvii myöskään murehtia mitä tekis jouluna ym pyhinä kun joudut jokaisena töihin.Tässä työssä saat kehitettyä pitkän pinnan.
Plussat
Turvallinen paikka työskennellä kun ei tarvitse koskaan olla täysin yksin
Huonot puolet
Lyhyet tauot joita ei aina ehdi pitää, stressaava ja fyysisestikin raskas työ, vapaapäivät harvoin putkeen, ilta->aamuvuoroja hyvin usein
Työpaikkakulttuuri
Buenos supervisores, mucho trabajo el salario poco
Työpaikkakulttuuri
Lidl on erittäin hyvä työnantaja. Työilmapiiri ja kulttuuri ovat erittäin avoimia.
1,0
Työpaikkakulttuuri
Suurin osa korkeammasta johdosta teki työntekijöitä nähden huomattavasti vähemmän töitä ja headsetin kautta hoputti olemaan nopeampi niin kassalla kuin hyllytyksessä välillä jopa viiden minuutin välein ja tämä kosketti kaikkia myyjiä, mutta ei vuoropääliköitä. Osa vuoropääliköistä oli kumminkin asiallisia. Esimiehet olivat käyneet minun henkilökohtaisia tavaroita läpi muiden työpaikalle kuulumattomien käytäntöjen lisäksi.
Huonot puolet
Vessaan pääseminen ja veden juominen rajoitettua yllättävän usein.
Työpaikkakulttuuri
Hyvä työpaikka just sulle, jos et pelkää painetta ja kiirettä!
Plussat
Kivat työkaverit ja joustavuus
Työpaikkakulttuuri
Viihtyisä. Mukava työpaikka. Saa tehdä paljon ylitöitä.
Työpaikkakulttuuri
Excelente empregador. Salário compatível com o trabalho. O Lidl-Finland dispõe de muitos benefícios para os seus funcionários motivando os a trabalhar mais alegres e dispostos. Ambiente de trabalho jovem e amigável. Possibilidade de crescimento profissional na empresa o que motiva os seus trabalhadores a trabalharem com mais garra.
Huonot puolet
Não dispõe descontos nas compras para os funcionários
Työpaikkakulttuuri
A typical day at my local Lidl was busy. In the morning I would help fill the shelves or bake breads. After that I would either continue working as the cashier or I would keep filling the shelves and cleaning the store while helping customers all day. I learned to be more patient, to understand people and see situations from their perspective, to be flexible and work fast and yet neatly. In general my experience at Lidl was very positive. The job was fun and every day was different. My co-workers were all nice and we all worked well together, since we understood how important it is for all of us to pitch in in order to achieve the best possible results.
Työpaikkakulttuuri
Tyypillinen päivä oli että tulisin klo 9 töihin, hyllyttelen kamaa, siivoan ympäri kauppaa, autan asiakkaita jne. Noin klo 11:30 menen lounaalle, (45min), ja sain kaupasta ottaa tuore ruokaa. Työpäivä sitten loppu klo 14-15. Tosi hyvä ilmapiiri oli, ei ollut paljon hankalia osia, mutta jos oli pystyin kysymään apua, ja opin nopeasti. Nautinnollisin puoli oli että en tylsistynyt kaupassa.
Plussat
Hyvä porukka
Työpaikkakulttuuri
Flexible hours, good training, competitive culture. Opportunity to speak several languages. The opportunity to advance is good. It is located near a metro station. Management is proactive. They provide discounts for fitness clubs.
Plussat
Flexible hours
Huonot puolet
High volume of customers, under-staffed
Työpaikkakulttuuri
Työ oli haastava, mutta pärjäsin hyvin. Osallistuin erilaisiin tehtäviin.
Plussat
Pääsin tekemään erilaisia töitä.
Huonot puolet
Olin töissä viikon verran.
Työpaikkakulttuuri
On helppo tehdä ja oppi eri tehtävät opin olla ystävällinen ja hymyille hankala-tyypillinen asiakas helppo toimi sekä tehdä toimin tiimin kanssa se on vaan hankala olla kassalla monta tuntia ja lyhyt tauko en pitänyt työntekijät aina tule ja mene sen takia haluaisin vaihtaa työpaikka
Huonot puolet
lyhyet tauot
Työpaikkakulttuuri
I got to write my final master thesis and learnt how to make the picking unit a better place to work easy to work there fun place to work great team work great work in picking
Työpaikkakulttuuri
Good job, but constantly trying to save in costs. It is not just "sitting at the check out" like many people think. Lots of standing, running around the store and busy days
Plussat
Lots to do
Huonot puolet
Busy, no time to help customers
Työpaikkakulttuuri
Lidl on todella mahtava työpaikka, jossa työhenki on loistava. Mikkelissä etenkin on paljon nuoria töissä jotka tasapainottavat ja tuovat uusia tuulia tullessaan.
Plussat
Henkilökunta, johto
Huonot puolet
työtauot
Työpaikkakulttuuri
The atmosphere at work was great and motivational. You were assumed to do multiply things at the same time and I like keeping myself busy - makes me improve myself and face new challenges every day.
Plussat
Free sport events