Mehiläinen Oy työntekijäarvostelua

Näytetään kaikki 4 arvostelua
Lajitteluperuste: Hyödyllisyys | Luokitus | Päivämäärä
4,0
Työpaikkakulttuuri
kokemusta arvostetaan, palkka tulee ajallaan
keikkahammaslääkäri (Nykyinen työntekijä) –  Hämeenlinna10. elokuutata 2019
Voi hyvänen aika, minä teen työtä ja Mehiläinen maksaa palkan, itse saan ottaa haluamiani vuoroja.
Plussat
Oma vapaus tehdä työtä itselle sopivina aikoina, hyvä palkka
Huonot puolet
eipä juuri ole
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?Kyllä 1Ei 2Ilmianna
1,0
Alimiehitetty hoivakoti
Sairaanhoitajaopiskelija/lähihoitajan sijainen (Nykyinen työntekijä) –  Suurpelto7. elokuutata 2019
Töitä ei pysty tekemään kunnolla alimiehityksen vuoksi, säästellään väärissä paikoissa. Työilmapiiri vaihteleva
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?Kyllä 8EiIlmianna
4,0
central location
Medical Laboratory Technologist (Nykyinen työntekijä) –  Helsinki, F1910. tammikuutata 2015
Private medical center in the heart of capital city. Customers are mainly adults occupational health care customers. People who works there can among other things speak english.
Mornings are the busiest time of day, but doctor's have appointment times untill 8 pm, and they'll send some customers to laboratory where asked samples are taken according to doctors' orders. We are quite busy at the laboratory from 7.30 am to 8.00 pm. The hardest part of the job is to have enough personnel to help all the customers, because you don't know how many customers are coming in. Most enjoyable part of the job is the moment customer thanks you your professional skills in taking blood samples: "Thank you, it doesn't hurt at all"
Plussat
physical training voucher, helpful co-workers
Huonot puolet
limited number of personnel
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?Kyllä 2Ei 4Ilmianna
Ota tämä yrityssivu omaksesi

Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?

Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä Mehiläinen Oy. Yhteisömme vastaa.

Kysy Kysymys

Yleisarvosana