Microsoft

Löydettiin 10 hakua vastaavaa arvostelua
Katso kaikki 6 857 arvostelua
Ehdottomasti hyvä työpaikka
- Vaihtelevat päivät projektien mukaan
- olen oppinut tulemaan toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja kommunikoimaan eri tasoilla. Monipuolisesti erilaisia työtehtäviä, jotka muokkautuivat omaa osaamista vastaaviksi.

-Johto kommunikoi selkeästi alaspäin. Tosin tavoitteet elivät nopeasti kilpailijoiden perässä.

Työkaverit ovat olleet erittäin mukavia, kaikkien kanssa on pysytynyt hoitamaan työt hyvin. Myös vapaa-aikaa voi viettää työkaverien kanssa.

- hankalinta oli aikavyöhykkeiden takia useat aikaiset sekä myöhäiset palaverit, jotka rikkoivat vapaa-aikaa.

- Jatkuva kehittyminen itse sekä uuden oppiminen, uusien upeiden tuotteiden teko ja niiden menestyksen takaaminen.
Plussat
Palkka, työkaverit, luottamus, resurssit tehdä töitä, kannustava ilmapiiri
Huonot puolet
palaverirumba aikavyöhykkeiden kanssa
5,0
Hololens Development
Great place to work, it was in Finland location, cannot compare to United States locations. It is an amazing campus overlooking the bay with modern and comfortable offices and amenities. Gym, Sauna, Cafeterias, Free Sodas and Coffee machines.
5,0
Productive
Worked as a consultant in a mobile transformation project. The project was well organized and worked very effectively. Location was perfect and the offilce was nice.
Nice
Nice place to work.
Been working in the Finland location.

Been lead for TFS application.

Configuring TFS and the server architecture meeting the customer requirements.
Työympäristö ja työtoverit Suomessa erinomaiset
Työympäristö ja työtoverit Suomessa eivät muuttuneet, olivat erinomaiset, mutta yhteistyö pääkonttorin ja kolleegojen kanssa U.S.A.ssa oli haasteellista
Plussat
Joustavuus ja itsenäinen työkentely ilman ns. "micro-managerointia"
Huonot puolet
Pääkonttorin ja sikäläisten kolleegojen U.S.A´ssa noteerattomuus Suomalaisten kolleegojen osalta
Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi
Jaa kokemuksesi ja auta muita
Big, Big World
Aivan mahtavaa päästä kokemaan Amerikkalaista yrityskulttuuria ja heidän liiketapojaan. Johdon tulostavoitteet korkealla ja tulos tai ulos periaate näkyy toimintamalleissa. Kansainvälinen työyhteisö ja innostavat työkaverit työn suola ja sokeri.
Ms
Hyvä työnantaja. Hyvät edut.
Kansainvälinen organisaatio. Hyviä sisäisiä koulutuksia.
ei kovin hyvää sanottavaa
vuonna 2014 siirryimme Nokiasta Microsoftin omistukseen - alussa kaikki näytti olevan hyvin mutta sitten kun aloimme enemmän ja enemmän käyttämään esim MS työkaluja ja "kulttuuria" alkoi kieltämättä monia tympimään. Salon yksikön loppu ja muutamien satojen (esim minä) jatkooonpääsy ja siirto Espooseen oli näin jälkikäteen katsottuna uskomaton koska alashan koko MMO ajettiin puolessa vuodessa sitten.
Nokia- aika oli aivan jotain muuta
Haastava työ, palkitseva yhteisö
Työni oli hyvin itsenäinen ja visionäärisiä kykyjäni hyödyntävä. Ainakin 60% ajastani loin joko uusia tai laadin parannuksia olemassa oleviin työtapoihin ja niiden riippuvuuksia kuvaaviin mallinnuksiin. Päivän viikossa käytin näiden asioiden kouluttamiseen ja ohjaukseen organisaatiomme sisällä. Yksi päivä tarvittiin myös palautteen keräämiseen, joten pidin katselmointeja ja osallistuin projektien työskentelyyn. Pystyn hallitsemaan suuria kokonaisuuksia, hahmoittamaan niiden riippuvuuksia ja seuraamuksia, laatu ja asiakastyytyväisyys ohjaavat päätöksiäni. Työyhteisöni on antanut täyden tuen työlleni ja olen saanut nauttia eriomaisten kollegoiden seurasta koko työurani ajan.
Plussat
Loistavia alansa huippuosaajia on ollut ilo saada kannustaa ja heiltä oppia.
Huonot puolet
Asiakasrajapinnan fokuksen kadotus ja kyvyttömyys uudistua kilpailun kovetessa.
Ok paikka
Hyvä liksa mutta entisillä urilla jatketaan nokian jälkeen.
Näytä lisää arvosteluja yrityksestä Microsoft
Sinun kannattaa ehkä kokeilla:
Haltuun otettu profiili
Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?
Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä Microsoft. Yhteisömme vastaa.
Yleisarvosana
4,2