Microsoft
Arvostele tämä yritys

Microsoft

Yrityksen Microsoft työntekijäarvostelu

Ehdottomasti hyvä työpaikka

- Vaihtelevat päivät projektien mukaan - olen oppinut tulemaan toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja kommunikoimaan eri tasoilla. Monipuolisesti erilaisia työtehtäviä, jotka muokkautuivat omaa osaamista vastaaviksi. -Johto kommunikoi selkeästi alaspäin. Tosin tavoitteet elivät nopeasti kilpailijoiden perässä. Työkaverit ovat olleet erittäin mukavia, kaikkien kanssa on pysytynyt hoitamaan työt hyvin. Myös vapaa-aikaa voi viettää työkaverien kanssa. - hankalinta oli aikavyöhykkeiden takia useat aikaiset sekä myöhäiset palaverit, jotka rikkoivat vapaa-aikaa. - Jatkuva kehittyminen itse sekä uuden oppiminen, uusien upeiden tuotteiden teko ja niiden menestyksen takaaminen.

Plussat

Palkka, työkaverit, luottamus, resurssit tehdä töitä, kannustava ilmapiiri

Huonot puolet

palaverirumba aikavyöhykkeiden kanssa

Arvosanat kategorioittain

5.0Kulttuuri

Samankaltaiset arvostelut

Sama sijainti

Haastava työ, palkitseva yhteisö

Työni oli hyvin itsenäinen ja visionäärisiä kykyjäni hyödyntävä. Ainakin 60% ajastani loin joko uusia tai laadin parannuksia olemassa oleviin työtapoihin ja niiden riippuvuuksia kuvaaviin mallinnuksiin. Päivän viikossa käytin näiden asioiden kouluttamiseen ja ohjaukseen organisaatiomme sisällä. Yksi päivä tarvittiin myös palautteen keräämiseen, joten pidin katselmointeja ja osallistuin projektien työskentelyyn. Pystyn hallitsemaan suuria kokonaisuuksia, hahmoittamaan niiden riippuvuuksia ja seuraamuksia, laatu ja asiakastyytyväisyys ohjaavat päätöksiäni. Työyhteisöni on antanut täyden tuen työlleni ja olen saanut nauttia eriomaisten kollegoiden seurasta koko työurani ajan.

Plussat

Loistavia alansa huippuosaajia on ollut ilo saada kannustaa ja heiltä oppia.

Huonot puolet

Asiakasrajapinnan fokuksen kadotus ja kyvyttömyys uudistua kilpailun kovetessa.

Fantastista

Pisin työsuhteeni ikinä, jo 10 vuotta. Työkaverit on kivoja ja on etenemismahdollisuuksia. Itse teen kuitenkin asiantuntijatyötä asiakkaiden kanssa ja se on parasta.

Plussat

Näköala tulevaan.

Huonot puolet

Voimakas tuloskorttiohjautuvuus

Hololens Development

Great place to work, it was in Finland location, cannot compare to United States locations. It is an amazing campus overlooking the bay with modern and comfortable offices and amenities. Gym, Sauna, Cafeterias, Free Sodas and Coffee machines.

Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?

Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä Microsoft. Yhteisömme vastaa.Kysy Kysymys

Yleisarvosana

4.2