Microsoft
Arvostele tämä yritys

Microsoft

Yrityksen Microsoft työntekijäarvostelu

ei kovin hyvää sanottavaa

vuonna 2014 siirryimme Nokiasta Microsoftin omistukseen - alussa kaikki näytti olevan hyvin mutta sitten kun aloimme enemmän ja enemmän käyttämään esim MS työkaluja ja "kulttuuria" alkoi kieltämättä monia tympimään. Salon yksikön loppu ja muutamien satojen (esim minä) jatkooonpääsy ja siirto Espooseen oli näin jälkikäteen katsottuna uskomaton koska alashan koko MMO ajettiin puolessa vuodessa sitten. Nokia- aika oli aivan jotain muuta

Arvosanat kategorioittain

2.0Kulttuuri

Samankaltaiset arvostelut

Fantastista

Pisin työsuhteeni ikinä, jo 10 vuotta. Työkaverit on kivoja ja on etenemismahdollisuuksia. Itse teen kuitenkin asiantuntijatyötä asiakkaiden kanssa ja se on parasta.

Plussat

Näköala tulevaan.

Huonot puolet

Voimakas tuloskorttiohjautuvuus

Työympäristö ja työtoverit Suomessa erinomaiset

Työympäristö ja työtoverit Suomessa eivät muuttuneet, olivat erinomaiset, mutta yhteistyö pääkonttorin ja kolleegojen kanssa U.S.A.ssa oli haasteellista

Plussat

Joustavuus ja itsenäinen työkentely ilman ns. "micro-managerointia"

Huonot puolet

Pääkonttorin ja sikäläisten kolleegojen U.S.A´ssa noteerattomuus Suomalaisten kolleegojen osalta

Big, Big World

Aivan mahtavaa päästä kokemaan Amerikkalaista yrityskulttuuria ja heidän liiketapojaan. Johdon tulostavoitteet korkealla ja tulos tai ulos periaate näkyy toimintamalleissa. Kansainvälinen työyhteisö ja innostavat työkaverit työn suola ja sokeri.

Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?

Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä Microsoft. Yhteisömme vastaa.Kysy Kysymys

Yleisarvosana

4.0Kulttuuri
  • yritykset
  • Microsoft
  • Työntekijäarvostelut
  • ei kovin hyvää sanottavaa