Microsoft-logo

Löydettiin 6 hakua vastaavaa arvosteluaKatso kaikki 7 259 arvostelua

Fantastista

Indeedin suosittelema

Indeedin suosittelema arvostelu
Pisin työsuhteeni ikinä, jo 10 vuotta. Työkaverit on kivoja ja on etenemismahdollisuuksia. Itse teen kuitenkin asiantuntijatyötä asiakkaiden kanssa ja se on parasta.

Plussat

Näköala tulevaan.

Huonot puolet

Voimakas tuloskorttiohjautuvuus

Työympäristö ja työtoverit Suomessa erinomaiset

Työympäristö ja työtoverit Suomessa eivät muuttuneet, olivat erinomaiset, mutta yhteistyö pääkonttorin ja kolleegojen kanssa U.S.A.ssa oli haasteellista

Plussat

Joustavuus ja itsenäinen työkentely ilman ns. "micro-managerointia"

Huonot puolet

Pääkonttorin ja sikäläisten kolleegojen U.S.A´ssa noteerattomuus Suomalaisten kolleegojen osalta

Ehdottomasti hyvä työpaikka

- Vaihtelevat päivät projektien mukaan - olen oppinut tulemaan toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja kommunikoimaan eri tasoilla. Monipuolisesti erilaisia työtehtäviä, jotka muokkautuivat omaa osaamista vastaaviksi. -Johto kommunikoi selkeästi alaspäin. Tosin tavoitteet elivät nopeasti kilpailijoiden perässä. Työkaverit ovat olleet erittäin mukavia, kaikkien kanssa on pysytynyt hoitamaan työt hyvin. Myös vapaa-aikaa voi viettää työkaverien kanssa. - hankalinta oli aikavyöhykkeiden takia useat aikaiset sekä myöhäiset palaverit, jotka rikkoivat vapaa-aikaa. - Jatkuva kehittyminen itse sekä uuden oppiminen, uusien upeiden tuotteiden teko ja niiden menestyksen takaaminen.

Plussat

Palkka, työkaverit, luottamus, resurssit tehdä töitä, kannustava ilmapiiri

Huonot puolet

palaverirumba aikavyöhykkeiden kanssa

Big, Big World

Aivan mahtavaa päästä kokemaan Amerikkalaista yrityskulttuuria ja heidän liiketapojaan. Johdon tulostavoitteet korkealla ja tulos tai ulos periaate näkyy toimintamalleissa. Kansainvälinen työyhteisö ja innostavat työkaverit työn suola ja sokeri.

Ms

Hyvä työnantaja. Hyvät edut. Kansainvälinen organisaatio. Hyviä sisäisiä koulutuksia.

Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi

Jaa kokemuksesi ja auta muita

ei kovin hyvää sanottavaa

vuonna 2014 siirryimme Nokiasta Microsoftin omistukseen - alussa kaikki näytti olevan hyvin mutta sitten kun aloimme enemmän ja enemmän käyttämään esim MS työkaluja ja "kulttuuria" alkoi kieltämättä monia tympimään. Salon yksikön loppu ja muutamien satojen (esim minä) jatkooonpääsy ja siirto Espooseen oli näin jälkikäteen katsottuna uskomaton koska alashan koko MMO ajettiin puolessa vuodessa sitten. Nokia- aika oli aivan jotain muuta

Työpaikat kohteessa Microsoft

Näytä lisää työpaikkoja
Näytä lisää arvosteluja yrityksestä Microsoft
Sinun kannattaa ehkä kokeilla:

Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?

Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä Microsoft. Yhteisömme vastaa.Kysy Kysymys

Yleisarvosana

4,2