Microsoft-logo

Työpaikkakulttuuri

Ehdottomasti hyvä työpaikka

Indeedin suosittelema

Indeedin suosittelema arvostelu
- Vaihtelevat päivät projektien mukaan - olen oppinut tulemaan toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja kommunikoimaan eri tasoilla. Monipuolisesti erilaisia työtehtäviä, jotka muokkautuivat omaa osaamista vastaaviksi. -Johto kommunikoi selkeästi alaspäin. Tosin tavoitteet elivät nopeasti kilpailijoiden perässä. Työkaverit ovat olleet erittäin mukavia, kaikkien kanssa on pysytynyt hoitamaan työt hyvin. Myös vapaa-aikaa voi viettää työkaverien kanssa. - hankalinta oli aikavyöhykkeiden takia useat aikaiset sekä myöhäiset palaverit, jotka rikkoivat vapaa-aikaa. - Jatkuva kehittyminen itse sekä uuden oppiminen, uusien upeiden tuotteiden teko ja niiden menestyksen takaaminen.

Plussat

Palkka, työkaverit, luottamus, resurssit tehdä töitä, kannustava ilmapiiri

Huonot puolet

palaverirumba aikavyöhykkeiden kanssa
Työn/vapaa-ajan tasapaino
Palkkaus/Edut
Työllisyysturva/eteneminen
Johto
Työpaikkakulttuuri

Haastava työ, palkitseva yhteisö

Työni oli hyvin itsenäinen ja visionäärisiä kykyjäni hyödyntävä. Ainakin 60% ajastani loin joko uusia tai laadin parannuksia olemassa oleviin työtapoihin ja niiden riippuvuuksia kuvaaviin mallinnuksiin. Päivän viikossa käytin näiden asioiden kouluttamiseen ja ohjaukseen organisaatiomme sisällä. Yksi päivä tarvittiin myös palautteen keräämiseen, joten pidin katselmointeja ja osallistuin projektien työskentelyyn. Pystyn hallitsemaan suuria kokonaisuuksia, hahmoittamaan niiden riippuvuuksia ja seuraamuksia, laatu ja asiakastyytyväisyys ohjaavat päätöksiäni. Työyhteisöni on antanut täyden tuen työlleni ja olen saanut nauttia eriomaisten kollegoiden seurasta koko työurani ajan.

Plussat

Loistavia alansa huippuosaajia on ollut ilo saada kannustaa ja heiltä oppia.

Huonot puolet

Asiakasrajapinnan fokuksen kadotus ja kyvyttömyys uudistua kilpailun kovetessa.

Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi

Jaa kokemuksesi ja auta muita

Työpaikat kohteessa Microsoft

Näytä lisää työpaikkoja
Näytä lisää arvosteluja yrityksestä Microsoft
Sinun kannattaa ehkä kokeilla:

Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?

Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä Microsoft. Yhteisömme vastaa.Kysy Kysymys

Yleisarvosana

4.2