Microsoft-logo

Löydettiin 3 hakua vastaavaa arvosteluaKatso kaikki 7 259 arvostelua

Ehdottomasti hyvä työpaikka

Indeedin suosittelema

Indeedin suosittelema arvostelu
- Vaihtelevat päivät projektien mukaan - olen oppinut tulemaan toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja kommunikoimaan eri tasoilla. Monipuolisesti erilaisia työtehtäviä, jotka muokkautuivat omaa osaamista vastaaviksi. -Johto kommunikoi selkeästi alaspäin. Tosin tavoitteet elivät nopeasti kilpailijoiden perässä. Työkaverit ovat olleet erittäin mukavia, kaikkien kanssa on pysytynyt hoitamaan työt hyvin. Myös vapaa-aikaa voi viettää työkaverien kanssa. - hankalinta oli aikavyöhykkeiden takia useat aikaiset sekä myöhäiset palaverit, jotka rikkoivat vapaa-aikaa. - Jatkuva kehittyminen itse sekä uuden oppiminen, uusien upeiden tuotteiden teko ja niiden menestyksen takaaminen.

Plussat

Palkka, työkaverit, luottamus, resurssit tehdä töitä, kannustava ilmapiiri

Huonot puolet

palaverirumba aikavyöhykkeiden kanssa

Big, Big World

Aivan mahtavaa päästä kokemaan Amerikkalaista yrityskulttuuria ja heidän liiketapojaan. Johdon tulostavoitteet korkealla ja tulos tai ulos periaate näkyy toimintamalleissa. Kansainvälinen työyhteisö ja innostavat työkaverit työn suola ja sokeri.

ei kovin hyvää sanottavaa

vuonna 2014 siirryimme Nokiasta Microsoftin omistukseen - alussa kaikki näytti olevan hyvin mutta sitten kun aloimme enemmän ja enemmän käyttämään esim MS työkaluja ja "kulttuuria" alkoi kieltämättä monia tympimään. Salon yksikön loppu ja muutamien satojen (esim minä) jatkooonpääsy ja siirto Espooseen oli näin jälkikäteen katsottuna uskomaton koska alashan koko MMO ajettiin puolessa vuodessa sitten. Nokia- aika oli aivan jotain muuta

Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi

Jaa kokemuksesi ja auta muita

Työpaikat kohteessa Microsoft

Näytä lisää työpaikkoja
Näytä lisää arvosteluja yrityksestä Microsoft
Sinun kannattaa ehkä kokeilla:

Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?

Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä Microsoft. Yhteisömme vastaa.Kysy Kysymys

Yleisarvosana

4,2