Oral Hammaslääkärit Oyj

Sijainti
Suomi3 arvostelua
Näytetään kaikki 3 arvostelua
Työpaikkakulttuuri
Sopii nuorelle ensimmäiseksi työpaikaksi, jossa valvotaan työtä tarkkaan ja esimiehenä melkein samanikäiset tiimiesimiehet. Tiimiesimiehillä ei juurikaan kokemusta miten työntekijöilllä pidetään motivaatio yllä omaa työtä kohtaan ja kokemattomuus näkyy myös muilla heidän työn osa-alueilla.
Työhyvinvointia ei juurikaan arvosteta. Oiva paikka sellaiselle, joka haluaa työskennellä pienessä avokonttorissa, jossa puhuu 20 ihmistä samaan aikaan puhelimeen.

Palkkaus ok, jos kokemusta taustalla enemmän ja Oralin työsuhde-edut hyvät.
Työpaikkakulttuuri
Esimiestaso on miltein kelvotonta, mutta työkaverit ovat huippuja. Itse on tärkeää asiakapalvelua ja asiakaskunta on lähtökohtaisesti hyvin mukavaa. Palkkatasoon en ole tyytyväinen.
4,0
Työpaikkakulttuuri
Tyypillinen päivä on kiireinen, koska asiakkaita tulee sisään ja ulos tasaisena virtana.

Olen oppinut paljon, sillä en ole koskaan aikaisemmin ollut töissä hammaslääkäriasemalla. Uutta tietoa ovat esimerkiksi alan sanasto ja toimenpiteet.

Työkaverit ovat oikein mukavia ja nauru raikaa usein.

Työn hankalin osa ovat asiakkaat, jotka eivät jostain syystä ole tyytyväisiä. Pyrin aina selvittämään tilanteet mahdollisimman nopeasti ja niin, että asiakas kokee häntä kuunnellun. Jos kyseessä on esimerkiksi laskutusvirhe, korjaan sen mahdollisimman nopeasti ja pahoittelen tapahtunutta.

Työn nautinnollisin puoli on tehtävien monipuolisuus, sillä asiakkaiden vastaanoton lisäksi teemme monenlaisia toimistotöitä ja selvityksiä.
Plussat
Vakituisen henkilöstön hammashoitoetu
Huonot puolet
Lyhyet tauot.
Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi
Jaa kokemuksesi ja auta muita
Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?
Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä Oral Hammaslääkärit Oyj. Yhteisömme vastaa.
Yleisarvosana
2,7