R-Kioski työntekijäarvostelua

On sitä kaikenlaista. Haba kasvaa se on varma ainakin 😃
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?KylläEiIlmianna
4,0
Työpaikkakulttuuri
A challenging and different workplace
Sales Person (Entinen työntekijä) –  Helsinki28. joulukuutata 2018
A day at R-Kioski is never the same as the previous ones. There are a lot of different aspects of the job to master and depending on the location, most of them will be put to use often. It is challenging and can be quite stressful, but the best part of the work is the diversity and the face to face contact you have with the customers.
Plussat
Discounts
Huonot puolet
Stressful
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?Kyllä 2Ei 1Ilmianna
5,0
Hyvä hauska työpaikka
Myyjä (Entinen työntekijä) –  Vantaa20. maaliskuutata 2018
Kiva työpaikka, en pitänyt aina yksin työskentelystä.
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?Kyllä 1Ei 3Ilmianna
3,0
Työpaikkakulttuuri
Kiireinen työpaikka jossa tekeminen ei lopu kesken
Myyjä (Entinen työntekijä) –  Turku6. helmikuutata 2017
Jokainen päivä oli erilainen, työvuoroissa oltiin yksin kokoaika, joten tekemistä oli usein enemmän kun tarpeeksi eikä minkään näköisiä taukoja ollut.
Postin paketteja saattoi tulla jopa 7 rullakkoa kerrallaan samalla saapui Matkahuollolta paketit, molemmat piti hyllyttää ja saada hyllyyn tietyn ajan sisällä, paketteja hyllyttäessä piti samalla palvella asiakkaita.
Kioski sijaitsi ns. lähiössä, joten se oli alueen ainoa posti, jonne tuli lähes jokaisen alueella asuvan paketit, myös lähialueen yritykset lähettivät pakettinsa siellä. Kioski oli todella kiireinen, koska paikka oli täyden palvelun kioski, joka tarkoittaa, että kioskissa oli kaikki mahdolliset kioskin palvelut + Posti.

Paketteja luovutettiin ja lähetettiin suurin osa ajasta, muun ajan lomassa yritin täyttää hyllyjä, pestä lattioita ja siistiä kioskia, katsoa mitä pitää tilata ja tehdä Loomiksen tilityksiä, mutta usein mikään näistä ei onnistunut työajan aikana, sillä asiakkata ramppasi sisään kokoajan, joten usein jouduin jäämään töihin työajan päätyttyä, sillä en halunnut jättää hyllyjä puolityhjiksi tai tilityksien tekemistä seuraavalle vuorolle, koska seuraava vuoro tulisi olemaan yhtä kiireinen. Tästä en saanut mitään korvausta enkä kiitosta.

Asiakkaat olivat usein todella hermostuneita, sillä he joutuivat jonottamaan pitkän aikaa, esimerkiksi silloin jos joku asiakas tarvitsi vähän pidemmän aikaa neuvoa vaikka Postin pakettien lähettämisestä. Usein asiakkailta kuulikin, että töissä pitäisi olla enemmän työntekijöitä kerralla, tähän en voinut vastata muuta kun, että olen samaa mieltä.

Työssä nautin
  lisää... kuitenkin siitä, että tekeminen ei koskaan loppunut kesken. Mukavaa oli myös se, että kampanjat, palvelut ja tuotteet vaihtuivat todella ripeään tahtiin, joten kokoajan oli jotain uutta opeteltavaa.

Vaikka työ olikin todella kiireistä ja stressaavaa olen tyytyväinen, että sain tämän työkokemuksen. Opin paljon tämän vuoden aikana, sillä sain töissä todella paljon vastuuta. Nykyään olen paljon itsevarmempi myyjä sekä asiakaspalvelija, en stressaannu kiireen keskellä sekä työskentely hymy huulilla onnistuu tilanteessa kuin tilanteessa.

Työkaveri suhteita oli todella vaikea luoda, sillä heitä näki vain noin puolen tunnin ajan, sillä hetkellä kun vuoroja vaihdettiin.
  vähemmän
Plussat
Paljon töitä, joten aika kului todella nopeasti.
Huonot puolet
Ei taukoja ollenkaan, työvuoroissa olo yksi, vaikka tarvitsisi enemmän työtekijöitä.
Oliko tästä arvostelusta hyötyä?Kyllä 4Ei 1Ilmianna
Ota tämä yrityssivu omaksesi

Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?

Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä R-Kioski. Yhteisömme vastaa.

Kysy Kysymys

Yleisarvosana