Sodexo

Löydettiin 3 hakua vastaavaa arvosteluaKatso kaikki 17,493 arvostelua

Ala-arvoinen

Indeedin suosittelema

Indeedin suosittelema arvostelu
Sodexco:lla •Saatetaan ottaa palkasta yht’äkkiä pois ilman syytä sattumanvaraisesti 1t-2t, huomaat sen vasta palkkakuitti tai tilinauhasta, eikä mitään selityksiä •Liian lämpöisessä tilassa/liian kuumassa työskennellessä pitäisi olla aika-ajoin taukoja, jolloin voisi juoda edes vettä/ muita juotavia, että nestetasapaino—>sokeri/suolatasapaino säilyisi ettei tule huono-olo/huimaus/pyörry sitä ei huomioida Sodexcolla ollenkaan, vain kiireessä tehtävä työt! Talvella hikisenä siirrytään kylmään odottaan noutajaa, seuraavaan kohteeseen siirtymistä Kylmään ulos odottamaan hikisenä, ei ihme, että jatkuva flunssa, nuha, kurkkukipu yms. •Työpalaverit ovat palkattomia joka viikko n.30min, niin et saa palkkaa niiltä tunneilta eli 4vkoX30min=2t •Paljon nuoria ja ulkomaalaisia töissä, joiden tietämättömyyttä käytetään hyväksi⁉️ Eikö ammattiliitot voisi puuttua asiaan!

Plussat

- - -

Huonot puolet

välillä ei kahta pvä peräkkäin vapaata, palkasta häviää tunteja, työpalsut ei kuulu työaikaan=palkaton

En menisi ikinä enään töihin

Olin töissä monipalvelu työntekijänä ja paloin loppuun. Palkka oli huono, tauko 20 min vaikka 8 tunnin työ, yt neuvotteluja ja yritetiin saada työntekijät tekeen 8 tunnin työ 6 tunnissa. Olin ilman töitä joskus 2 viikoakin koska ei ollut toista työkohdetta ja oli palkaton. Käsketiin hakea rahallista apua työvoima toimiston kautta. Jätetiin yksin hoitaan koulu keittiö vaikka en ollut oppinut kaikkea. Ei ihme että henkilökunta kysyi että "jäätkö tänne kun kaikki lopettaa yhtäkkiä jonkun ihmeen takia".

Plussat

Työterveys yksityinen

Huonot puolet

Tauko, miten sekavasti yritys toimii (ei puhuta tai tiedetä), työmäärä, pomot ei kivoja ja

Kiva oli tulla töihin kun usein sanottiin sinä luottotyöntekijä.

Paras työnantaja tällä alalla. Silloisina vuosina. Olin kahvilassa ja kassassa ja myös Espoon uimahallin lippukassana. Voisin jatkaa vielä kouluilla ym. Nilkkamurtuman vuoksi jouduin sanomaan että ottakaa vaan toinen kun kesti melkein 3 vuotta parantuminen. Olisin vieläkin siellä niin oli kivaa tulla töihin.

Plussat

Hyvä yhteistyö ja sai arvostusta esimieheltä

Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi

Jaa kokemuksesi ja auta muita

Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?

Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä Sodexo. Yhteisömme vastaa.Kysy Kysymys

Yleisarvosana

3.7