Sol Palvelut

Sol Palvelut työntekijäarvostelua

Näytetään kaikki 10 arvostelua
Mukava työkaverit
Nopeasti oppia ja itsenainen, tiimi työ. Mukava ohjausta ja yhteityö hyvä.
Työpaikkakulttuuri
Conscientious and flexible work space
Sol Palvelut Oy, is a service providing company, with beautiful employers and employees, It's a flexible schedule depending on your task. My 3 years experience there is full of satisfaction as this company also made me overcome some of my financial challenges. A well-organized growth-oriented company is full of energetic people both men and women.
Työpaikkakulttuuri
Plussaa itsenäinen työ, miinusta paljon palkat maksetaan miten sattuu.
Palkat maksetaan miten sattuu ja ei noudateta millään tavalla Tessiä. plussaa itsenäinen työ ja ei ole koko ajan pomo hengittämässä niskaan tämäkin tosin ihan pomosta kiinni. Myös ylityökorvaukset ja muut lisät jäävät maksamatta jos ei itse joka kerta tarkista palkkalaskelmaa ja huomauta asiasta. Tosin tämäkään ei auta välttämättä auta asiaan ja rahat jää saamatta.
Hyvä
Minun arvosteluna että hyvää työ paikka ja minulla pitkä kokemus sol palvelussa.
Asiallinen työpaikka
Muuten hyvä työnantaja, toisen firman pyykit toisen firman koneeseen, ärsyttää.
Plussat
Ihan ok työpaikka
Huonot puolet
Lomallakin tulee työpostia.
Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi
Jaa kokemuksesi ja auta muita
Mukava perus työpaikka
Mukava hyvin etenevä työpäivä. Palveluohjaaja oli loistava työssään ja reilu. Itsellään oli mukavaa, kun työ ei ollut aina samaa ja sai luottamusta omaan työhänsä, kun vastuuta annettiin enemmän.
Työpaikkakulttuuri
Opiskelijalle sopiva nopea tempoinen työpaikka.
Sol palvelut oli hektinen työpaikka. Eikä se haitannut, kun oli vireessä. Opin paljon nopeutta Solissa oloaikana. Monista asioista sain sovittua. Sol sopi hyvin opiskelijalle. Johtajat osasivat johtaa meitä työntekijöitä.

Työaika oli lyhyt ja se oli hyvä, koska minulla ei ollut pajon aikaa opiskelujen ja muiden asioiden tähden.
Plussat
Lyhyt tehokas työ. Hyvät johtajat, Hyvä palkka, monia työtovereita ja keskusteluja.
Huonot puolet
Alkoholi pitoiset juhlat
Very good for Students who are seeking for Part-time job
Excellence workplace for students and very good Salary and Benefits. Employers offer very good respect and have quality to response with humble attitude.
Plussat
Good Salary
Huonot puolet
Timetable
Good workplace
It is great when I work in the hotel with good supervisor as well as colleague. I were trained very well before working independently. Security and safety are secured.
Huono työorganisointi
Huonot työajat, monen vuodenkin jälkeen et saa edes sovittuja tunteja. Kuka haluaa tehdä työtä, jossa pitää erikseen kerjätä työtunteja?
Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?
Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä Sol Palvelut. Yhteisömme vastaa.
Yleisarvosana
3,7