Sol Palvelut

Sijainti
Suomi12 arvostelua
Näytetään kaikki 12 arvostelua
Työpaikkakulttuuri
Nopeasti oppia ja itsenainen, tiimi työ. Mukava ohjausta ja yhteityö hyvä.
Työpaikkakulttuuri
Lavoro in ambiente multiculturale, conoscenza delle lingue, flessibilità dei turni.
1,0
Työpaikkakulttuuri
Suosii ulkomaalaisia mistään ymmärtämättömiä ja heitä käytetään rivosti hyväksi. Eivät itse tätä edes tajua. Osaamattomuutta esimiesten, ohjaajien ja suurimmalta osalta työntekijöistä tämä yritys tarjoaa. Hyviä tekijöitä kourallinen, mutta hekin lähteneet / lähtevät pois.
Työpaikkakulttuuri
Sol Palvelut Oy, is a service providing company, with beautiful employers and employees, It's a flexible schedule depending on your task. My 3 years experience there is full of satisfaction as this company also made me overcome some of my financial challenges. A well-organized growth-oriented company is full of energetic people both men and women.
Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi
Jaa kokemuksesi ja auta muita
Työpaikkakulttuuri
Palkat maksetaan miten sattuu ja ei noudateta millään tavalla Tessiä. plussaa itsenäinen työ ja ei ole koko ajan pomo hengittämässä niskaan tämäkin tosin ihan pomosta kiinni. Myös ylityökorvaukset ja muut lisät jäävät maksamatta jos ei itse joka kerta tarkista palkkalaskelmaa ja huomauta asiasta. Tosin tämäkään ei auta välttämättä auta asiaan ja rahat jää saamatta.
Työpaikkakulttuuri
Minun arvosteluna että hyvää työ paikka ja minulla pitkä kokemus sol palvelussa.
Työpaikkakulttuuri
Muuten hyvä työnantaja, toisen firman pyykit toisen firman koneeseen, ärsyttää.
Plussat
Ihan ok työpaikka
Huonot puolet
Lomallakin tulee työpostia.
Työpaikkakulttuuri
Mukava hyvin etenevä työpäivä. Palveluohjaaja oli loistava työssään ja reilu. Itsellään oli mukavaa, kun työ ei ollut aina samaa ja sai luottamusta omaan työhänsä, kun vastuuta annettiin enemmän.
Työpaikkakulttuuri
Sol palvelut oli hektinen työpaikka. Eikä se haitannut, kun oli vireessä. Opin paljon nopeutta Solissa oloaikana. Monista asioista sain sovittua. Sol sopi hyvin opiskelijalle. Johtajat osasivat johtaa meitä työntekijöitä.

Työaika oli lyhyt ja se oli hyvä, koska minulla ei ollut pajon aikaa opiskelujen ja muiden asioiden tähden.
Plussat
Lyhyt tehokas työ. Hyvät johtajat, Hyvä palkka, monia työtovereita ja keskusteluja.
Huonot puolet
Alkoholi pitoiset juhlat
Työpaikkakulttuuri
Excellence workplace for students and very good Salary and Benefits. Employers offer very good respect and have quality to response with humble attitude.
Plussat
Good Salary
Huonot puolet
Timetable
Työpaikkakulttuuri
It is great when I work in the hotel with good supervisor as well as colleague. I were trained very well before working independently. Security and safety are secured.
Työpaikkakulttuuri
Huonot työajat, monen vuodenkin jälkeen et saa edes sovittuja tunteja. Kuka haluaa tehdä työtä, jossa pitää erikseen kerjätä työtunteja?