Sol Palvelut
Yrityksen Sol Palvelut työntekijäarvostelu

Huono työorganisointi

15. syyskuutata 2016
Huonot työajat, monen vuodenkin jälkeen et saa edes sovittuja tunteja. Kuka haluaa tehdä työtä, jossa pitää erikseen kerjätä työtunteja?
Arvosanat kategorioittain
Kulttuuri
Similar reviews
4,0
8. toukokuutata 2020
Lavoro in ambiente multiculturale, conoscenza delle lingue, flessibilità dei turni.
1,0
29. maaliskuutata 2020
Suosii ulkomaalaisia mistään ymmärtämättömiä ja heitä käytetään rivosti hyväksi. Eivät itse tätä edes tajua. Osaamattomuutta esimiesten, ohjaajien ja suurimmalta osalta työntekijöistä tämä yritys tarjoaa. Hyviä tekijöitä kourallinen, mutta hekin lähteneet / lähtevät pois.
5,0
13. joulukuutata 2019
Sol Palvelut Oy, is a service providing company, with beautiful employers and employees, It's a flexible schedule depending on your task. My 3 years experience there is full of satisfaction as this company also made me overcome some of my financial challenges. A well-organized growth-oriented company is full of energetic people both men and women.
Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?
Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä Sol Palvelut. Yhteisömme vastaa.
Yleisarvosana
3,5