Subway
Arvostele tämä yritys

Subway

Yrityksen Subway työntekijäarvostelu

Hirveä työpaikka

Työntekijöitä kohdellaan erittäin huonosti ja ravintolapäällikkö sekä omistaja ovat yhdessä kiusaamassa työntekijöitä. Jokaisesta asiasta valitetaan ja puhutaan toisista selän takana pahaa, ihan johdon toimesta. Palkka mitätön työhön verrattuna sekä pomo yrittää luistaa kaikista ongelmista. En voi suositella kenellekkään. Myös todella likaista sekä epähygieenistä, pikkukärpäsiä ja torakoita näkyi vähän väliä.

Plussat

Ilmainen 15cm subi/salaatti

Huonot puolet

Kaikki

Arvosanat kategorioittain

3.0Työn/vapaa-ajan tasapaino
2.0Palkkaus/Edut
1.0Työllisyysturva/eteneminen
1.0Johto
1.0Kulttuuri

Samankaltaiset arvostelut

Huono työpaikka

Irtisanottiin muutaman päivän kuluttua työsopimuksen kirjoittamisesta. Ainoana syynä työsopimuksen purkuun oli tasan kaksi asiakaspalautetta joiden mukaan palvelu oli hidasta ja ''epäystävällistä''. Joo niin varmaan. Palkka on surkea ja keittiön puolen tilat olivat likaiset ( ja ovat varmaan edelleen). Työkavereissakin on parantamisen varaa. Kyttäävät jokaista liikettä ja valittavat jos menee jokin yksittäinen pieni asia väärin. Pidempään paikassa töissä olleet juttelivat vain keskenään eikä minulle puhuttu ellei ollut aivan pakko. En voi suositella kenellekkään Subwayssa työskentelyä.

Plussat

Työntekijät saivat 50% alennusta leivästä.

Huonot puolet

Kaikki mahdollinen.

huono työpaikka

Aloitin subissa 15 vuotiaana, kaksi vuotta nyt oon ollu. Töihin menin ilman koulutusta. Palkankorotus tuli myöhässä. Todella stressaava työ, pomo huutaa jokaisesta pienestä asiasta, Kertaakaan en ole kehuja saanut vaikka hommat hoitaisi täydellisesti. Työpaikalla syrjitään. Pakotettu aina töihin kun on kipeänä.

Plussat

ilmainen 15cm subi..

Huonot puolet

kiire, ei taukoja, yksin työskentely, väärin kohtelu
Työpaikkakulttuuri

Hyvä työilmapiiri, helppoa ja mukavaa työtä.

Työpäivät alkoivat leivän paistamisella ja kasvisten ja täytteiden preppauksella. Tämän jälkeen avattiin liike ja palveltiin asiakkaita siivous- ja puhdistustöiden ohessa. Koko ajan pidettiin huolta tuotteista ja raaka-aineiden tuoreudesta ja valmisteltiin samalla seuraavaa päivää. Työpäivät etenivät aina saman kaavan mukaan ja työilmapiiri ja tiimi oli mahtava, jonka takia työ tuntui entistäkin kivemmalta.

Plussat

lounastaukoon kuului ilmainen 15cm subi, mutta muutoksen jälkeen jouduimme siitäkin maksamaan.

Huonot puolet

Taukoja ei välttämättä kesäisin keretty pitämään ollenkaan.

Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?

Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä Subway. Yhteisömme vastaa.Kysy Kysymys

Yleisarvosana

• yritykset
  • Subway
  • Työntekijäarvostelut
  • Hirveä työpaikka
Kerro, miten voimme parantaa tätä sivua
Mitä lisäisit tai muuttaisit?