Subway
Arvostele tämä yritys

Subway

Yrityksen Subway työntekijäarvostelu

This place is okay

I wanna do something new and more productive. I have been working in the weekends and evening shifts. I have learnt Management skills. Most enjoyable part of the job was managing stocks and making orders.

Arvosanat kategorioittain

3.0Työn/vapaa-ajan tasapaino
3.0Palkkaus/Edut
1.0Työllisyysturva/eteneminen
5.0Johto
4.0Kulttuuri

Samankaltaiset arvostelut

Huono työpaikka

Irtisanottiin muutaman päivän kuluttua työsopimuksen kirjoittamisesta. Ainoana syynä työsopimuksen purkuun oli tasan kaksi asiakaspalautetta joiden mukaan palvelu oli hidasta ja ''epäystävällistä''. Joo niin varmaan. Palkka on surkea ja keittiön puolen tilat olivat likaiset ( ja ovat varmaan edelleen). Työkavereissakin on parantamisen varaa. Kyttäävät jokaista liikettä ja valittavat jos menee jokin yksittäinen pieni asia väärin. Pidempään paikassa töissä olleet juttelivat vain keskenään eikä minulle puhuttu ellei ollut aivan pakko. En voi suositella kenellekkään Subwayssa työskentelyä.

Plussat

Työntekijät saivat 50% alennusta leivästä.

Huonot puolet

Kaikki mahdollinen.

Hirveä työpaikka

Työntekijöitä kohdellaan erittäin huonosti ja ravintolapäällikkö sekä omistaja ovat yhdessä kiusaamassa työntekijöitä. Jokaisesta asiasta valitetaan ja puhutaan toisista selän takana pahaa, ihan johdon toimesta. Palkka mitätön työhön verrattuna sekä pomo yrittää luistaa kaikista ongelmista. En voi suositella kenellekkään. Myös todella likaista sekä epähygieenistä, pikkukärpäsiä ja torakoita näkyi vähän väliä.

Plussat

Ilmainen 15cm subi/salaatti

Huonot puolet

Kaikki

huono työpaikka

Aloitin subissa 15 vuotiaana, kaksi vuotta nyt oon ollu. Töihin menin ilman koulutusta. Palkankorotus tuli myöhässä. Todella stressaava työ, pomo huutaa jokaisesta pienestä asiasta, Kertaakaan en ole kehuja saanut vaikka hommat hoitaisi täydellisesti. Työpaikalla syrjitään. Pakotettu aina töihin kun on kipeänä.

Plussat

ilmainen 15cm subi..

Huonot puolet

kiire, ei taukoja, yksin työskentely, väärin kohtelu

Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?

Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä Subway. Yhteisömme vastaa.Kysy Kysymys

Yleisarvosana

3.6