Tampereen kaupunki

Suomi9 arvostelua
Näytetään kaikki 9 arvostelua
3,0
Työpaikkakulttuuri
Olen usein ihmetellyt että avustajille ei järjestetä yhteisin esim. liikuntapäivä, tapaamisia tms.
Huonot puolet
Epäsäännöllinen työrytmi on joskus haastavaa.
5,0
Työpaikkakulttuuri
En halua kertoa enempää tästä työpaikasta. Tämä on älytön vaatimus jo kysyttyjen kysymysten päälle.
Työpaikkakulttuuri
Kiire kokoajan, esimies ei jousta asioissa. Työilmapiiri ei mikään parhain. Työntekijät vaihtuvat usein. Yleensä palaute mitä saa, on negatiivistä.
Plussat
Töitä riittää
Huonot puolet
Kiire, työilmapiiri ja esimies ei työntekijän puolella
Työpaikkakulttuuri
Työntekijöitä liian vähän. Sijaisia kierrätetään aina uuteen paikkaan. Sopimuksia ei kuitenkaan aina jatketa eikä toiveita paikasta kuunnella. Työajat kamalat. Mahdotonta käydä esim. Lääkärissä työpäivän aikana. Joustoa ei tunnu löytyvän eikä palkattomia vapaapäiviä myönnetä. Ei ole ikävä takaisin. Isoin miinus on palkka. Ihmetellään kun kaupungille ei halua kukaan töihin ja palkkaukselle ei tehdä mitään?
Plussat
Muutamat mahtavat työkaverit
Huonot puolet
Palkka, kiire, joustamattomuus.
Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi
Jaa kokemuksesi ja auta muita
Työpaikkakulttuuri
Johto ei perillä osaston toimintatavoista, osastojen profilointi ei täysin selvä.
Plussat
Työpaikkana hyvä
Huonot puolet
Työyhteisön huonot välit
5,0
Työpaikkakulttuuri
Tampereen Kaupunki tarjoaa mielekkään,yhteistökykyisen työpäivän. Olen oppinut kaikenlaisiin työtehtäviin ja johdon asiantuntevuus on mielestäni huippuluokkaa. Vapaa-ajallakin on sekä harrastustoimintaa, että kulttuuririentoja. Aina on ,epäselvissä tilanteissa neuvottu ja ratkaisu on löytynyt tiimityönä.
Tampereen Kaupunki on vahvalla pohjalla maantieteellisesti suhteessa koko Suomeen. Täällä esim.työmatkat eivät aiheuta liiallisia kuluja, eivätkä liioin työntekijää rasita työtehtävien suorittamisessa. Toivoisinkin voivani jälleen palvella Tampereen Kaupungin työtehtävissä. (ks.ansioluettelo)
Plussat
mielelläni osallisun työpaikkaruokailuun.
Työpaikkakulttuuri
Tyypillinen päivä töissä oli kiireinen. Aloitin hakemalla minulle jaetut postit ja avasin ne. Seuraavaksi laitoin hakemukset vireille ja maksoin asiakkaiden laskuja.
Plussat
Hyvät työkaverit
Huonot puolet
Kiire
Työpaikkakulttuuri
Vaatii nopeaa ammatillista tietoa.
Oppii joka päivä uusia asioita.

Täytyy hakea paljon tietoa, jos haluaa palvella hyvin.

Työn hyvä puoli vaihtelevat työajat.
Plussat
Vaihtelevat työajat
Huonot puolet
Aliresurssoitu, paljon työtä.
Työpaikkakulttuuri
Olen oppinut työskenella tiimissa ja myös itsenäisesti. Tyypillinen työpäivä ei ole olemassa kun joka päivä on niin erilainen (ja sen takia ei koskaan tulee tylsäksi). Työn kankalin osa on kun meille ei ole riittava henkilökunta kentällä. Työn nautinnolisin puoli on kun potilas on tyytyväinen.