UPM

HyödyllisyysLuokitusPäivämäärä
Löydettiin 7 hakua vastaavaa arvosteluaKatso kaikki 65 arvostelua

Indeedin suosittelema

Indeedin suosittelema arvostelu
Olin kaksi kertaa määräaikaisella työsopimuksella, olisin halunnut jatkaa työsopimusta, ei sopinut silloiselle johdolle, vaikka toisella sopparilla UPM:n Kuusankosken amis läpi 8,75 arvosanojen keskiarvolla, toiseksi parhaana oppilaana ja stipendi, kaikki arvosanat kiitettäviä, nykyisin tietojohtamisen DI Ps. Silloinen pääjohtaja, nykyisin edesmennyt Casimir Ehrnrooth kävi pitämässä puheen koulumme päättäjäisissä, tuli Daimlerilla autonkuljettajineen Helsingistä Kuusankoskelle 31.05.1990.

Plussat

Erinomainen työilmapiiri ja lähimmät esimiehet

Huonot puolet

Turha herranpelko ylintä johtoa kohtaan

Hyvät työkaverit

Työpaikka oli joustava perhe-elämän ja työn sovittamisessa.

Plussat

Hyvä työterveys ja sairaskassa

Huonot puolet

Sisätilojen kuumuus kesällä

Very good place to work

Good work culture with lots of talented people. Some of the lower bosses aren't up to the task but I don't find it as a big problem. Good place to work, when the economy is booming.

Erikoinen työpaikka jonka alamäki alkoi 2000-luvulla

Loistava työpaikka josta tuli vähemmän loistava! 1980 luvun lopulla työ oli mielekästä ja työntekijöiden kesken vallitsi harmonia ja välittäminen. 2000 luvulla kaikki muuttui päinvastaiseksi.

Plussat

Liikuntapaikat

Huonot puolet

Kiristys ja kuristus

Työilmapiiri

Ilmapiiri omassa vuorossa on hyvä ja esimies oikein hyvä ja luotettava. Näyttää että monilla on ongelmia tässä asiassa, lähinnä johdon puolella. Työpäivät menevät mukavasti. Olen oppinut paljon paineensietokykyä, rehellisyyttä ja työssä erilaisia toimintatapoja. Työn hankalin osa näyttäytyy vielä keskeneräisten toimintatapojen muodostumisessa sekä prosessisäätöjen keskeneräisyytenä. Työssä saa nauttia ongelmien pähkäilystä, hyvistä työtovereista, työaikamuodosta, palkasta.

Plussat

Esimies ja työkaverit

Huonot puolet

Ei työruokailua

Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi

Jaa kokemuksesi ja auta muita

Tiivis ja mukava työyhteisö

Kolmivuorotyössä työnkierto, riippuen osastosta. Mukavien työkavereiden kanssa voi sopia työpisteiden vaihdoista, joten orjallisesti ei työvuorolistaa tarvitse noudattaa, joustavuutta löytyy. Itse työskentelen vuorotellen n. kuudessa työkohteessa, välillä opetan uusia työntekijöitä ja valvon näyttökokeita. Työssäni nautin eniten työkavereista ja omasta tietotaidostani.

Plussat

työnkierto

Huonot puolet

etenemismahdollisuus

Työpaikkani, vanerin ihmeellisessä maailmassa

Hyvät puolet työssäni: työpäivät kuluu suhteellisen nopeasti ja hankalin puoli on vuorotyö sekä vapaa-ajan vähyys. Johdossa ei valittamista sekä ihan ok työyhteisö

Plussat

Palkka tulee ajallaan

Huonot puolet

Liian lyhyet tauot. Liian vähän vapaa aikaa
Näytä lisää arvosteluja yrityksestä UPM
Sinun kannattaa ehkä kokeilla:

Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?

Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä UPM. Yhteisömme vastaa.Kysy Kysymys

Yleisarvosana

3.8