UPM työntekijäarvostelua

Suomi7 arvostelua
Löydettiin 7 hakua vastaavaa arvostelua
Katso kaikki 64 arvostelua
Työpaikkakulttuuri
Olin kaksi kertaa määräaikaisella työsopimuksella, olisin halunnut jatkaa työsopimusta, ei sopinut silloiselle johdolle, vaikka toisella sopparilla UPM:n Kuusankosken amis läpi 8,75 arvosanojen keskiarvolla, toiseksi parhaana oppilaana ja stipendi, kaikki arvosanat kiitettäviä, nykyisin tietojohtamisen DI Ps. Silloinen pääjohtaja, nykyisin edesmennyt Casimir Ehrnrooth kävi pitämässä puheen koulumme päättäjäisissä, tuli Daimlerilla autonkuljettajineen Helsingistä Kuusankoskelle 31.05.1990.
Plussat
Erinomainen työilmapiiri ja lähimmät esimiehet
Huonot puolet
Turha herranpelko ylintä johtoa kohtaan
Työpaikkakulttuuri
Työpaikka oli joustava perhe-elämän ja työn sovittamisessa.
Plussat
Hyvä työterveys ja sairaskassa
Huonot puolet
Sisätilojen kuumuus kesällä
5,0
Työpaikkakulttuuri
Good work culture with lots of talented people. Some of the lower bosses aren't up to the task but I don't find it as a big problem. Good place to work, when the economy is booming.
1,0
Työpaikkakulttuuri
Loistava työpaikka josta tuli vähemmän loistava! 1980 luvun lopulla työ oli mielekästä ja työntekijöiden kesken vallitsi harmonia ja välittäminen. 2000 luvulla kaikki muuttui päinvastaiseksi.
Plussat
Liikuntapaikat
Huonot puolet
Kiristys ja kuristus
3,0
Työpaikkakulttuuri
Ilmapiiri omassa vuorossa on hyvä ja esimies oikein hyvä ja luotettava. Näyttää että monilla on ongelmia tässä asiassa, lähinnä johdon puolella.
Työpäivät menevät mukavasti.

Olen oppinut paljon paineensietokykyä, rehellisyyttä ja työssä erilaisia toimintatapoja.

Työn hankalin osa näyttäytyy vielä keskeneräisten toimintatapojen muodostumisessa sekä prosessisäätöjen keskeneräisyytenä.

Työssä saa nauttia ongelmien pähkäilystä, hyvistä työtovereista, työaikamuodosta, palkasta.
Plussat
Esimies ja työkaverit
Huonot puolet
Ei työruokailua
Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi
Jaa kokemuksesi ja auta muita
Työpaikkakulttuuri
Kolmivuorotyössä työnkierto, riippuen osastosta. Mukavien työkavereiden kanssa voi sopia työpisteiden vaihdoista, joten orjallisesti ei työvuorolistaa tarvitse noudattaa, joustavuutta löytyy. Itse työskentelen vuorotellen n. kuudessa työkohteessa, välillä opetan uusia työntekijöitä ja valvon näyttökokeita.
Työssäni nautin eniten työkavereista ja omasta tietotaidostani.
Plussat
työnkierto
Huonot puolet
etenemismahdollisuus
Työpaikkakulttuuri
Hyvät puolet työssäni: työpäivät kuluu suhteellisen nopeasti ja hankalin puoli on vuorotyö sekä vapaa-ajan vähyys.
Johdossa ei valittamista sekä ihan ok työyhteisö
Plussat
Palkka tulee ajallaan
Huonot puolet
Liian lyhyet tauot. Liian vähän vapaa aikaa
Näytä lisää arvosteluja yrityksestä UPM
Sinun kannattaa ehkä kokeilla:
Haluatko tietää enemmän työskentelystä täällä?
Esitä kysymys työskentelystä tai työhaastatteluista yrityksessä UPM. Yhteisömme vastaa.
Yleisarvosana
3,8